Napsat recenzi

Jak se bránit podvodníkům?

Recenze hotelu AutoClub Hotel Morávka (Morávka Mountain Resort) *** (Česko - Moravskoslezský kraj - Morávka)

Hodnocení:
průměrně: 3/5
Vloženo:
Pobyt: březen 2013
Přečteno: 643x
Recenze se líbila: 602 čtenářům
Fotografie: 2
Videa: 0
Komentáře: 6
  • Zfalšovaný voucher manželů Fikarových. Zfalšovaný voucher manželů Fikarových.
  • Platný Vouchr. Platný Vouchr.

Tato recenze je pravděpodobně ovlivněna vztahem jejího autora k provozovateli hotelu.

Paní H. F. a K. F., z Hradce Králové, se nás pokusili přesvědčit o tom, že jejich voucher nabízí pro jejich děti v rámci balíčku plnou penzi .

Této výhody se domáhlali i po té, kdy jsme jim předložili platné složení balíčku.

Když neuspěli, tak o nás alespoň napsali hanlivé reference a i nadále se domáhaji něčeho, co si nezaplatili! Rozdíly voucherů i vyjádření Zapakatel.cz přikládám níže..

Ubytování  průměrně (3/5)

Vyjádření zapakatel.cz

Dobrý večer paní ..........,

máte možnost mi voucher přeposlat, abych se podívala?

Každopádně takto to tam nemohlo být, protože dle smlouvy jsou podmínky jiné, jsem u jiného počítače, tak nemám přístup ke smlouvám.

Formát nevadí, já si také tisknu na A5 z důvodu úspory papíru a barvy.

Bohužel voucher je v PDF formátu a není těžké si jej upravit nebo udělat dle něj nový, protože si mohou klienti obsah zkopírovat a upravit.

Tomu nelze zabránit.

Strava a stravování  průměrně (3/5)

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

*****

Okolí hotelu  průměrně (4,2/5)

Celkový dojem  průměrně (3/5)

S takových klientů se člověku udělá obravdu zle..

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 123
z 229 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Personál: Aneb, když zloděj kříčí, chyťte zloděje! - 2. 3. 2013 22:36

Vážená paní F., pane F., je fajn, že se opět potvrzuje pravidlo, které jsem zmínil ve svém úvodním vyjádření. Žádná zdejší negativní reference nevznikla z podstaty svého skutečného problému a už vůbec ta Vaše, která má navíc zamaskovat Váš pokus o podvod! Kdybych vyšel vstříc Vaší žádosti a odstranil z těchto referencí fotky, na kterých se chováte spolu s kolegy v hotelovém bazému jako zvěř, možná byste tady takové lži nenapsal, i když.. První setkání s Vámi: Hned po příjezdu jste vyžadovali na recepci pro své dítě plnou penzi. V žádném z našich balíčku nebyla pro nikoho nikdy v historii plná penze, což jste zřejmě netušil, a tak jste se snažil v úmyslu se bezdůvodně obohatit tím, že jste nejspíš přepsall voucher a trapně a nekompromistě se neustéle domáhal této výhody. Nejdříve jsme si mysleli, že šlo o tiskovou chybu Zapakatele, ale následně nám tato společnost potvrdila, že vouchery se tisknou přímo ze systému v JPG a nemohou být odlišné.. Další konflikt - proč nemáme skipas po celou dobu pobytu? Pane Fikare máte zaplacen v ceně balíčku pouze jeden celodenní skipas pro dvě osoby.. Ne, my je máme na každý den celého pobytu zadarmo! Opět lež.. Když jsem výše psal o fenoménu - klienti ze Slevomatu - co všechno tady máme zadarmo, ve snu mne nenapadlo, že mezi nimi budou i takoví podvodníci! Snadným důkazem je následující odkaz, který jednoznačně dokladuje znění jediných dvou balíčku, které jsme kdy přes uvedené slevové portály prodali! http://skrz.cz/firmy/autoclub-hotel Přepsaný voucher zveřejníme včetně komentáře v samostatné recenzi.. Šokuje mne, jak se vůbec po tom všem ještě můžete pozastavovat nad tím, že netoužím po osobním setkání a vřelým přijetím s takovými lidmi, jako jste Vy? Toto není myšleno obecně, ale výhradně k Vaši osobě! Ne všichni hosté se totiž chovají jako Vy.. Jste lhář, což je možné doložit jak kamerovým systémem, tak objednávkami z naši kasy v hotelové restauraci, která byla otevřena nejméně do 23:00 hod, kde seděli a objednávali si také Vaši kolegové a parťáci na fotce koupající se v oblečení v našem hotelovém bazénu.. Jako železničář možná né, ale jako policista byste mohl mít alespoň základní právní orientaci. Na jedné straně mne bezdůvodně obviňujete hned z několika trestných činů, ale sám se jich dopouštíte! Jak mne můžete křivě obvinit z toho, že jsem si zde něco sám napsal a nemít k tomuto jediný důkaz? Jak vůbec můžete vypustít z úst, že jsem se dopustil trestného činu tím, že jsem Vás vyfotil na veřejném místě a to ješte po tom, co jste tam s kolegy předvedli? Pokud se Vy sám tady veřejně neomluvíte, podám na Vás trestní oznámení pro trestný čin pomluvy a křivého obvinění. Jen pro Vaši představu: 1. Náš hotel je opatřen regulérním registrovaným systémém s 16 kamerami. O tom, že je objekt monitorován, visí informace hned na vstupních dveřích.. Tento kamerový systém neslouží k tomu, aby někoho omezoval, ale bránil nás i naše hosty před trestnou činností a pomohl objasnit případné pochybnosti. konkrétně ve Vašm případě se nám velmi vyplatí.. Zdůrazňuji, že jsou monitorovány pouze společné, tedy veřejné prostory.. 2. Vaše argumenty, že není nikde napsáno, že se do bazénu nemůže chodit v botech a oblečení, jsou ubohé snad ještě více jako vy sám. 3. Reklamovat na horském hotelu vyjeté koleje ve sněhu, je myslím zbytečné dále komentovat, o tom si udělá úsudek každý sám.. 4. Ano, je smutnou realitou, že při plném obsazení hotelu můžeme restauraci mohdy ve 20:00 hod zavřít, neboť je ihned po zkonzumování večeře zaplacené v balíčku restaurace vylidněna a hosty v ní zase vidíme až u snídaně - stejně jako tomu bylo i u Vás... Restaurace opravdu neslouží k tomu, aby Vám její personál otevíral jen láhve vína, které jste si koupili ve zdejší Jednotě.. Další z Vašich výmyslu raději komentovat nebudu.. Věřte, že o klienty Vašeho formátu poravdu, ale opravdu nestojíme!!! reagovat

Heduš Fikarová: to už je na trestní oznámení - 3. 3. 2013 15:24

už to dále komentovat nehodláme, ale toto už je opravdu na trestní oznámení. Mohu jakémukoliv člověku, který trochu rozumí IT předložit náš voucher uložený v pdf, že s ním nebylo nijak manipulovánom přepisováno či cokoliv jiného. Za prvé to neumím, za druhé nemám důvod, proč bych to dělala za za třetí to, co tu předkládáte není žádný důkaz. mohu to dokázat i přes zapakatel.cz... jednoduše. reagovat

Kamil Fikar: :-) - 3. 3. 2013 15:43

Pane, nechápu co tímto krokem chcete dokázat. Číslo vámi předloženého kupónu je úplně jiné než číslo námi předloženého kupónu. Kdybychom vás chtěli podvést, zřejmě bychom vám nedali do ruky námi vytištěný kupón a neponechali vám ho, aby jste si mohli zjednat nápravu . . . Zřejmě bych si také tady s vámi nepsal pod svým jménem. Opět jste si dal plno hvězdiček, zřejmě chcete potvrdit to co jsem si jenom myslel :-) reagovat

Kamil Fikar: Dovětek - 3. 3. 2013 16:14

Jinak my jsme se žádné plné penze pro děti nedomáhali a ani nedomáháme, jen jsme vás upozornili na rozpor mezi tím co jste tvrdili a my dostali od slevového portálu. Taky jsme si mohli změnit počet osob, psi zdarma atd. Dohoda zněla, že si od nás vytištěný kupón necháte, abyste zjistili co se stalo. My jsme řekli , že nám polopenze nevadí a že vám ho necháme, abyste si to mohli zajistit. Dále jsme se plné penze nedomáhali a ani jsme ji nečerpali. Tady jsme jen popsali co jsme zažili a jak to vnímáme. Netušili jsme, že to takhle zneužijete a převrátíte, ostatně jako spoustu dalších věcí . . . reagovat

Majitel hotelu: Re: Aneb, když zloděj kříčí, chyťte zloděje! - 4. 3. 2013 19:13

Vážený pane F, toto je skutečně má poslední reakce na Vaše nesmyslné ataky. V konečném důsledku je totiž úplně jedno, jestli jste si voucher pozměnil sám a nebo šlo o mnou zmíněnou tiskovou chybu Zapakatele - právě proto jsem v textu použil slovíčko "myslím"... Podstatné je, že jste se sprostě domáhal něčeho co Vám zkrátka nepříslušelo a to i přes to, že jsme Vám opakovaně znění balíčku jasně předložili. Nic takového jste si u nás nezaplatil, nebo spíš někdo Vám nezaplatil - protože typuji, že jste pobyt u nás dostal nejspíš darem.. Vůbec bych to neřešil, kdybyste se tady neoháměl porušováním zákonů tím, že jsem si Vás dovolil vyfotit ve veřejném hotelovém bazénu, kde jste se chovali spolu s vašemi kolegy jako zvěř! Když si Vás člověk dovolí na tuto skutečnost upozornit, tak začnete okamžitě vyhožovat uvedením lživých referencí na náš hotel.. Chápu, že pro Vás bylo šokujícím překvapením, že se někdo zachoval stejně jako jste měl v úmyslu se zachovat Vy a jednoduše Vás předběhl. :-) Jak jinak byste asi tady tyto fotografie ještě tentýž den objevil.. :-) Je to docela dobrý způsob, jak s takovými lidmi začvičit. Nevím proč se tak čertíte, když jste mě na tuto myšlenku přivedl Vy sám.. Znova opakuji, ani jedna reference tady není relevantní a mohl bych se vyjádřit ke každé z nich. Ve všech případech se jedná o klienty ze slevových portálů, kteří by se k nám za běžnou cenu nikdy nedostali a paradoxně jsou těmi nejpřísnějšími kritiky. Jinými slovy, za minimální hodnotu chtějí maximální servis. Stejně jako Vy, který dokonce požaduje, aby Vás za 1990,- Kč na dva dny s polopenzí s pokorou vítal sám majitel hotelu, po kterém ještě budete řvát, že to chcete s plnou penzí... Asi zkusím oslovit Paris Hilton, zda by mne nepřijela přivítat, že hodlám přenocovat v jejím hotelu v Praze. Asi to neudělá, i když cena pokoje v tomto hotelu je m minimálně 20x vyšší, než ubytování s polopenzí u nás. :-) S arogancí sobě vlastní Vás zdravím z Morávky.. reagovat

Majitel hotelu: Aneb, když zloděj kříčí, chyťte zloděje! - 4. 3. 2013 19:21

Vážený pane F., toto je skutečně má poslední reakce na Vaše nesmyslné ataky. V konečném důsledku je totiž úplně jedno, jestli jste si voucher pozměnil sám a nebo šlo o mnou zmíněnou tiskovou chybu Zapakatele - právě proto jsem v textu použil slovíčko "myslím"... Podstatné je, že jste se sprostě domáhal něčeho co Vám zkrátka nepříslušelo a to i přes to, že jsme Vám opakovaně znění balíčku jasně předložili. Nic takového jste si u nás nezaplatil, nebo spíš někdo Vám nezaplatil - protože typuji, že jste pobyt u nás dostal nejspíš darem.. Vůbec bych to neřešil, kdybyste se tady neoháměl porušováním zákonů tím, že jsem si Vás dovolil vyfotit ve veřejném hotelovém bazénu, kde jste se chovali spolu s vašemi kolegy jako zvěř! Když si Vás člověk dovolí na tuto skutečnost upozornit, tak začnete okamžitě vyhožovat uvedením lživých referencí na náš hotel.. Chápu, že pro Vás bylo šokujícím překvapením, že se někdo zachoval stejně jako jste měl v úmyslu se zachovat Vy a jednoduše Vás předběhl. :-) Jak jinak byste asi tady tyto fotografie ještě tentýž den objevil.. :-) Je to docela dobrý způsob, jak s takovými lidmi začvičit. Nevím proč se tak čertíte, když jste mě na tuto myšlenku přivedl Vy sám.. Znova opakuji, ani jedna reference tady není relevantní a mohl bych se vyjádřit ke každé z nich. Ve všech případech se jedná o klienty ze slevových portálů, kteří by se k nám za běžnou cenu nikdy nedostali a paradoxně jsou těmi nejpřísnějšími kritiky. Jinými slovy, za minimální hodnotu chtějí maximální servis. Stejně jako Vy, který dokonce požaduje, aby Vás za 1990,- Kč na dva dny s polopenzí s pokorou vítal sám majitel hotelu, po kterém ještě budete řvát, že to chcete s plnou penzí... Asi zkusím oslovit Paris Hilton, zda by mne nepřijela přivítat, že hodlám přenocovat v jejím hotelu v Praze. Asi to neudělá, i když cena pokoje v tomto hotelu je m minimálně 20x vyšší, než ubytování s polopenzí u nás. :-) S arogancí sobě vlastní Vás zdravím z Morávky.. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Moravskoslezský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání