Vyjádření majitele tohoto hotelu
Recenze hotelu AutoClub Hotel Morávka (Morávka Mountain Resort) *** (Česko - Moravskoslezský kraj - Morávka)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Provozovatel! |
Vloženo: | 28. 2. 2013 |
Pobyt: | únor 2013 |
Přečteno: | 1 409x |
Recenze se líbila: | 525 čtenářům |
Fotografie: | 4 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 24 |
Tato recenze je pravděpodobně ovlivněna vztahem jejího autora k provozovateli hotelu.
Vážení,
nejdříve jsme si říkali, že se nebudeme vůbec vměšovat do Vašich diskusí, ale čeho je moc, toho už je příliš.
Na začátku loňské sezóny jsme byli osloveni společností Slevomat.cz, zda bychom nechtěli nabídnout zlevněné balíčky v období mimosezóny prostřednictvím tohoto serveru. Po prezentaci jejich nabídky jsme se nakonec rozhodli jejich služeb využít.
Až do příjezdu prvních "Slevomatových" jsme nebyli na podobnou klientelu zvyklí, a tak jsme se z počátku nestačili divit a museli si na sebe začít vzájemně zvykat. Převážna většina hostů, kteří k nám v hlavní sezónu jezdí, se totiž většinou skládá z neustále se opakujících lidiček - dnes už si troufnu klidně tvrdit - kamarádů. Toto se sice u lidí ze slevových portálů také někdy stává, ale zcela výjímečně. - Tito se většinou vracejí - jen když to je zase za "pusu" :-)
Jeden by nevěřil, že ještě stále jsou mezi lidmi takové sociální a hlavně inteligenční rozdíly. Přesto, že většina (odhaduji tak 95%) z Vás je naprosto bezproblémová, tak těch zbývajících 5% stojí opravdu za to..
Investovali jsme do našeho hotelu a jeho okolí obrovské finanční prostředky a je to myslím vidět na každém ohlédnutí. Je fajn, že alespoň na tom se shodneme i se zdejšími největšími kritiky.
Co je ovšem třeba zdůraznit, že za každou zdejší negativní referencí stojí něco jiného, než podstata problému, který je zde zmíněn. Běda, když se někdo chová jako dobytek a někomu z personálu se to nelíbí.. Ihned se doslýcháme, jak to tady vsechno stojí za h.... a jaké nám napíši krásné hodnocení..
Říkali jsme si, jak se proti tomuto budeme bránit? A postupně jsme došli k následujícímu řešení:
1. Popíšeme náš pohled na chování těch, kteří tady píší.
2. Budeme zveřejňovat fotky těch, kteří nerespektuji zdejší řád a úmyslně tímto poškozují náš majetek.
3. Vydáme v další recenzi, co nám vadí a jak bychom si představovali,aby se klienti slevových portálu u nás chovali, aby se cítili dobře a nemuseli tady psát takové nesmysly..
Dnes již využíváme služeb jných slevových portálů než Slevomat a tyto nám vcelku úspěšně pomáhají vykrývat mimosezónní nabídku - za což jsme jim samozřejmě vděční.
Ubytování
Začíná obvykle tím, že se hned na recepci začínají ptát, kde je nejbližší obchod a co všechno tady mají zadarmo.
Následně se diví, že se v našem rezortu platí za to, co není v balíčku. Venku: tenisové kurty, chytání ryb. Uvnitř: Presso u snídaně, nealko a pivo u večeře. Většinou se slovy: " ale my tady máme všechno zadarmo"..
Ve chvíli, kdy servírka oznámí, že presso a nealko nápoje se platí, už začíná být zaděláno na první problém. Ubytování v rámci balíčku je možné od 14-18 hod a pokoje se musí vyklidit do 11:00 hod. Rovněž věčný problém..
Strava a stravování
V rámci balíčku je polopenze, tedy snídaně a večeře.
Až do začátku spolupráce se slevovými portály byla snídaně podávaná výhradně formou švédských stolů, ale nyní je již servírována.
Ptáte se proč?
Snídaně jsou podávany od 8 do 10:00 hod, ale většina klientů se shromaží před restaurací pro jistotu již 7:45 hod a čeká. V momentě, kdy se otevřou dveře, tak se všichni vrhnou k bufetu a nakládají a jedí většinou až do 10:00 hod. Nakonec pár jogurtů na cestu a uvidíme se až u večeře.
Následně se většina odebere do pokojů, bazénu, na lyže a do večeře o nich není v restauraci vidu ani slechu..
Večeře: 1. večeře je uvítací, aperitiv, kuřecí grilovaný steak s hranolkami a salátem. 2. večeře - probíhá výběrem ze čtyř až pěti variant menu. Hotovky, minutky a sladká jídla.
Ihned po večeři se klienti Slevomatu opět odebírají do bazénu, případně sauny, kde většinou zůstávajíí až do zavírací doby. Průměrná útrata hostů v restauraci činí cca 120 Kč, což jsou zhruba 4 piva a dva nealko nápoje za třídenní pobyt.
Myslíte si, že je ještě potřeba psát, proč většinou zavíráme restauraci po 20:00 hod?
Vybavení, služby a personál hotelu
Vybavení hotelu je myslím nadstandardní. Vnitřní i venkovní bazén s vířivkami a spoustou atrakcí. Sice je těžké vysvětlit klientům Slevomatu, že atrakce v bazénech cyklují a tedy nemohou jet nepřetržitě, ale většina to nakonec pochopí..
Personál je obsazován dle potřeby a hlavně konzumace zákazníků. Personál restaurace vážne neslouží k tomu, aby otevíral vlastní láhve vína a vyčkával, až milí hosté dopijí a dojedí v restauraci svůj alkohol a proviant.
Okolí hotelu
K okolí myslím není co dodat. Panenská příroda, koupání v řece, koupališti, vnitřním bazénu, rybolov přímo v areálu, tři dětská hřiště, víceúčelové hřiště atd..
Celkový dojem
Celkový dojem z lidí ze slevových portálu nemáme špatný, neboť převážná většina z vás je velmi solidních a slušných klientů, kteří se většinou stydí za chování tohoto naštěstí minoritního zbytku. Někteří klienti se nám dokonce již při samém příjezdu omlouvají, že přijeli na voucher ze slevomatu, ale že ho obdrželi jako dárek od svých blízkých a určitě využijí i dalších služeb nad rámec slevového balíčku, protože už sami jinde podobnou zkušenost měli.
Je velmi těžká doba a dokážeme pochopit, že ne všichni si mohou dovolit jet na dovolenou v hlavní sezónu a nebo si dopřát víc než než někteří jiní, co tady většinou nepíší.
Dovolená je ovšem odvozena od slova něco si dovolit, a proto někdy nemáme pochopení pro lidi, kteří přijedou drahými auty a za okna našeho hotelu vyskládají dvaapůllitrové láhve piva v plastových petláhvích..
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům | doporučuje 123 z 229 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro obchodníky
- Pro všechny věkové kategorie
- Pro starší a méně pohyblivé osoby
- Pro mládež
- Pro rodiny s dětmi
- Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
- Pro zamilované a manželské páry
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »
uražený klient ze slevomatu: vážený pane majiteli - 1. 3. 2013 20:52
Vy nejste kompetentní k tomu, abyste někoho poučoval o slušném chování. Cestování se věnuji již léta, v cestovním ruchu pracuji také dlouho a o takovém přístupu, jaký jsem viděla od Vás, jsem už dlouho neslyšela ani na vlastní zkušenost nezažila. Váš hotel je příjemný, obsluha restarurace milá. Ale že bychom se od Vás za celou dobu pobytu dočkali byť i jen slušného pozdravení, o milém přivítání a rozloučení nemluvě. Za celou dobu pobytu mě žádný z hostů /ať už ze slevomatu, nebo bez něj - tady zbytečně urážíte zákazníky slevových portálů/ nijak neomezoval, nerušil a nijak nevadil. Hotel je večer tichý, naopak, není příležitost kde se se známými pobavit, potkat a podobně. A že zákazníci slevových portálů za nic jiného neplatí? a co takhle zaplacení pobytu za děti, psy, za které si to naúčtujete vesele. O tom, že nabídka ve voucherech potom neodpovdá skutečnosti už asi víte, že... za jídlo i pití jsme mimo zaplatitli myslím vysokou útratu. A HLAVNĚ, VY SÁM SE NABÍZÍTE PROSTŘEDNICTVÍM SLEVOVÉHO PORTÁLU- A POTOM SVÉ VLASTNÍ ZÁKAZNÍKY URÁŽÍTE!!! TO JE VRCHOL. naučte se nejprve si vašich hostů vážit. pracujete ve službách, doborovolně jste se vydal do podnikání v cestovním ruchu! ale je evidentní, že na to nemáte... a až hosty s pravidly chování v hotelu někdo seznámí a ne, že na recepci nikdo není a zaskakuje ZA VÁS!!!chudák paní z restaurace. pro vás je hlavní jen, jak inkasovat... zákazník je až někde hodně daleko. sbohem, nikdy více. ale jen kvůli Vám a Vašemu arogantnímu chování! prosím všechy potencionální zákazníky, aby si pobyt u Vás, rychle rozmysleli!!! reagovat