Napsat recenzi

Krátká dovolená na Špičáku.

Recenze hotelu Hotel Horizont *** (Česko - Plzeňský kraj - Špičák)

Hodnocení:
průměrně: 3,8/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2013
Přečteno: 277x
Recenze se líbila: 453 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Se službami hotelu jsme byli až na malé drobnosti velmi spokojeni.

Ubytování  průměrně (3,6/5)

Odpovídalo ceně.

Strava a stravování  průměrně (4,2/5)

Cena převyšovala kvalitu stravy (obědy, večeře na objednávku). Práce a péče obsluhy na velmi vysoké úrovni.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,9/5)

Velmi dobrá úroveň.

Okolí hotelu  průměrně (4,2/5)

Krásná krajina a výhled do okolí.

Celkový dojem  průměrně (3,8/5)

Odjížděli jsme velmi spokojeni.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 10
z 14 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro obchodníky
  • Pro starší a méně pohyblivé osoby
  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
  • Pro zamilované a manželské páry

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Plzeňský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání