Napsat recenzi

Doporučení - jak se mám chovat, abych zde pak nemusel naštvaný psát..

Recenze hotelu AutoClub Hotel Morávka (Morávka Mountain Resort) *** (Česko - Moravskoslezský kraj - Morávka)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: únor 2013
Přečteno: 1 003x
Recenze se líbila: 543 čtenářům
Fotografie: 1
Videa: 0
Komentáře: 8
  • Tak tahle, opravdu ne! :-) Tak tahle, opravdu ne! :-)

Tato recenze je pravděpodobně ovlivněna vztahem jejího autora k provozovateli hotelu.

Vážení hosté ze slevových portálů,

abychom předešli dalším zbytečným nedorozuměním, rozhodli jsme se, že Vám dáme pár rad a doporučení, jak předejít problémům v důsledku nestandardního chování některých z vás.

Naším cílem a hlavně snahou je vaše maximální spokojenost. Ovšem ne za každou cenu..

Provozujeme hotel, který je vybaven spoustou atrakcí, jejichž provoz a údržba nejsou snadnou a už vůbec ne lacinnou záležitostí.

Při nerespektování jejich provozních řádů - mnohdy zcela nepochopitelným chováním, vznikají mezi námi velmi nepříjemné konflikty. Snažte se jich prosím vyvarovat.

Ubytování  průměrně (3/5)

Jsme tříhvězdičkový hotel, a proto na pokojích nedisponujeme kuchyňkou, ledničkou a dalším kuchyňským zařízením.

Jističe na pokojích zvládají max. zatížení 10A. Z tohoto důvodu zde nejde instalovat vařiče, rychlovarné konvice a další vybavení.

Pokoje slouží k odpočinku a ne k vyvařování vlastních jídel a nočním večírkům. Respektujte prosím noční klid a nerušte ostatní ubytované.

Strava a stravování  průměrně (3/5)

Doba pro stravování klientů slevových balíčku vypadá následně:

Snídaně. Servírovaná od 8-10 hod, večeře: výběr z 5 menu od 18do 20 hod.

Konzumace vlastního jídla a alkoholu je ve všech společných prostorách zakázána!

Tím se rozumí také posezení v recepci, restauraci a všech saloncích.

Veškeré objednávky nad rámec zakladního balíčku nejsou v jeho ceně. Tím máme na mysli kávu presso, latte, capuccino a veškeré napoje objednané z baru.

Po celou dobu pobytu si můžete ponechat otevřený účet pod číslem pokoje, který se platí až při odjezdu.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

Vnitřní bazén: Provozní doba je od 10 do 22 hodin. Vstup do jeho prostor je možný pouze bosou nohou a až po důkladném osprchování! V žádném případě do něj není možné vnášet žádné potraviny a nápoje.

Letní koupaliště: Do bazénu je vstup podmíměn osprchováním a pouze přes oplachové vaničky! Není možné do něj vstupovat v trenýrkách a žádném jiném oblečení - vyjma plavek.

Okolí hotelu  průměrně (4,2/5)

Hotel je vybaven spoustou atrakcí, které mají své provozní řády. Prosíme všechny hosty, aby je respektovali. Budeme rádi, když využijete kteroukoliv z nich, ale je potřeba si uvědomit, že ne všechny jsou součástí vašeho balíčku a je potřeba si je doplatit.

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Jak sami vidíte, ač se jedná jen o pár negativních referencí, které jsou napsány výhradně klienty ze slevových portálů, prostřednictvím kterých jsme u nás jen loni ubytovali přes 2500 lidí. Přesto se těmito stížnostmi zabýváme - i když ve většině případů nemají s podstatou reklamace mnoho společného a jejích cílem není nic jiného, než touha se pomstít a za každou cenu nás nějak poškodit.

Mnohdy to zde vypadá, jako by klienti psali o dvou zcela jiných hotelích.

Přitom my i náš personál zůstáváme více jak 7 let v nezměněné podobě.. :-)

Nakonec žádná zkušenost není přenosná, a vy se máte možnost přijet přesvědčit na vlastní kůži. Tak neváhejte, těšíme se na vás! :-)

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 123
z 229 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Kamil Fikar: Zbožné přání - 1. 3. 2013 22:40

To co pan majitel uvádí je jen jeho zbožné přání. Jeli jsme na jeho hotel bezmála dvěstěpadesát kilometrů a máme z návštěvy velmi smíšené pocity. Mě osobně vadily tyto věci : - pan majitel se mnou vůbec nekomunikoval. Myslím, že kolem mne několikrát prošel a pak fotografoval v bazénu, ale ani nevím jestli to byl on - nezajímá se o to jestli jste spokojení - i podle jeho vyjádření v jeho komentáři mu slevaři nevoní - nevím proč se tedy nabízí - za celou dobu pobytu nebyla vyhrnuta příjezdová cesta, na cestě byly hluboké koleje, takže se nedalo ani pořádně bez obav zaparkovat na parkovišti (odbočit na něj) - kolem cesty má navíc naskládané kameny, které nejsou ve sněhu mnohdy vidět - v "nabídce" je vyhrnovák u vchodu - zřejmě dodělej si sám. - nebylo dodrženo několik docela zásadních věcí, které byly jasně uvedeny na slevovém kupónu - plná penze pro děti (dostanete jen polopenzi i když je na kupónu něco jiného), skipasy - dostanete jej pouze na jeden den, nikoli celodenní po dobu pobytu (toto bylo uvedeno na kupónu minimálně matoucím způsobem) - vnitřní pravidla (jediné pravidlo, které je v bazénu stanoveno a vystaveno) vás nutí se do prostor, kde je bazén a sauna, zout (nemůžete mít ani svoje přezůvky - výslovně je napsáno na boso), ale podlaha už na místě, kde odložíte pantofle je tak studená, že vás brní nohy - v hotelu je sauna, která podle mého nesplňuje podmínky provozu protože pod kamny vidíte zuhelnatělé dřevo a může dojít k zahoření. Sauna i s chladící místností je umístěna uprostřed a je tam těm, kteří se pouze koupou zima, sprcha pro bazén je navíc součástí chladící místnosti, takže i když se osprchujete teplou vodou, tak jdete do chladu. Podlaha ve sprchách a chladící místnosti je velmi kluzká, navíc tam jsou umístěny rozbité dveře, které na vás pokud neudržíte balanc ještě spadnou (to se mi stalo) - na našem pokoji evidentně zatékalo do vzduchotechniky protože kolem větráčku byl po celou dobu velký mokrý flek. - jediný provozní řád, který jsem měl možnost si přečíst byl na jednom z venkovních hřišť. Řád pro bazén nebo saunu není k dispozici a o jediném o čem vás poučí je, že musíte jít bosí. - pokud v hotelu získáte nějaké přátele, musíte jít mimo hotel protože restaurace podle provozní doby v 20,00 v pracovních dnech (prázdniny se nerozlišují) a v 22,00 o víkendu zavírá (ta restaurace je mimochodem moc hezká a majiteli se opravdu povedla), vestibul hotelu bohužel neslouží ve večerních hodinách k setkávání přátel u lahvinky vínečka nebo jiného moku a tak nemáte kde .... - pokud se majiteli něco nelíbí, na co předem ani neupozornil a není to nikde uvedeno, tak vás velmi arogantně nafotí a fotky, v naprostém rozporu se zákony, i přes výslovný nesouhlas umístí na diskusní portál. Schválně by mě zajímalo od koho má souhlas se zveřejněním fotek - od nikoho . . . - v hotelu je umístěný kamerový systém, na který nejste nikým upozorněni (to je myslím také protiprávní) a pan majitel má prý doma velké LCD, kde má všech osm - nebo kolik kamer najednou a sleduje a sleduje ..... - získal jsem také dojem, že v hotelu pro zákazníky funguje pouze servírka z restaurace (to je jediný člověk, na kterého se obracíte snad se vším - obsluhuje vás, zapíná bublinky v bazénu, podává vám informace, přivítá vás, platíte jí za pobyt atd.) a to je myslím dost málo. - bohužel, a to mi vadilo opravdu hodně, nemáte v tříhvězdičkovém hotelu možnost vůbec nic zaplatit bezhotovostně, to máte teda opravdu smůlu ..... Tak tam jeďte a zjistěte jak se věci mají, jak si pan majitel přeje v jeho reakci. Jen doufám, že do vašeho příjezdu majitel tyto nedostatky odstraní, možná vás i přivítá nebo se s vámi rozloučí a vy budete díky mojí recenzi opravdu spokojeni. Jinak bych chtěl pana majitele upozornit, že pokud nabízí služby na slevových portálech, tak by si měl i takových klientů vážit, protože oni si v podstatě službu plně zaplatili, a ne je arogantně zostouzet na diskusních portálech. Problémy máte s lidmi protože se k nim chováte arogantně, viditelně nejste jak se říká od fochu (nemáte chování hoteliera) a v hotelu máte spoustu věcí nedotažených (hlavně jistá upozornění předem) O nedostatečném dodržení inzerovaného ani nemluvě. Navíc všichni koho jsem se ptal byli na hotelu právě s využitím slevového kupónu - možná byste tam nikoho jiného neměl :-))))) reagovat

Kamil Fikar: Človíčku zoufalý majiteli - 2. 3. 2013 10:47

teď jsem si pročetl ostatní recenze a musím říct, že jste opravdu zoufalec. Vždyť ti lidé popisují stejné problémy nezávisle na sobě (s malými odchylkami, nejsme všichni stejní). Pozitivní reakce jsou vesměs myslím vaše max. vašich příbuzných nebo kamarádu. To je opravdu síla, kdyby jste tolik úsilí co věnujete portálům namířil na změnu chování a trochu profesionality vůči hostům, neměl byste takové recenze :-)) reagovat

Majitel: Aneb, když zloděj kříčí, chyťte zloděje! - 2. 3. 2013 22:09

Vážená paní Fikarová, pane Fikare, je fajn, že se opět potvrzuje pravidlo, které jsem zmínil ve svém úvodním vyjádření. Žádná zdejší negativní reference nevznikla z podstaty svého skutečného problému a už vůbec ta Vaše, která má navíc zamaskovat Váš pokus o podvod! Kdybych vyšel vstříc Vaší žádosti a odstranil z těchto referencí fotky, na kterých se chováte spolu s kolegy v hotelovém bazému jako zvěř, možná byste tady takové lži nenapsal, i když.. První setkání s Vámi: Hned po příjezdu jste vyžadovali na recepci pro své dítě plnou penzi. V žádném z našich balíčku nebyla pro nikoho nikdy v historii plná penze, což jste zřejmě netušil, a tak jste se snažil v úmyslu se bezdůvodně obohatit tím, že jste nejspíš přepsall voucher a trapně a nekompromistě se neustéle domáhal této výhody. Nejdříve jsme si mysleli, že šlo o tiskovou chybu Zapakatele, ale následně nám tato společnost potvrdila, že vouchery se tisknou přímo ze systému v JPG a nemohou být odlišné.. Další konflikt - proč nemáme skipas po celou dobu pobytu? Pane Fikare máte zaplacen v ceně balíčku pouze jeden celodenní skipas pro dvě osoby.. Ne, my je máme na každý den celého pobytu zadarmo! Opět lež.. Když jsem výše psal o fenoménu - klienti ze Slevomatu - co všechno tady máme zadarmo, ve snu mne nenapadlo, že mezi nimi budou i takoví podvodníci! Snadným důkazem je následující odkaz, který jednoznačně dokladuje znění jediných dvou balíčku, které jsme kdy přes uvedené slevové portály prodali! http://skrz.cz/firmy/autoclub-hotel Přepsaný voucher zveřejníme včetně komentáře v samostatné recenzi.. Šokuje mne, jak se vůbec po tom všem ještě můžete pozastavovat nad tím, že netoužím po osobním setkání a vřelým přijetím s takovými lidmi, jako jste Vy? Toto není myšleno obecně, ale výhradně k Vaši osobě! Ne všichni hosté se totiž chovají jako Vy.. Jste lhář, což je možné doložit jak kamerovým systémem, tak objednávkami z naši kasy v hotelové restauraci, která byla otevřena nejméně do 23:00 hod, kde seděli a objednávali si také Vaši kolegové a parťáci na fotce koupající se v oblečení v našem hotelovém bazénu.. Jako železničář možná né, ale jako policista byste mohl mít alespoň základní právní orientaci. Na jedné straně mne bezdůvodně obviňujete hned z několika trestných činů, ale sám se jich dopouštíte! Jak mne můžete křivě obvinit z toho, že jsem si zde něco sám napsal a nemít k tomuto jediný důkaz? Jak vůbec můžete vypustít z úst, že jsem se dopustil trestného činu tím, že jsem Vás vyfotil na veřejném místě a to ješte po tom, co jste tam s kolegy předvedli? Pokud se Vy sám tady veřejně neomluvíte, podám na Vás trestní oznámení pro trestný čin pomluvy a křivého obvinění. Jen pro Vaši představu: 1. Náš hotel je opatřen regulérním registrovaným systémém s 16 kamerami. O tom, že je objekt monitorován, visí informace hned na vstupních dveřích.. Tento kamerový systém neslouží k tomu, aby někoho omezoval, ale bránil nás i naše hosty před trestnou činností a pomohl objasnit případné pochybnosti. konkrétně ve Vašm případě se nám velmi vyplatí.. Zdůrazňuji, že jsou monitorovány pouze společné, tedy veřejné prostory.. 2. Vaše argumenty, že není nikde napsáno, že se do bazénu nemůže chodit v botech a oblečení, jsou ubohé snad ještě více jako vy sám. 3. Reklamovat na horském hotelu vyjeté koleje ve sněhu, je myslím zbytečné dále komentovat, o tom si udělá úsudek každý sám.. 4. Ano, je smutnou realitou, že při plném obsazení hotelu můžeme restauraci mohdy ve 20:00 hod zavřít, neboť je ihned po zkonzumování večeře zaplacené v balíčku restaurace vylidněna a hosty v ní zase vidíme až u snídaně - stejně jako tomu bylo i u Vás... Restaurace opravdu neslouží k tomu, aby Vám její personál otevíral jen láhve vína, které jste si koupili ve zdejší Jednotě.. Další z Vašich výmyslu raději komentovat nebudu.. Věřte, že o klienty Vašeho formátu poravdu, ale opravdu nestojíme!!! reagovat

Kamil Fikar: :-) - 3. 3. 2013 15:17

Vážený pane majiteli, který se neumí ani představit a to jak na hotelu, tak tady. Dokazujete zde, že více než práce s hosty je pro vás důležitější věnovat se počítači. Jistě si udělá každý obrázek sám. Už to, že zde musíte řešit spory svědčí o tom co se u vás děje. Spory byste měl řešit na hotelu a ne tady. Já mohu většinu svých tvrzení doložit a kdybych věděl co jste zač, tak bych k vám nejel. Jel jsem totiž na dovolenou a netušil jsem, že mám vše dokumentovat. Navíc člověk na dovolené spoustu věcí přechází, ale poté co jste tady začal urážet hosty a zveřejňovat jejich fotografie, ozval jsem se . . . Vaše poslední reakce je plna překroucených věcí a urážek (například voucher máme uložený samozřejmě ve formátu pdf a byl pouze vytištěn, nijak jinak s ním nebylo manipulováno, dále slovíčko myslím znamená, že si to pouze myslím, nikoli že to přímo tvrdím atd.), ale i to o vás pro čtenáře o něčem svědčí . . . Za vaší poslední reakci omluvu nečekám, vnímám to totiž jako zoufalý pokus o nápravu něčeho co je někde jinde špatně. S pozdravem . . . reagovat

Majitel hotelu: Doporučení - jak se mám chovat.. - 4. 3. 2013 19:15

Vážený pane Fikare, toto je skutečně má poslední reakce na Vaše nesmyslné ataky. V konečném důsledku je totiž úplně jedno, jestli jste si voucher pozměnil sám a nebo šlo o mnou zmíněnou tiskovou chybu Zapakatele - právě proto jsem v textu použil slovíčko "myslím"... Podstatné je, že jste se sprostě domáhal něčeho co Vám zkrátka nepříslušelo a to i přes to, že jsme Vám opakovaně znění balíčku jasně předložili. Nic takového jste si u nás nezaplatil, nebo spíš někdo Vám nezaplatil - protože typuji, že jste pobyt u nás dostal nejspíš darem.. Vůbec bych to neřešil, kdybyste se tady neoháměl porušováním zákonů tím, že jsem si Vás dovolil vyfotit ve veřejném hotelovém bazénu, kde jste se chovali spolu s vašemi kolegy jako zvěř! Když si Vás člověk dovolí na tuto skutečnost upozornit, tak začnete okamžitě vyhožovat uvedením lživých referencí na náš hotel.. Chápu, že pro Vás bylo šokujícím překvapením, že se někdo zachoval stejně jako jste měl v úmyslu se zachovat Vy a jednoduše Vás předběhl. :-) Jak jinak byste asi tady tyto fotografie ještě tentýž den objevil.. :-) Je to docela dobrý způsob, jak s takovými lidmi začvičit. Nevím proč se tak čertíte, když jste mě na tuto myšlenku přivedl Vy sám.. Znova opakuji, ani jedna reference tady není relevantní a mohl bych se vyjádřit ke každé z nich. Ve všech případech se jedná o klienty ze slevových portálů, kteří by se k nám za běžnou cenu nikdy nedostali a paradoxně jsou těmi nejpřísnějšími kritiky. Jinými slovy, za minimální hodnotu chtějí maximální servis. Stejně jako Vy, který dokonce požaduje, aby Vás za 1990,- Kč na dva dny s polopenzí s pokorou vítal sám majitel hotelu, po kterém ještě budete řvát, že to chcete s plnou penzí... Asi zkusím oslovit Paris Hilton, zda by mne nepřijela přivítat, že hodlám přenocovat v jejím hotelu v Praze. Asi to neudělá, i když cena pokoje v tomto hotelu je m minimálně 20x vyšší, než ubytování s polopenzí u nás. :-) S arogancí sobě vlastní Vás zdravím z Morávky.. reagovat

laco: ??? - 6. 3. 2013 12:51

Pan majitel je nejn ..... ale ke všemu ještě ...... ...... . reagovat

Pap: ---- - 18. 6. 2013 23:39

Pokud někoho ubytuji, nezajímá ho, že zaplatil dva tisíce a ti druzí čtyři, protože to nemají přes Slevomat. Úroveň služeb neodpovídá malebnému prostředí, kde se hotel nachází. Majitel je příliš velký svéráz na to, aby tuhle práci dělal dobře.. reagovat

alexejevič: Trapné - 24. 3. 2014 2:59

Přijde mi maximálně trapné, že majitel hotelu tady přímo uráží hosty, kteří mají pobyt ze slevomatu, má to přece ve valstní režii. A jak může vědět, jestli na to mají, nebo nemají, myslím že na tohle m téměř každý, pokud chce. Přirovnání s Hiltnem je naprostomimi realitu, ten není na Morávce, ale v Praze a získal si celosvětovou prestiž, byť je nemám rád a dědičku už vůbec, tak to je prostě fakt. Proto je třeba rozlišovat svatoznámý hotel, nebo vesnický, je to něco úplně jiného. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Moravskoslezský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání