Napsat recenzi

nespokojenost

Recenze hotelu Hotel Klášterský Mlýn (Česko - Plzeňský kraj - Kašperské Hory)

Hodnocení:
průměrně: 4,4/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2022
Přečteno: 43x
Recenze se líbila: 116 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

S kamarády(bylo nás celkem 9) jsme se chtěli občerstvit dobrým pivkem, tak jsme se zastavili na poloprázdné terase. Číšníkův dotaz zněl, zda budeme jíst, když jsme chtěli jenom pití, tak nám řekl, že na terase se podává pití pouze k jídlu.

Pití podávají za rohem. Tak jsme se odebrali na místa podle pokynu obsluhy. Usadili se ke stolu a vyčkávali příhodu obsluhy. Když číšník přišel, tak nás hned nevybíravým způsobem osočil, že jsme v prostoru privátu. Abychom se odebrali ještě na další jiné místo. Tento způsob jednání se nám nelíbil, proto jsme tento podnik opustili a naše nálada byla dosti rozladěná.

Ubytování  průměrně (4,3/5)

Nepožadovali jsme

Strava a stravování  průměrně (4,3/5)

nejedli jsme

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (4,3/5)

služby jsme nevyužili, personál neochotný

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (3,6/5)

léto

Okolí hotelu  průměrně (4,6/5)

pěkné

Celkový dojem  průměrně (4,4/5)

po zkušenosti s personálem velmi znechucený, nedoporučuji

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 22
z 27 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Plzeňský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání