Zděšení!
Recenze hotelu Hotel Petr Bezruč ** (Česko - Moravskoslezský kraj - Frýdlant nad Ostravicí)
Hodnocení: |
průměrně:
2,8/5
|
Autor: |
Vlaďka |
Vloženo: |
4. 11. 2014 |
Pobyt: |
listopad 2014 |
Přečteno: |
580x |
Recenze se líbila: |
489
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
3 |
Je mi jasné, že mi recenze bude smazána kvůli nedoložení potvrzení o pobytu, ale to bohužel nemám ,protože jsem tam byla jako asistent k dětem ve škole v přírodě .... děti byly dokousány od štěnic !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Konečně se s tím snad něco začne dělat,když to bylo i v televizi .... jak je vidno, je listopad a od března ( doba našeho pobytu) se s tím vůbec ni nedělalo, hnus !! Takové hotely by měli zavřít ! Přebývat tam, je na zabití :(
Ubytování
průměrně
(2,6/5)
nezaslouží si ani jednu jedinou hvězdu, ba naopak
Strava a stravování
průměrně
(3/5)
malé porce
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,7/5)
v bídném stavu, koupelna? děs
Okolí hotelu
průměrně
(3,9/5)
jediný klad ...Lysá hora na dosah !
Celkový dojem
průměrně
(2,8/5)
špatný
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 133 z 271 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Hana: Podivné - 4. 11. 2014 13:10
Zajímalo by mě, proč paní Vlaďka jela v listopadu znovu do hotelu, s kterým má tak hrozné zkušenosti. Případně podle čeho hodnotí, že se zde od března nic neudělalo.... reagovatVlaďka: Re: Podivné - 4. 11. 2014 13:29
nebyla jsem tam znovu, v životě nikdy ... jen jsem recenzi opakovaně přidala, protože mi v březnu byla smazána .. prý si to přál majitel, protože jsem nedoložila potvrzení o pobytu ..jasně,záporné negace se mu nelíbí.. byla jsem tam v rámci VŠ jako praxe ...takže potvrzení bych ani nedostala ... s těmi stěnicemi je to pravda , po odvysílání reportáže v TV už doufám, že tomu lidé věří více ..prostě je to tam pořád, už v době když jsem tam byla,to nijak nikdo neřešil, bylo to asi nejhorších 14dní v mém životě ...chodit spát s představou,že se vám něco možná hemží v posteli ... v noci se budit a při každém počkrábání se zatřepat ... po příjezdů domů šlo vše do pražáků, pak praní na 6éstupnů ...což mi pár věcí i zničilo .... nikomu todle nepřeju, a proto tady píšu opakovaně ... snad mi rozumíte :( :) reagovathana: Re: Re: Podivné - 5. 11. 2014 15:10
Samozřejmě vám rozumím, takový zážitek by se mě také nelíbil. Moje reakce směřovala spíš k tomu, jak si můžete být jistá, že s tím hotel nic neudělal. Zrovna dnes zde přibyla reakce pana Jirky, že na jeho dotaz mu bylo sděleno, že proběhla deratizace - spíš by asi patřilo desinsekce. Já jsem žádná velká negativa nezaznamenala, i když už jsem byla na lepších pobytech, ovšem také za jiné peníze.... Přeji hezký den a už jen samé příjemné pobyty :-)) reagovat