nespokojenost
Recenze hotelu Hotel Klášterský Mlýn (Česko - Plzeňský kraj - Kašperské Hory)
Hodnocení: |
průměrně:
4,4/5
|
Autor: |
Miri |
Vloženo: |
6. 7. 2022 |
Pobyt: |
červenec 2022 |
Přečteno: |
43x |
Recenze se líbila: |
128
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
S kamarády(bylo nás celkem 9) jsme se chtěli občerstvit dobrým pivkem, tak jsme se zastavili na poloprázdné terase. Číšníkův dotaz zněl, zda budeme jíst, když jsme chtěli jenom pití, tak nám řekl, že na terase se podává pití pouze k jídlu.
Pití podávají za rohem. Tak jsme se odebrali na místa podle pokynu obsluhy. Usadili se ke stolu a vyčkávali příhodu obsluhy. Když číšník přišel, tak nás hned nevybíravým způsobem osočil, že jsme v prostoru privátu. Abychom se odebrali ještě na další jiné místo. Tento způsob jednání se nám nelíbil, proto jsme tento podnik opustili a naše nálada byla dosti rozladěná.
Ubytování
průměrně
(4,3/5)
Nepožadovali jsme
Strava a stravování
průměrně
(4,3/5)
nejedli jsme
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,3/5)
služby jsme nevyužili, personál neochotný
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
průměrně
(3,6/5)
léto
Okolí hotelu
průměrně
(4,6/5)
pěkné
Celkový dojem
průměrně
(4,4/5)
po zkušenosti s personálem velmi znechucený, nedoporučuji
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 22 z 27 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.