pobyt 10/2014
Recenze hotelu Hotel Horizont *** (Česko - Plzeňský kraj - Špičák)
Hodnocení: |
průměrně:
3,8/5
|
Autor: |
Jíťa |
Vloženo: |
12. 10. 2014 |
Pobyt: |
říjen 2014 |
Přečteno: |
174x |
Recenze se líbila: |
430
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
V hotelu Horizont jsme zažili nejhorší noc, místo klidného spánku nás do půl druhé ráno rušila hlučná hudba. Ve večerních hodinách netekla teplá voda, pouze studená a malým proudem, takže sprchovat se bylo nemožné.
Ubytování
průměrně
(3,6/5)
pokoj čistý, hluk v noci však neúnosný
Strava a stravování
průměrně
(4,2/5)
na snídani není celozrné pečivo a hygienicky balená marmeláda
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,9/5)
vybavení dobré, personál nepříliš vstřícný, kromě balneo provozu
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
průměrně
(3,4/5)
Okolí hotelu
průměrně
(4,2/5)
Celkový dojem
průměrně
(3,8/5)
Bylo by tam krásně, kdyby nebylo těch maličkostí, jako je potřeba spánku a teplé sprchy před spaním.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 10 z 14 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.