Špatný výběr hotelu.
Recenze hotelu Hotel Best Western Hotel Grand (Česko - Středočeský kraj - Beroun)
Hodnocení: |
průměrně:
1/5
|
Autor: |
Světla |
Vloženo: |
16. 8. 2015 |
Pobyt: |
srpen 2015 |
Přečteno: |
145x |
Recenze se líbila: |
490
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Hotel**** nemá klimatizaci.Hluk z ulice a v přízemí pivnice.Bufetové snídaně- ubohost.Špatná práce personálu v jídelně i na pokoji.
Ubytování
průměrně
(1,5/5)
Hluk z ulice,není klimatizace.
Strava a stravování
průměrně
(1/5)
Málo ovoce,dva druhy zeleniny,neupravený bufet.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(1/5)
Použité nádobí ze snídaně zůstává na stole.Pokojská nedodá čisté ručníky i když špinavé odnesla.O toaletní papír musíte žádat na recepci.
Okolí hotelu
průměrně
(3/5)
V okolí je možnost navštívit památky i užít si procházky ,ale pouze ve dne je zde velké množství opilých bezdomovců.
Celkový dojem
průměrně
(1/5)
Tento pobyt hodnotíme jako jeden z nejhorších.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 0 z 2 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.