Napsat recenzi

Nervy v Lázních

Recenze hotelu Horské Lázně Karlova Studánka (Česko - Moravskoslezský kraj - Karlova Studánka)

Hodnocení:
průměrně: 1,7/5
Vloženo:
Pobyt: září 2022
Přečteno: 265x
Recenze se líbila: 125 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Jsme dvě mladé holky, lehce přes 20, co rádi zkoušejí nové věci. Po wellness hotelu Peras (v Ludvíkově), jsme chtěly zkusit další super zážitek. Objednali jsme si REKREAČNÍ POBYT PRO 2 v Lázních Karlova studánka s polopenzí, protože se nám moc líbilo venkovní prostředí. Horor však nastal hned po příjezdu, kdy jsme s autem půl hodinu hledaly vhodné parkoviště, protože všude tu jsou pěší zóny a vjezd je povolen pouze s povolením Lázní Karlova studánka. Jen informativně obě veřejná parkoviště jsou placená. Pokud si tedy necháte auto na placeném parkovišti, připravte se na pořádnou obíhačku, protože se vám emailem dostane minimum informací kde co je a značení v Karlově studánce je dost na houby.

Ubytování  průměrně (2,4/5)

Ubytováni jsme byly ve Slezském domě. Pokoj akorát velký a dostatečně světlý. Ještě, že jsme mladé a zdravé, protože stoupat do 3. patra bez výtahu není pro každého. Zajímavé je také to, že schody vedoucí z 2. do 3. patra nejsou večer osvětlené, takže se může stát, že z rekreačního pobytu budete mít pobyt léčebný (DOPORUČENÍ: vezměte si čelovky). Dostanete tu jen 2 ručníky a jen jedno obyč mýdlo. Povlečení je však čisté a voňavé. Nečekejte ani luxus v podobě pokojového minibaru. Je tu jen rychlovarná konvice, prázdná lednička a hrnečky a skleničky. Škoda jen, že dojem kazí podlaha, který je svým vzhledem špinavá nebo je jen tak dodřená. Těžko říct, zkoumat se nám to nechce.

Strava a stravování  průměrně (2/5)

Pokud nejste ubytovaní v Libuši, připravte se na pořádný obíhání, protože jídelna je jen tam. Snídaně je formou bufetu od 7:30 do 9:30. Ráno je celkem narváno, takže nečekejte, že budete u stolu sedět sami. Snídaně dosahují úrovně snídaní na školních lyžařských zájezdech. Personál je velice aktivní v tom, že vše sklízí určitě 20 min. před koncem a v postranní jídelně ještě dříve. Personálu není ani blbé vás prakticky vyhodit z jídelny po skončení vydávání jídel.

Večeře je možná ještě horší. Za prvé je dosti brzo, 17:00 až 18:30. A v 18:20 už se na vás všichni mračí, aby jste už konečně vypadli. Z vlastní zkušenosti: Když jsme horečně ládovaly večeři jak ze školní jídelny, tak na nás pracovnice spustila, že ji končí směna a že je potřeba dát nádobí do myčky. A to se stalo v 18:34 s tím, že u vedlejšího stolu si v klidu seděli dvě babky a jim to řekla s úsměvem na rtech a úplně v pohodě. Něco podobného se nám stalo i při příchodu do jídelny v 18:20, protože jsem to nestíhaly z procházky. V tento čas jsem si na talíře naložily jídlo a ještě jsme si ani nesedly ke stolu a už u nás byla jiný pracovnice, která nám oznámila, že výdej jídla končí v 18:30. Když jsme ji slušně oznámily, že již máme nabráno, zeptaly jsme se, jestli si to tam můžeme aspoň sníst. UPOZORNĚNÍ: pití není v ceně a ani nám ho nikdo nenabídl.

Na další večeři si jdeme jinam.... :(

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (1,7/5)

Služby tady jsou, ale kvůli žádným informacím stejně nevíte, kde co je. Jídelna a recepce je pouze v Libuši.

Zatím jsem se nesetkaly se špetkou vstřícnosti ani empatie od pracovníků lázní. První den po příjezdu nás dokonce recepční špatně navedla s autem k hotelu, takže jsem tady jezdili jak dvě paka.

Klientské centrum je horor sám o sobě. Nikdo se vás po příchodu neujme a prakticky nikoho nezajímáte. Nikdo vám nic nevysvětlí a akorát furt nic nejde. O to víc, když se snažíte platit fakturou na firmu. To prostě nechcete zažít.

Lázeňské služby  průměrně (1,9/5)

Běda vám pokud se někdy zpozdíte na nějakou proceduru, kterou ani nemůžete najít a zase si připadáte jak největší pako. Personál vás prostě jednoduše zjebe i za pár minutové zpoždění a už tak odfláklou proceduru vám ještě zkrátí.

Je to tady spíš o nervy než o relaxaci. To i kvůli tomu, že si nemůžete vybrat čas procedury a i když máte sjednaný relaxační pobyt a ne léčebný pobyt, jste stejně veden jako pacient. Takže ve výsledku si stejně nemůžete chodit po památkách v okolí a akorát furt trčíte v Lázních, kvůli špatnému načasování procedur. Nic příjemného.

Ale může se Vám stát, že narazíte i na příjemného pracovníka, který má úsměv na rtu a je v pohodě.

Okolí hotelu  průměrně (3,8/5)

Okolí hotelu je krásné, uklidňující, plné čerstvého vzduchu a přírody. Je to také důvod, proč tady jsme. Prostě vás to zaujme jako první.

Celkový dojem  průměrně (1,7/5)

Do lázní už nikdy nejedeme. Pokud jste mladí a hledáte nové zkušenosti, radši si zajeďte do wellness hotelu, za podobnou cenu budete mít mnohem lepší přístup ze strany personálu a nebudete mít nervy v kýblu. Co se týče zážitkových procedur, ve wellness hotelu to máte o dost lepší s možností výběru času a v přátelštější atmosféře. Tady to fakt jen zachraňuje ta příroda okolo. Je to jako jablko s červem uvnitř. Krásné na povrchu a shnilé uvnitř.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 2
z 11 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Moravskoslezský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání