Napsat recenzi

Vyjádření majitele tohoto hotelu

Recenze hotelu AutoClub Hotel Morávka (Morávka Mountain Resort) *** (Česko - Moravskoslezský kraj - Morávka)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: únor 2013
Přečteno: 1 409x
Recenze se líbila: 525 čtenářům
Fotografie: 4
Videa: 0
Komentáře: 24
  • Hurá! Už jsou tady! Přijeli klienti ze Slevomatu! :-) Hurá! Už jsou tady! Přijeli klienti ze Slevomatu! :-)
  • Oblečený v bazenu? No a co? Vždyť je to zadarmo!
No počkej, jaké reference my na tebe napíšeme! :-) Oblečený v bazenu? No a co? Vždyť je to zadarmo! No počkej, jaké reference my na tebe napíšeme! :-)
  • My můžeme se sklenicemi až do bazénu, my jsme z jižní Moravy! My můžeme se sklenicemi až do bazénu, my jsme z jižní Moravy!
  • Ten majitel je fakt hulvát, vůbec si neváží klientů, kteří se dokáží tak hezky opít z vlastního vína.. Ten majitel je fakt hulvát, vůbec si neváží klientů, kteří se dokáží tak hezky opít z vlastního vína..

Tato recenze je pravděpodobně ovlivněna vztahem jejího autora k provozovateli hotelu.

Vážení,

nejdříve jsme si říkali, že se nebudeme vůbec vměšovat do Vašich diskusí, ale čeho je moc, toho už je příliš.

Na začátku loňské sezóny jsme byli osloveni společností Slevomat.cz, zda bychom nechtěli nabídnout zlevněné balíčky v období mimosezóny prostřednictvím tohoto serveru. Po prezentaci jejich nabídky jsme se nakonec rozhodli jejich služeb využít.

Až do příjezdu prvních "Slevomatových" jsme nebyli na podobnou klientelu zvyklí, a tak jsme se z počátku nestačili divit a museli si na sebe začít vzájemně zvykat. Převážna většina hostů, kteří k nám v hlavní sezónu jezdí, se totiž většinou skládá z neustále se opakujících lidiček - dnes už si troufnu klidně tvrdit - kamarádů. Toto se sice u lidí ze slevových portálů také někdy stává, ale zcela výjímečně. - Tito se většinou vracejí - jen když to je zase za "pusu" :-)

Jeden by nevěřil, že ještě stále jsou mezi lidmi takové sociální a hlavně inteligenční rozdíly. Přesto, že většina (odhaduji tak 95%) z Vás je naprosto bezproblémová, tak těch zbývajících 5% stojí opravdu za to..

Investovali jsme do našeho hotelu a jeho okolí obrovské finanční prostředky a je to myslím vidět na každém ohlédnutí. Je fajn, že alespoň na tom se shodneme i se zdejšími největšími kritiky.

Co je ovšem třeba zdůraznit, že za každou zdejší negativní referencí stojí něco jiného, než podstata problému, který je zde zmíněn. Běda, když se někdo chová jako dobytek a někomu z personálu se to nelíbí.. Ihned se doslýcháme, jak to tady vsechno stojí za h.... a jaké nám napíši krásné hodnocení..

Říkali jsme si, jak se proti tomuto budeme bránit? A postupně jsme došli k následujícímu řešení:

1. Popíšeme náš pohled na chování těch, kteří tady píší.

2. Budeme zveřejňovat fotky těch, kteří nerespektuji zdejší řád a úmyslně tímto poškozují náš majetek.

3. Vydáme v další recenzi, co nám vadí a jak bychom si představovali,aby se klienti slevových portálu u nás chovali, aby se cítili dobře a nemuseli tady psát takové nesmysly..

Dnes již využíváme služeb jných slevových portálů než Slevomat a tyto nám vcelku úspěšně pomáhají vykrývat mimosezónní nabídku - za což jsme jim samozřejmě vděční.

Ubytování  průměrně (3/5)

Začíná obvykle tím, že se hned na recepci začínají ptát, kde je nejbližší obchod a co všechno tady mají zadarmo.

Následně se diví, že se v našem rezortu platí za to, co není v balíčku. Venku: tenisové kurty, chytání ryb. Uvnitř: Presso u snídaně, nealko a pivo u večeře. Většinou se slovy: " ale my tady máme všechno zadarmo"..

Ve chvíli, kdy servírka oznámí, že presso a nealko nápoje se platí, už začíná být zaděláno na první problém. Ubytování v rámci balíčku je možné od 14-18 hod a pokoje se musí vyklidit do 11:00 hod. Rovněž věčný problém..

Strava a stravování  průměrně (3/5)

V rámci balíčku je polopenze, tedy snídaně a večeře.

Až do začátku spolupráce se slevovými portály byla snídaně podávaná výhradně formou švédských stolů, ale nyní je již servírována.

Ptáte se proč?

Snídaně jsou podávany od 8 do 10:00 hod, ale většina klientů se shromaží před restaurací pro jistotu již 7:45 hod a čeká. V momentě, kdy se otevřou dveře, tak se všichni vrhnou k bufetu a nakládají a jedí většinou až do 10:00 hod. Nakonec pár jogurtů na cestu a uvidíme se až u večeře.

Následně se většina odebere do pokojů, bazénu, na lyže a do večeře o nich není v restauraci vidu ani slechu..

Večeře: 1. večeře je uvítací, aperitiv, kuřecí grilovaný steak s hranolkami a salátem. 2. večeře - probíhá výběrem ze čtyř až pěti variant menu. Hotovky, minutky a sladká jídla.

Ihned po večeři se klienti Slevomatu opět odebírají do bazénu, případně sauny, kde většinou zůstávajíí až do zavírací doby. Průměrná útrata hostů v restauraci činí cca 120 Kč, což jsou zhruba 4 piva a dva nealko nápoje za třídenní pobyt.

Myslíte si, že je ještě potřeba psát, proč většinou zavíráme restauraci po 20:00 hod?

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

Vybavení hotelu je myslím nadstandardní. Vnitřní i venkovní bazén s vířivkami a spoustou atrakcí. Sice je těžké vysvětlit klientům Slevomatu, že atrakce v bazénech cyklují a tedy nemohou jet nepřetržitě, ale většina to nakonec pochopí..

Personál je obsazován dle potřeby a hlavně konzumace zákazníků. Personál restaurace vážne neslouží k tomu, aby otevíral vlastní láhve vína a vyčkával, až milí hosté dopijí a dojedí v restauraci svůj alkohol a proviant.

Okolí hotelu  průměrně (4,2/5)

K okolí myslím není co dodat. Panenská příroda, koupání v řece, koupališti, vnitřním bazénu, rybolov přímo v areálu, tři dětská hřiště, víceúčelové hřiště atd..

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Celkový dojem z lidí ze slevových portálu nemáme špatný, neboť převážná většina z vás je velmi solidních a slušných klientů, kteří se většinou stydí za chování tohoto naštěstí minoritního zbytku. Někteří klienti se nám dokonce již při samém příjezdu omlouvají, že přijeli na voucher ze slevomatu, ale že ho obdrželi jako dárek od svých blízkých a určitě využijí i dalších služeb nad rámec slevového balíčku, protože už sami jinde podobnou zkušenost měli.

Je velmi těžká doba a dokážeme pochopit, že ne všichni si mohou dovolit jet na dovolenou v hlavní sezónu a nebo si dopřát víc než než někteří jiní, co tady většinou nepíší.

Dovolená je ovšem odvozena od slova něco si dovolit, a proto někdy nemáme pochopení pro lidi, kteří přijedou drahými auty a za okna našeho hotelu vyskládají dvaapůllitrové láhve piva v plastových petláhvích..

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 123
z 229 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro obchodníky
  • Pro všechny věkové kategorie
  • Pro starší a méně pohyblivé osoby
  • Pro mládež
  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
  • Pro zamilované a manželské páry

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

uražený klient ze slevomatu: vážený pane majiteli - 1. 3. 2013 20:52

Vy nejste kompetentní k tomu, abyste někoho poučoval o slušném chování. Cestování se věnuji již léta, v cestovním ruchu pracuji také dlouho a o takovém přístupu, jaký jsem viděla od Vás, jsem už dlouho neslyšela ani na vlastní zkušenost nezažila. Váš hotel je příjemný, obsluha restarurace milá. Ale že bychom se od Vás za celou dobu pobytu dočkali byť i jen slušného pozdravení, o milém přivítání a rozloučení nemluvě. Za celou dobu pobytu mě žádný z hostů /ať už ze slevomatu, nebo bez něj - tady zbytečně urážíte zákazníky slevových portálů/ nijak neomezoval, nerušil a nijak nevadil. Hotel je večer tichý, naopak, není příležitost kde se se známými pobavit, potkat a podobně. A že zákazníci slevových portálů za nic jiného neplatí? a co takhle zaplacení pobytu za děti, psy, za které si to naúčtujete vesele. O tom, že nabídka ve voucherech potom neodpovdá skutečnosti už asi víte, že... za jídlo i pití jsme mimo zaplatitli myslím vysokou útratu. A HLAVNĚ, VY SÁM SE NABÍZÍTE PROSTŘEDNICTVÍM SLEVOVÉHO PORTÁLU- A POTOM SVÉ VLASTNÍ ZÁKAZNÍKY URÁŽÍTE!!! TO JE VRCHOL. naučte se nejprve si vašich hostů vážit. pracujete ve službách, doborovolně jste se vydal do podnikání v cestovním ruchu! ale je evidentní, že na to nemáte... a až hosty s pravidly chování v hotelu někdo seznámí a ne, že na recepci nikdo není a zaskakuje ZA VÁS!!!chudák paní z restaurace. pro vás je hlavní jen, jak inkasovat... zákazník je až někde hodně daleko. sbohem, nikdy více. ale jen kvůli Vám a Vašemu arogantnímu chování! prosím všechy potencionální zákazníky, aby si pobyt u Vás, rychle rozmysleli!!! reagovat

Pavlína: klientka ze "slevomatu" - 1. 3. 2013 22:32

Nesouhlasím s paní, že není kde se pobavit a potkat se se známými, my jsme zde strávili tento týden 5 dní a téměř každý večer jsme až do pozdních hodin seděli v restauraci a bavili se, jak dlouho jsme chtěli.. paní servírka nás obsluhovala, dokud jsme se bavili a vůbec s tím neměla problém.. tak za psa a děti jsme také platili, ale to jsme věděli předem a za psa i za děti platíme vždy a všude, to je snad jasné. Také jsme byli zrovna v bazénu, když tam naskákali chlapi v kalhotech a trikách, což mě samotnou docela zarazilo, a navíc byli docela "v náladě", takže se panu majiteli ani nedivím, že mu to vadilo, bylo by docela divné, kdyby to nijak neřešil. No, pane majiteli, nezávidím vám tedy vůbec... ale vězte, že my jsme si to u vás skvěle užili a byli jsme velmi spokojení :) reagovat

Kamil Fikar: Paní Pavlíno - 2. 3. 2013 11:31

Paní Pavlíno, myslím, že jste úplně nepochopila co je v komentáři výše napsáno. Poplatek za psa a za děti nikomu nevadí, ale majitel při zostouzení svých klientu uvádí, že jsou na "hotelu" za hubičku. To není pravda. Navíc sama potvrzujete, že je na osobní statečnosti servírky, že má pro hosty otevřeno. Dívala jste se na provozní dobu restaurace? Podmínky provozu bazénu nejsou nikde stanoveny. Proč by proboha nemohli být v hotelu lidé v náladě. Proč jste sama ty lidi neupozornila nebo s nimi neprohodila slovo (není to vaše povinnost, ale možná byste se divila jak rychle by vás pochopili a dali vám i za pravdu, že to třeba i přehnali, nikdo nemá v úmyslu škodit, ti lidé se jen bavili)? Majiteli se také nedivím, že to řešil, to je v pořádku a i ti zúčastnění to pochopili, ale mohl tomu sám předejít, kdyby předem stanovil pravidla. Jistě jste si sama všimla, že sám porušil jediné pravidlo, které je stanoveno a v prostorách bazénu byl v botách :-)Navíc těch nedostatku v sauně a v bazénu je teda docela požehnaně. Majitel se s lidmi nebaví, raději všechno napíše na portál. Sám si dá plno hvězdiček (na hotelu i na tomto portálu :-) ) a leckde i lže. Já osobně jsem znechucen jak to majitel vede na "hotelu" i tady na tomto portálu. Když mu chování klientu vadilo mohl to s nimi v klidu probrat, když už to nemá stanoveno předem a ne hned běžet k počítači. . . . Takhle se profesionál opravdu nechová. Nikde jsem se s takovým chováním nesetkal. reagovat

Kamil Fikar: Golem a chcípaček - 2. 3. 2013 13:25

Ještě pro dokreslení paní Pavlíno (upřímě, na základě informací, které píšete dost pochybuji o vaší identitě - vidím tam trošku někoho jiného :-) ) Byli jsme v minulém roce v Bulharsku na dovolené. U hotelového bazénu byl plavčík. Byl to takový hubený až vyzáblý kluk, promiňte to slovo, ale dalo by se říct "chcípáček". Když jsem ho viděl první co jsem si řekl : "Ty tady musíš mít asi hodně problémů s hosty." Dva dny vše fungovalo naprosto bez problémů, kluk měl vše pod kontrolou, žádný incident. Třetí den přijel do hotelu další turnus nových lidí. Přijeli tam lidé "v náladě", chtěli se bavit a bylo to hodně z obvyklých kolejí. Ten klučina s těmi lidmi jen mluvil, nefotil, nevolal posily, nebo policii. Prostě se jim asi půl hodiny věnoval. Poté vše zaběhlo do obvyklých kolejí. Ten kluk měl ochotu jednat, měl trpělivost a dokázal vysvětlovat v pěti jazycích. Znal předpověď počasí, věděl jak mu bazén funguje a vysvětlil co by se mohlo poškodit pokud by se tak chovali i nadále. Z "chcípáčka" byl Golem s obrovským respektem. Majitel je ale vizáží Golem s chováním "chcípáčka". Snad tomu porozumíte .... reagovat

Majitel: Re: Golem a chcípaček - super, znát názor zloděje! - 2. 3. 2013 21:55

Vážená paní Fikarová, pane Fikare, je fajn, že se opět potvrzuje pravidlo, které jsem zmínil ve svém úvodním vyjádření. Žádná zdejší negativní reference nevznikla z podstaty svého skutečného problému a už vůbec ta Vaše, která má navíc zamaskovat Váš pokus o podvod! Kdybych vyšel vstříc Vaší žádosti a odstranil z těchto referencí fotky, na kterých se chováte spolu s kolegy v hotelovém bazému jako zvěř, možná byste tady takové lži nenapsal, i když.. První setkání s Vámi: Hned po příjezdu jste vyžadoval na recepci pro své dítě plnou penzi. V žádném z našich balíčku nebyla pro nikoho nikdy v historii plná penze, což jste zřejmě netušil, a tak jste se snažil v úmyslu se bezdůvodně obohatit tím, že jste nejspíš přepsall voucher a trapně a nekompromistě se neustéle domáhal této výhody. Nejdříve jsme si mysleli, že šlo o tiskovou chybu Zapakatele, ale následně nám tato společnost potvrdila, že vouchery se tisknou přímo ze systému v JPG a nemohou být odlišné.. Další konflikt - proč nemáme skipas po celou dobu pobytu? Pane Fikare máte zaplacen v ceně balíčku pouze jeden celodenní skipas pro dvě osoby.. Ne, my je máme na každý den celého pobytu zadarmo! Opět lež.. Když jsem výše psal o fenoménu - klienti ze Slevomatu - co všechno tady máme zadarmo, ve snu mne nenapadlo, že mezi nimi budou i takoví podvodníci! Snadným důkazem je následující odkaz, který jednoznačně dokladuje znění jediných dvou balíčku, které jsme kdy přes uvedené slevové portály prodali! http://skrz.cz/firmy/autoclub-hotel Přepsaný voucher zveřejníme včetně komentáře v samostatné recenzi.. Šokuje mne, jak se vůbec po tom všem ještě můžete pozastavovat nad tím, že netoužím po osobním setkání a vřelým přijetím s takovými lidmi, jako jste Vy? Toto není myšleno obecně, ale výhradně k Vaši osobě! Ne všichni hosté se totiž chovají jako Vy.. Jste lhář, což je možné doložit jak kamerovým systémem, tak objednávkami z naši kasy v hotelové restauraci, která byla otevřena nejméně do 23:00 hod, kde seděli a objednávali si také Vaši kolegové a parťáci na fotce koupající se v oblečení v našem hotelovém bazénu.. Jako železničář možná né, ale jako policista byste mohl mít alespoň základní právní orientaci. Na jedné straně mne bezdůvodně obviňujete hned z několika trestných činů, ale sám se jich dopouštíte! Jak mne můžete křivě obvinit z toho, že jsem si zde něco sám napsal a nemít k tomuto jediný důkaz? Jak vůbec můžete vypustít z úst, že jsem se dopustil trestného činu tím, že jsem Vás vyfotil na veřejném místě a to ješte po tom, co jste tam s kolegy předvedli? Pokud se Vy sám tady veřejně neomluvíte, podám na Vás trestní oznámení pro trestný čin pomluvy a křivého obvinění. Jen pro Vaši představu: 1. Náš hotel je opatřen regulérním registrovaným systémém s 16 kamerami. O tom, že je objekt monitorován, visí informace hned na vstupních dveřích.. Tento kamerový systém neslouží k tomu, aby někoho omezoval, ale bránil nás i naše hosty před trestnou činností a pomohl objasnit případné pochybnosti. konkrétně ve Vašm případě se nám velmi vyplatí.. Zdůrazňuji, že jsou monitorovány pouze společné, tedy veřejné prostory.. 2. Vaše argumenty, že není nikde napsáno, že se do bazénu nemůže chodit v botech a oblečení, jsou ubohé snad ještě více jako vy sám. 3. Reklamovat na horském hotelu vyjeté koleje ve sněhu, je myslím zbytečné dále komentovat, o tom si udělá úsudek každý sám.. 4. Ano, je smutnou realitou, že při plném obsazení hotelu můžeme restauraci mohdy ve 20:00 hod zavřít, neboť je ihned po zkonzumování večeře zaplacené v balíčku restaurace vylidněna a hosty v ní zase vidíme až u snídaně - stejně jako tomu bylo i u Vás... Restaurace opravdu neslouží k tomu, aby Vám její personál otevíral jen láhve vína, které jste si koupili ve zdejší Jednotě.. Další z Vašich výmyslu raději komentovat nebudu.. Věřte, že o klienty Vašeho formátu poravdu, ale opravdu nestojíme!!! reagovat

Miri: Pravidla - 20. 1. 2015 12:23

No nevím,ale na to abych věděla,že v oblečení s jídlem nebo pitím nemám lézt do bazénu nepotřebuju mít nikde nic napsáno.A toto chování je ostuda.A ještě si stěžovat?Páni,pak kdo je tu arogantní .-( reagovat

Majitel hotelu: Aneb, když zloděj kříčí, chyťte zloděje! - 2. 3. 2013 22:38

Vážená paní Fikarová, pane Fikare, je fajn, že se opět potvrzuje pravidlo, které jsem zmínil ve svém úvodním vyjádření. Žádná zdejší negativní reference nevznikla z podstaty svého skutečného problému a už vůbec ta Vaše, která má navíc zamaskovat Váš pokus o podvod! Kdybych vyšel vstříc Vaší žádosti a odstranil z těchto referencí fotky, na kterých se chováte spolu s kolegy v hotelovém bazému jako zvěř, možná byste tady takové lži nenapsal, i když.. První setkání s Vámi: Hned po příjezdu jste vyžadovali na recepci pro své dítě plnou penzi. V žádném z našich balíčku nebyla pro nikoho nikdy v historii plná penze, což jste zřejmě netušil, a tak jste se snažil v úmyslu se bezdůvodně obohatit tím, že jste nejspíš přepsall voucher a trapně a nekompromistě se neustéle domáhal této výhody. Nejdříve jsme si mysleli, že šlo o tiskovou chybu Zapakatele, ale následně nám tato společnost potvrdila, že vouchery se tisknou přímo ze systému v JPG a nemohou být odlišné.. Další konflikt - proč nemáme skipas po celou dobu pobytu? Pane Fikare máte zaplacen v ceně balíčku pouze jeden celodenní skipas pro dvě osoby.. Ne, my je máme na každý den celého pobytu zadarmo! Opět lež.. Když jsem výše psal o fenoménu - klienti ze Slevomatu - co všechno tady máme zadarmo, ve snu mne nenapadlo, že mezi nimi budou i takoví podvodníci! Snadným důkazem je následující odkaz, který jednoznačně dokladuje znění jediných dvou balíčku, které jsme kdy přes uvedené slevové portály prodali! http://skrz.cz/firmy/autoclub-hotel Přepsaný voucher zveřejníme včetně komentáře v samostatné recenzi.. Šokuje mne, jak se vůbec po tom všem ještě můžete pozastavovat nad tím, že netoužím po osobním setkání a vřelým přijetím s takovými lidmi, jako jste Vy? Toto není myšleno obecně, ale výhradně k Vaši osobě! Ne všichni hosté se totiž chovají jako Vy.. Jste lhář, což je možné doložit jak kamerovým systémem, tak objednávkami z naši kasy v hotelové restauraci, která byla otevřena nejméně do 23:00 hod, kde seděli a objednávali si také Vaši kolegové a parťáci na fotce koupající se v oblečení v našem hotelovém bazénu.. Jako železničář možná né, ale jako policista byste mohl mít alespoň základní právní orientaci. Na jedné straně mne bezdůvodně obviňujete hned z několika trestných činů, ale sám se jich dopouštíte! Jak mne můžete křivě obvinit z toho, že jsem si zde něco sám napsal a nemít k tomuto jediný důkaz? Jak vůbec můžete vypustít z úst, že jsem se dopustil trestného činu tím, že jsem Vás vyfotil na veřejném místě a to ješte po tom, co jste tam s kolegy předvedli? Pokud se Vy sám tady veřejně neomluvíte, podám na Vás trestní oznámení pro trestný čin pomluvy a křivého obvinění. Jen pro Vaši představu: 1. Náš hotel je opatřen regulérním registrovaným systémém s 16 kamerami. O tom, že je objekt monitorován, visí informace hned na vstupních dveřích.. Tento kamerový systém neslouží k tomu, aby někoho omezoval, ale bránil nás i naše hosty před trestnou činností a pomohl objasnit případné pochybnosti. konkrétně ve Vašm případě se nám velmi vyplatí.. Zdůrazňuji, že jsou monitorovány pouze společné, tedy veřejné prostory.. 2. Vaše argumenty, že není nikde napsáno, že se do bazénu nemůže chodit v botech a oblečení, jsou ubohé snad ještě více jako vy sám. 3. Reklamovat na horském hotelu vyjeté koleje ve sněhu, je myslím zbytečné dále komentovat, o tom si udělá úsudek každý sám.. 4. Ano, je smutnou realitou, že při plném obsazení hotelu můžeme restauraci mohdy ve 20:00 hod zavřít, neboť je ihned po zkonzumování večeře zaplacené v balíčku restaurace vylidněna a hosty v ní zase vidíme až u snídaně - stejně jako tomu bylo i u Vás... Restaurace opravdu neslouží k tomu, aby Vám její personál otevíral jen láhve vína, které jste si koupili ve zdejší Jednotě.. Další z Vašich výmyslu raději komentovat nebudu.. Věřte, že o klienty Vašeho formátu poravdu, ale opravdu nestojíme!!! reagovat

Heduš Fikarová: to jsem opravdu ještě nezažila - 3. 3. 2013 15:10

pane majiteli, provozovateli, nebo kdo vlastně jste. Je to opravdu trapné, jak se chováte a co píšete za bludy. My máme svědomí čisté, vouchery jsme v žádném případě nepřepisovali, nemáme proč. Vše samotřejmě lze velmi snadno dokázat, protože stažené vouchery mám stále uložené s historií ve svém počítači. A že jsme se trapně a nekompromisně stále domáhali nějaké plné penze pro naše děti? Myslíte tím, že jsme se u příjezdu zeptali? a pak jen piřjali vaši verzi, že děti mají stejnou polopenzi jako my? Mrkněte se do vašeho kamerového systému, znovu si to přehrajte a pak tady něco pište. Očekávám od Vás omluvu za křivé obvinění. A že jsme si poseděli (při pivu) u vás v restauraci a dovolili si utrácet další peníze za pobyt u vás? pardon, už se to nestane, protože příště už k vám nepojedeme. Jste ostuda hoteliérů. kometuji pouze věci, které se týkají mě osobně a ne někoho jiného. jediný, kdo je trapný, jste Vy. reagovat

právník: § - 26. 3. 2013 22:07

Zíkon č. 40/1964 Sb, §12 (1) Písemnosti osobní povahy, podobizny, obrazové snímky a obrazové a zvukové záznamy týkající se fyzické osoby nebo jejích projevů osobní povahy smějí být pořízeny nebo použity jen s jejím svolením. reagovat

Špatný právník: Nepatí u snímků pořízených ve veřejných prostorách - 27. 3. 2013 8:55

Je potřeba číst zákon celý a ne si jen vybrat co se zrovna člověku hodí... :-) reagovat

Jakub Valušek: Názor - 31. 7. 2013 11:23

Dle mě by měl být tento hotel nehotel okamžitě uzavřen a být předán někomu jinému, ptž s tak arogantnám a drzým chováním majitele jsem se ještě nesetkal. Kdo je stejného názoru? reagovat

Monika: Tak sem rozhodne nepojedeme - 25. 8. 2014 8:42

Dobry den, zrovna premyslim, kam bych jela s detmi na prodlouzeny vikend. Jsme z Brna, rozhoduji se mezi dovolenou na Vysocine, nebo v Beskydech, zkratka neco blizko nas. Vzhledem k tomu, ze jsem castym zakaznikem ruznych slevovych serveru- cestujeme s detmi casto, jezdim pres ruzne servery, protoze mi nabidky chodi samy, nemusim se zdrzovat hledanim. Uprimne se mi nabidka do Moravky moc libila, hlavne bazen se slanou vodou. Po precteni recenzi jsem ale naprosto v soku, jak nekdo urazi nas, lidi, kteri kupujeme pobyty na techto serverech. I kdyz byl nejaky pobyt levnejsi, nechali jsme vzdy v restauracich nekolik tisic za utratu, jsme totiz muzikanti a radi se bavime. Vase jednani opravdu nechapu a jsem uprimne rada, ze jsem tyto recenze objevila, protoze si rozhodne vyberu jiny hotel v Beskydech, nejste jedini, kdo ma slanou vodu, ale verim, ze by se na me kvuli voucheru jinde neksichtili, byli jsme napriklad ve Vsemine, ktera je na serverech take uverejnena, kde byli vsichni usmevavi, o serveru se nikdo nezminoval. Z Vasich arogantnich komentaru a ocividne vymyslenych pozitivnich referenci se mi opravdu udelalo spatne. reagovat

Věra: To je fajn... - 26. 8. 2014 14:24

My do tohoto resortu jezdíme rádi a pravidelně. Těch důvodů je více, ale hlavním je ten, že majitelé tam striktně trvají na dodržování základních lidských pravidel. Pokud se Vám líbí opilí lidé oblečení v bazénu, kde se koupou naše děti, jsme velmi rádi, že se tam s vámi nepotkáme... Myslím si, že ani jim chybět nebudete. reagovat

Monika: Coze? - 26. 8. 2014 14:34

Ja sem napsala neco o tom, ze se chci koupat oblecena a opila v bazenu??? Prosim? Kde to jako vidite? My taky jezdime s detmi. Nechapu vasi reakci na muj komentar, je uplne mimo reagovat

Věra: Tak jste si asi nečetla text pozorně... - 26. 8. 2014 14:56

Celá diskuse vznikla na základě nevhodného chování několika jedinců.. Pokud je někdo schopný vlézt do bazénu opilý, se skleničkami a ještě k tomu oblečený, kde se koupou děti, je to u mne dobytek. Pokud se Vám takové chování líbí, nemáme se spolu o čem bavit. Proto jsem napsala, že jsem ráda, když se na Morávce nepotkáme. reagovat

Monika: Coze? - 26. 8. 2014 14:59

Tak ja jeste jednou opakuju, ze nereaguji na to, ze tam byl nekdo opily, ale na jednani majitele, ktery KRITIZUJE CHOVANI LIDI ZE SLEVOMATU. reagovat

Věra: My jsme taky přišli ze Slevomatu... - 26. 8. 2014 16:30

Poprvé jsme tam také přijeli ze Slevomatu a byli moc spokojeni. Podruhé jsme se již domlouvali přímo s paní majitelkou a vždy nám vyšla vstříc. Namůžeme si na nic stěžovat a proto mne tyto reference zaráží. kdyby to bylo tak strašné jak někteří píši, tak by zcela jistě neprodávali tolik voucherů a neměli pořád vyprodáno. Když napíšu, že je to nejkrásnější zařízení v tamním dalekém okolí, tak to vůbec není přehnané. Je to každého věc, ale já si na lidi vždy dělám vlastní úsudek a tady se mi to vyplatilo. Lidé jsou všude dobří i zlí a nedá se to paušalizovat. Jak sám majitel píše, tak většina jich je naštěstí dobrých. Proto jsem vcelku jednoduše pochopila o které z těch Slevomatových zájem nemá... Nemám potřebu se nikoho zastávat, ale tady tyto referece nesou pravdivé a já mám zcela odlišné zkušenosti, jako zcela evidentně většina jejich spokojených zákazníku, se kterými se tam vždy potkávám. reagovat

Monika: Neverim - 27. 8. 2014 7:19

Nezlobte se, ale Vase reakce mi pripadaji naprosto smyslene. Jedna se porad o ten samy styl psani, jakym se tu objevuji vsechny recenze. Reaguji na prvni fotografii, kde je napsano, hura ze slevomatu, prijeli. Tak to tam proste nenabizejte a mate klid. Nemusite pak na ty podle vas ubozaky nadavat. reagovat

Aleš: Můj názor - 28. 8. 2014 0:49

Ahoj, předně podotýkám že v tomto hotelu jsem nikdy nebyl. Jsem pouze zákazník co si vybral oblast a nyní hledá vhodný hotel v okolí, a brouzdám po recenzích. Zároveň nejsem uživatelem slevových portálů. Nevím jakou má pan majitel obchodní strategii ale zaráží mě fakt že rozděluje zákazníky na "slevomatové" a "neslevomatové". Jako majitel je přece sám tvůrce ceny a pokud zákazník cenu akceptuje tak nevidím důvod proč ho plísnit za to že nenakoupí služby v rozsahu v jakém si pan majitel představuje. Hotel dle webu vypadá hezky ale komentáře nespokojených zákazníků i pana majitele mě upřímně řečeno docela odradily. Naštěstí i ve vašem krásném kraji v ubytovacích službách převažuje nabídka nad poptávkou. Hezký večer Al. reagovat

Monika: Mluvite mi z duse - 28. 8. 2014 8:00

Alesi, chtela jsem napsat presne to, co jste napsal vy. Ale ocividne od nekoho, kdo ma neco primo spolecneho s timto hotelem, me hned zacali urazet, ze souhlasim s opilci v bazenu. Taktez jsem hledala neco v te oblasti, ale po nahodnem precteni recenzi jsem se dost zalekla... reagovat

Vlaďka: Očividně to chápete jinak, než někdo chtěl... - 29. 8. 2014 11:02

Taky jsme si právě zaplatili voucher přes slevový portál a až následně se lekli těchto referencí. :-) Dokonce jsme chtěli pobyt zrušit, ale děti se už strašně těší a tak jim dáme šanci. Co je ovšem zvláštní, že když jsme volali na portál, který je stabilně a dlouhodobě nabízí, tak nám řekli, že tento hotel patří k nejoblíbenějším a vždy se všechny vouchery vyprodají. Četl jsem recenze přímo na stránkách tohoto portálu, kam mohou publikovat skutečně jen ti zákazníci, kteří už u nich pobyt sami absolvovali. Všichni registrováni uživatelé si to tam moc chválí a píši že je navštěvují opakovaně. Totéž mi potvrdila i paní z portálu, že k nim jezdí lidé opakovaně a jsou s jejich zařízením opravdu velmi spokojeni. Prý mi může nabídnout bez problému jiný pobyt, a nebo vrátit peníze, ale že to máme bez obav zkusit. Tak mě docela uklidnila. Po telefonu byla paní která mi pobyt v hotelu rezervovala velmi sympatická, tak uvidíme... :-) Pak napíšu objektivní referenci. reagovat

Jakub: Re: Očividně to chápete jinak, než někdo chtěl... - 29. 8. 2014 11:34

Ale to je mi náhoda, samé negativní recenze a zrovna tady pozitivní, psaná Vlaďkou, a pak se v textu objevuje "četl", místo četla. Že by si pan majitel sám psal kladné recenze? reagovat

Marta: ... - 19. 8. 2016 16:03

Nejspíše píšu svůj komentář docela pozdě, ale snad si ho ještě někdo přečte. Docela se divím, že tady s majitelem někdo souhlasí. To jako když se v hotelu objeví dobytci, kteří přijeli ze slevového portálu, tak to znamená, že jsou všichni takoví a pro jistotu se ke všem hostům bude chovat odměřeně? Myslím si, že pravdu mají spíše ty záporné recenze. A nemyslete si, že nepoznám, že si některé pozitivní píše majitel sám. PS: O žádném uvítacím drinku jsem neslyšela, přestože jsem si zaplatila plnou cenu pobytu. Takže už to, že se v takových blbinkách lže, z toho jsem si také cosi vyvodila. reagovat

Aleš Jirátko: Reakce na pana majitele hotelu. - 13. 7. 2017 18:24

Vážený pane majiteli. Níže Vám přepošlu moje ( resp. mojí rodiny) hodnocení a můžete mi odepsat kde se mýlím nebo neoprávněně hodnotím. Za mým hodnocením si stojím a poslal jsem je na portál. Jinak se domnívám, že Vaše hodnocení hostů Vám stěží někoho dalšího doručí. Kde jsou lidé spokojeni, tak to napíší a vrací se. Napadáte předsezónní hosty, my jsme byli v hlavní sezoně. Začátkem července 2017 jsem s rodinou přijel do honosně nazvaného zařízení Mountain resort Morávka. Hotel otevřen, na recepci ani v okolí živá duše, na telefon nereagují. Pokoj velmi prostý u manželského dvojlůžka jedna lampička, místnost pro děti krabička od sirek. V turistické oblasti na recepci nemají jedinou mapku, jediný leták s nabídkou akcí v okolí. Polopenze-místo kávy melta, esspreso nefunguje, žádná marmeláda či med. K vajíčkům suchý chleba a ani miligram másla. Pro 25 hostů 8 tenoučkých proužků suché vánočky, müsli, ovoce-nic. Večeře-vždy bez polévky, vždy bez desertu a hlavní chod 4 lívance( ne palačinky) s umělou šlehačkou-zoufalé. Ani v zařízení se dvěma hvězdami jsem v česku něco takového nezažil. Bazén - rezavé topení, žádný věšák. Rybářská bašta zavřená. Personál netuší, že se servíruje nejprve ženě, poté otci, poté dětem. Shrnuto- příroda nádherná. Ubytování zoufalé ale nejhorší byla úroveň polopenze. Nikomu a nikdy nedoporučím. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Moravskoslezský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání