recenze
Recenze hotelu Hotel Klášterský Mlýn (Česko - Plzeňský kraj - Kašperské Hory)
Hodnocení: |
průměrně:
4,4/5
|
Autor: |
Jana |
Vloženo: |
6. 7. 2022 |
Pobyt: |
červenec 2022 |
Přečteno: |
43x |
Recenze se líbila: |
124
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
5.července jsme jeli s přáteli na kolách kolem 15 hod kolem Penzionu Klášterský Mlýn.V poloprázdné zahrádce jsme se chtěli osvěžit pivem, ale byli jsme vykázáni. Běžte za roh, nám řekl nepříjemnný číšník. Poslechli jsme. Usadili jsme se a opět jsme byli vykázáni,že sedíme v privátě. Opravdu otřesné chování. Zkazili nám zbytek dne. Kdo chce ochutnat jen pivo máte smulu!!!
Ubytování
průměrně
(4,3/5)
Nevím
Strava a stravování
průměrně
(4,3/5)
Nedali nám ani napít, natož najíst.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4,3/5)
Služby na 0!
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
průměrně
(3,6/5)
V červenci neaktuální otázka.
Okolí hotelu
průměrně
(4,6/5)
Pěkné.
Celkový dojem
průměrně
(4,4/5)
Níc moc.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 22 z 27 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.