Doporučení - jak se mám chovat, abych zde pak nemusel naštvaný psát..
Recenze hotelu AutoClub Hotel Morávka (Morávka Mountain Resort) *** (Česko - Moravskoslezský kraj - Morávka)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Personál |
Vloženo: | 28. 2. 2013 |
Pobyt: | únor 2013 |
Přečteno: | 1 003x |
Recenze se líbila: | 543 čtenářům |
Fotografie: | 1 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 8 |
Tato recenze je pravděpodobně ovlivněna vztahem jejího autora k provozovateli hotelu.
Vážení hosté ze slevových portálů,
abychom předešli dalším zbytečným nedorozuměním, rozhodli jsme se, že Vám dáme pár rad a doporučení, jak předejít problémům v důsledku nestandardního chování některých z vás.
Naším cílem a hlavně snahou je vaše maximální spokojenost. Ovšem ne za každou cenu..
Provozujeme hotel, který je vybaven spoustou atrakcí, jejichž provoz a údržba nejsou snadnou a už vůbec ne lacinnou záležitostí.
Při nerespektování jejich provozních řádů - mnohdy zcela nepochopitelným chováním, vznikají mezi námi velmi nepříjemné konflikty. Snažte se jich prosím vyvarovat.
Ubytování
Jsme tříhvězdičkový hotel, a proto na pokojích nedisponujeme kuchyňkou, ledničkou a dalším kuchyňským zařízením.
Jističe na pokojích zvládají max. zatížení 10A. Z tohoto důvodu zde nejde instalovat vařiče, rychlovarné konvice a další vybavení.
Pokoje slouží k odpočinku a ne k vyvařování vlastních jídel a nočním večírkům. Respektujte prosím noční klid a nerušte ostatní ubytované.
Strava a stravování
Doba pro stravování klientů slevových balíčku vypadá následně:
Snídaně. Servírovaná od 8-10 hod, večeře: výběr z 5 menu od 18do 20 hod.
Konzumace vlastního jídla a alkoholu je ve všech společných prostorách zakázána!
Tím se rozumí také posezení v recepci, restauraci a všech saloncích.
Veškeré objednávky nad rámec zakladního balíčku nejsou v jeho ceně. Tím máme na mysli kávu presso, latte, capuccino a veškeré napoje objednané z baru.
Po celou dobu pobytu si můžete ponechat otevřený účet pod číslem pokoje, který se platí až při odjezdu.
Vybavení, služby a personál hotelu
Vnitřní bazén: Provozní doba je od 10 do 22 hodin. Vstup do jeho prostor je možný pouze bosou nohou a až po důkladném osprchování! V žádném případě do něj není možné vnášet žádné potraviny a nápoje.
Letní koupaliště: Do bazénu je vstup podmíměn osprchováním a pouze přes oplachové vaničky! Není možné do něj vstupovat v trenýrkách a žádném jiném oblečení - vyjma plavek.
Okolí hotelu
Hotel je vybaven spoustou atrakcí, které mají své provozní řády. Prosíme všechny hosty, aby je respektovali. Budeme rádi, když využijete kteroukoliv z nich, ale je potřeba si uvědomit, že ne všechny jsou součástí vašeho balíčku a je potřeba si je doplatit.
Celkový dojem
Jak sami vidíte, ač se jedná jen o pár negativních referencí, které jsou napsány výhradně klienty ze slevových portálů, prostřednictvím kterých jsme u nás jen loni ubytovali přes 2500 lidí. Přesto se těmito stížnostmi zabýváme - i když ve většině případů nemají s podstatou reklamace mnoho společného a jejích cílem není nic jiného, než touha se pomstít a za každou cenu nás nějak poškodit.
Mnohdy to zde vypadá, jako by klienti psali o dvou zcela jiných hotelích.
Přitom my i náš personál zůstáváme více jak 7 let v nezměněné podobě.. :-)
Nakonec žádná zkušenost není přenosná, a vy se máte možnost přijet přesvědčit na vlastní kůži. Tak neváhejte, těšíme se na vás! :-)
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům | doporučuje 123 z 229 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »
Kamil Fikar: Zbožné přání - 1. 3. 2013 22:40
To co pan majitel uvádí je jen jeho zbožné přání. Jeli jsme na jeho hotel bezmála dvěstěpadesát kilometrů a máme z návštěvy velmi smíšené pocity. Mě osobně vadily tyto věci : - pan majitel se mnou vůbec nekomunikoval. Myslím, že kolem mne několikrát prošel a pak fotografoval v bazénu, ale ani nevím jestli to byl on - nezajímá se o to jestli jste spokojení - i podle jeho vyjádření v jeho komentáři mu slevaři nevoní - nevím proč se tedy nabízí - za celou dobu pobytu nebyla vyhrnuta příjezdová cesta, na cestě byly hluboké koleje, takže se nedalo ani pořádně bez obav zaparkovat na parkovišti (odbočit na něj) - kolem cesty má navíc naskládané kameny, které nejsou ve sněhu mnohdy vidět - v "nabídce" je vyhrnovák u vchodu - zřejmě dodělej si sám. - nebylo dodrženo několik docela zásadních věcí, které byly jasně uvedeny na slevovém kupónu - plná penze pro děti (dostanete jen polopenzi i když je na kupónu něco jiného), skipasy - dostanete jej pouze na jeden den, nikoli celodenní po dobu pobytu (toto bylo uvedeno na kupónu minimálně matoucím způsobem) - vnitřní pravidla (jediné pravidlo, které je v bazénu stanoveno a vystaveno) vás nutí se do prostor, kde je bazén a sauna, zout (nemůžete mít ani svoje přezůvky - výslovně je napsáno na boso), ale podlaha už na místě, kde odložíte pantofle je tak studená, že vás brní nohy - v hotelu je sauna, která podle mého nesplňuje podmínky provozu protože pod kamny vidíte zuhelnatělé dřevo a může dojít k zahoření. Sauna i s chladící místností je umístěna uprostřed a je tam těm, kteří se pouze koupou zima, sprcha pro bazén je navíc součástí chladící místnosti, takže i když se osprchujete teplou vodou, tak jdete do chladu. Podlaha ve sprchách a chladící místnosti je velmi kluzká, navíc tam jsou umístěny rozbité dveře, které na vás pokud neudržíte balanc ještě spadnou (to se mi stalo) - na našem pokoji evidentně zatékalo do vzduchotechniky protože kolem větráčku byl po celou dobu velký mokrý flek. - jediný provozní řád, který jsem měl možnost si přečíst byl na jednom z venkovních hřišť. Řád pro bazén nebo saunu není k dispozici a o jediném o čem vás poučí je, že musíte jít bosí. - pokud v hotelu získáte nějaké přátele, musíte jít mimo hotel protože restaurace podle provozní doby v 20,00 v pracovních dnech (prázdniny se nerozlišují) a v 22,00 o víkendu zavírá (ta restaurace je mimochodem moc hezká a majiteli se opravdu povedla), vestibul hotelu bohužel neslouží ve večerních hodinách k setkávání přátel u lahvinky vínečka nebo jiného moku a tak nemáte kde .... - pokud se majiteli něco nelíbí, na co předem ani neupozornil a není to nikde uvedeno, tak vás velmi arogantně nafotí a fotky, v naprostém rozporu se zákony, i přes výslovný nesouhlas umístí na diskusní portál. Schválně by mě zajímalo od koho má souhlas se zveřejněním fotek - od nikoho . . . - v hotelu je umístěný kamerový systém, na který nejste nikým upozorněni (to je myslím také protiprávní) a pan majitel má prý doma velké LCD, kde má všech osm - nebo kolik kamer najednou a sleduje a sleduje ..... - získal jsem také dojem, že v hotelu pro zákazníky funguje pouze servírka z restaurace (to je jediný člověk, na kterého se obracíte snad se vším - obsluhuje vás, zapíná bublinky v bazénu, podává vám informace, přivítá vás, platíte jí za pobyt atd.) a to je myslím dost málo. - bohužel, a to mi vadilo opravdu hodně, nemáte v tříhvězdičkovém hotelu možnost vůbec nic zaplatit bezhotovostně, to máte teda opravdu smůlu ..... Tak tam jeďte a zjistěte jak se věci mají, jak si pan majitel přeje v jeho reakci. Jen doufám, že do vašeho příjezdu majitel tyto nedostatky odstraní, možná vás i přivítá nebo se s vámi rozloučí a vy budete díky mojí recenzi opravdu spokojeni. Jinak bych chtěl pana majitele upozornit, že pokud nabízí služby na slevových portálech, tak by si měl i takových klientů vážit, protože oni si v podstatě službu plně zaplatili, a ne je arogantně zostouzet na diskusních portálech. Problémy máte s lidmi protože se k nim chováte arogantně, viditelně nejste jak se říká od fochu (nemáte chování hoteliera) a v hotelu máte spoustu věcí nedotažených (hlavně jistá upozornění předem) O nedostatečném dodržení inzerovaného ani nemluvě. Navíc všichni koho jsem se ptal byli na hotelu právě s využitím slevového kupónu - možná byste tam nikoho jiného neměl :-))))) reagovat