Napsat recenzi

Rád bych napsal dobrou recenzi, ale

Recenze hotelu AutoClub Hotel Morávka (Morávka Mountain Resort) *** (Česko - Moravskoslezský kraj - Morávka)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: únor 2013
Přečteno: 559x
Recenze se líbila: 552 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

Reakce na recenzi majitele, který si sám dal všechny hvězdičky :-)

Ubytování  průměrně (3/5)

To co pan majitel uvádí je jen jeho zbožné přání. Jeli jsme na jeho hotel bezmála dvěstěpadesát kilometrů a máme z návštěvy velmi smíšené pocity. Mě osobně vadily tyto věci : - pan majitel se mnou vůbec nekomunikoval. Myslím, že kolem mne několikrát prošel a pak fotografoval v bazénu, ale ani nevím jestli to byl on - nezajímá se o to jestli jste spokojení - i podle jeho vyjádření v jeho komentáři mu slevaři nevoní - nevím proč se tedy nabízí - za celou dobu pobytu nebyla vyhrnuta příjezdová cesta, na cestě byly hluboké koleje, takže se nedalo ani pořádně bez obav zaparkovat na parkovišti (odbočit na něj) - kolem cesty má navíc naskládané kameny, které nejsou ve sněhu mnohdy vidět - v "nabídce" je vyhrnovák u vchodu - zřejmě dodělej si sám. - nebylo dodrženo několik docela zásadních věcí, které byly jasně uvedeny na slevovém kupónu - plná penze pro děti (dostanete jen polopenzi i když je na kupónu něco jiného), skipasy - dostanete jej pouze na jeden den, nikoli celodenní po dobu pobytu (toto bylo uvedeno na kupónu minimálně matoucím způsobem) - vnitřní pravidla (jediné pravidlo, které je v bazénu stanoveno a vystaveno) vás nutí se do prostor, kde je bazén a sauna, zout (nemůžete mít ani svoje přezůvky - výslovně je napsáno na boso), ale podlaha už na místě, kde odložíte pantofle je tak studená, že vás brní nohy - v hotelu je sauna, která podle mého nesplňuje podmínky provozu protože pod kamny vidíte zuhelnatělé dřevo a může dojít k zahoření. Sauna i s chladící místností je umístěna uprostřed a je tam těm, kteří se pouze koupou zima, sprcha pro bazén je navíc součástí chladící místnosti, takže i když se osprchujete teplou vodou, tak jdete do chladu. Podlaha ve sprchách a chladící místnosti je velmi kluzká, navíc tam jsou umístěny rozbité dveře, které na vás pokud neudržíte balanc ještě spadnou (to se mi stalo) - na našem pokoji evidentně zatékalo do vzduchotechniky protože kolem větráčku byl po celou dobu velký mokrý flek. - jediný provozní řád, který jsem měl možnost si přečíst byl na jednom z venkovních hřišť. Řád pro bazén nebo saunu není k dispozici a o jediném o čem vás poučí je, že musíte jít bosí. - pokud v hotelu získáte nějaké přátele, musíte jít mimo hotel protože restaurace podle provozní doby v 20,00 v pracovních dnech (prázdniny se nerozlišují) a v 22,00 o víkendu zavírá (ta restaurace je mimochodem moc hezká a majiteli se opravdu povedla), vestibul hotelu bohužel neslouží ve večerních hodinách k setkávání přátel u lahvinky vínečka nebo jiného moku a tak nemáte kde .... - pokud se majiteli něco nelíbí, na co předem ani neupozornil a není to nikde uvedeno, tak vás velmi arogantně nafotí a fotky, v naprostém rozporu se zákony, i přes výslovný nesouhlas umístí na diskusní portál. Schválně by mě zajímalo od koho má souhlas se zveřejněním fotek - od nikoho . . . - v hotelu je umístěný kamerový systém, na který nejste nikým upozorněni (to je myslím také protiprávní) a pan majitel má prý doma velké LCD, kde má všech osm - nebo kolik kamer najednou a sleduje a sleduje ..... - získal jsem také dojem, že v hotelu pro zákazníky funguje pouze servírka z restaurace (to je jediný člověk, na kterého se obracíte snad se vším - obsluhuje vás, zapíná bublinky v bazénu, podává vám informace, přivítá vás, platíte jí za pobyt atd.) a to je myslím dost málo. - bohužel, a to mi vadilo opravdu hodně, nemáte v tříhvězdičkovém hotelu možnost vůbec nic zaplatit bezhotovostně, to máte teda opravdu smůlu ..... Tak tam jeďte a zjistěte jak se věci mají, jak si pan majitel přeje v jeho reakci. Jen doufám, že do vašeho příjezdu majitel tyto nedostatky odstraní, možná vás i přivítá nebo se s vámi rozloučí a vy budete díky mojí recenzi opravdu spokojeni. Jinak bych chtěl pana majitele upozornit, že pokud nabízí služby na slevových portálech, tak by si měl i takových klientů vážit, protože oni si v podstatě službu plně zaplatili, a ne je arogantně zostouzet na diskusních portálech. Problémy máte s lidmi protože se k nim chováte arogantně, viditelně nejste jak se říká od fochu (nemáte chování hoteliera) a v hotelu máte spoustu věcí nedotažených (hlavně jistá upozornění předem) O nedostatečném dodržení inzerovaného ani nemluvě. Navíc všichni koho jsem se ptal byli na hotelu právě s využitím slevového kupónu - možná byste tam nikoho jiného neměl :-)))))

Strava a stravování  průměrně (3/5)

Jídlo bylo dobré a kvalitní. Kuchyň i vyhověla přání většiny u jedné z večeří. Nebyl ale moc velký výběr a co je škoda, neměli jsme nic krajového.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

Chci pochválit servírku a kuchařku. Ostatní jsem jaksi neměl možnost poznat. Není možno platit za žádné služby bezhotovostně (bankomat daleko). Údajný majitel (nepředstavil se) myslím nerespektuje práva ubytovaných. Nedostatečná informovanost o pravidlech a přáních majitele.

Chválím restauraci, interier se mi moc líbil.

Okolí hotelu  průměrně (4,2/5)

Neudržovaná příjezdová cesta a parkoviště. Ostatní jsme neměli možnost v zimním období využít. Zdá se, že co se týče atrakcí venku i ve vnitř, tak se majitel snaží opravdu vyhovět, ale je to myslím bez zkušeností, nedotažené. Jde o to, aby to tam bylo, ale to je všechno (bez personálu).

Celkový dojem  průměrně (3/5)

Nemusela by to být taková katastrofa, kdyby to bylo dotažené. První dojem je docela dobrý (kromě zjištění hned na začátku, že na kupónu je něco jiného než ve skutečnosti - to by se však dalo přejít a měli jsme to v úmyslu), ale to chování majitele to je katastrofální. Neřekne co můžete a co ne. Pokud se mu něco nelíbí, tak vás nafotí a myslím dokonce protiprávně dá fotky na nějaký portál, vůbec to s vámi neprojedná, nepředstaví se, nic. Navíc, nabízí se na slevových portálech a pak zostouzí klienty se slevovým kupónem, kteří vyjádří nespokojenost. To mi opravdu vadí ....., za takových podmínek není hotel vhodný pro nikoho.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 123
z 229 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Majitel hotelu: Aneb, když zloděj kříčí, chyťte zloděje! - 2. 3. 2013 22:34

Vážená paní Fikarová, pane Fikare, je fajn, že se opět potvrzuje pravidlo, které jsem zmínil ve svém úvodním vyjádření. Žádná zdejší negativní reference nevznikla z podstaty svého skutečného problému a už vůbec ta Vaše, která má navíc zamaskovat Váš pokus o podvod! Kdybych vyšel vstříc Vaší žádosti a odstranil z těchto referencí fotky, na kterých se chováte spolu s kolegy v hotelovém bazému jako zvěř, možná byste tady takové lži nenapsal, i když.. První setkání s Vámi: Hned po příjezdu jste vyžadovali na recepci pro své dítě plnou penzi. V žádném z našich balíčku nebyla pro nikoho nikdy v historii plná penze, což jste zřejmě netušil, a tak jste se snažil v úmyslu se bezdůvodně obohatit tím, že jste nejspíš přepsall voucher a trapně a nekompromistě se neustéle domáhal této výhody. Nejdříve jsme si mysleli, že šlo o tiskovou chybu Zapakatele, ale následně nám tato společnost potvrdila, že vouchery se tisknou přímo ze systému v JPG a nemohou být odlišné.. Další konflikt - proč nemáme skipas po celou dobu pobytu? Pane Fikare máte zaplacen v ceně balíčku pouze jeden celodenní skipas pro dvě osoby.. Ne, my je máme na každý den celého pobytu zadarmo! Opět lež.. Když jsem výše psal o fenoménu - klienti ze Slevomatu - co všechno tady máme zadarmo, ve snu mne nenapadlo, že mezi nimi budou i takoví podvodníci! Snadným důkazem je následující odkaz, který jednoznačně dokladuje znění jediných dvou balíčku, které jsme kdy přes uvedené slevové portály prodali! http://skrz.cz/firmy/autoclub-hotel Přepsaný voucher zveřejníme včetně komentáře v samostatné recenzi.. Šokuje mne, jak se vůbec po tom všem ještě můžete pozastavovat nad tím, že netoužím po osobním setkání a vřelým přijetím s takovými lidmi, jako jste Vy? Toto není myšleno obecně, ale výhradně k Vaši osobě! Ne všichni hosté se totiž chovají jako Vy.. Jste lhář, což je možné doložit jak kamerovým systémem, tak objednávkami z naši kasy v hotelové restauraci, která byla otevřena nejméně do 23:00 hod, kde seděli a objednávali si také Vaši kolegové a parťáci na fotce koupající se v oblečení v našem hotelovém bazénu.. Jako železničář možná né, ale jako policista byste mohl mít alespoň základní právní orientaci. Na jedné straně mne bezdůvodně obviňujete hned z několika trestných činů, ale sám se jich dopouštíte! Jak mne můžete křivě obvinit z toho, že jsem si zde něco sám napsal a nemít k tomuto jediný důkaz? Jak vůbec můžete vypustít z úst, že jsem se dopustil trestného činu tím, že jsem Vás vyfotil na veřejném místě a to ješte po tom, co jste tam s kolegy předvedli? Pokud se Vy sám tady veřejně neomluvíte, podám na Vás trestní oznámení pro trestný čin pomluvy a křivého obvinění. Jen pro Vaši představu: 1. Náš hotel je opatřen regulérním registrovaným systémém s 16 kamerami. O tom, že je objekt monitorován, visí informace hned na vstupních dveřích.. Tento kamerový systém neslouží k tomu, aby někoho omezoval, ale bránil nás i naše hosty před trestnou činností a pomohl objasnit případné pochybnosti. konkrétně ve Vašm případě se nám velmi vyplatí.. Zdůrazňuji, že jsou monitorovány pouze společné, tedy veřejné prostory.. 2. Vaše argumenty, že není nikde napsáno, že se do bazénu nemůže chodit v botech a oblečení, jsou ubohé snad ještě více jako vy sám. 3. Reklamovat na horském hotelu vyjeté koleje ve sněhu, je myslím zbytečné dále komentovat, o tom si udělá úsudek každý sám.. 4. Ano, je smutnou realitou, že při plném obsazení hotelu můžeme restauraci mohdy ve 20:00 hod zavřít, neboť je ihned po zkonzumování večeře zaplacené v balíčku restaurace vylidněna a hosty v ní zase vidíme až u snídaně - stejně jako tomu bylo i u Vás... Restaurace opravdu neslouží k tomu, aby Vám její personál otevíral jen láhve vína, které jste si koupili ve zdejší Jednotě.. Další z Vašich výmyslu raději komentovat nebudu.. Věřte, že o klienty Vašeho formátu poravdu, ale opravdu nestojíme!!! reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Moravskoslezský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání