Napsat recenzi

OSTUDA BESKYD

Recenze hotelu Hotel Petr Bezruč ** (Česko - Moravskoslezský kraj - Frýdlant nad Ostravicí)

Hodnocení:
průměrně: 2,8/5
Vloženo:
Pobyt: únor 2014
Přečteno: 542x
Recenze se líbila: 463 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Ostuda Beskyd. Špína, nepříjemný personál s neprofesionálním přístupem. Levné, nekvalitní potraviny, občas zkažené jídlo, po zelňačce, kterou jsme si dali v kavárně, mimochodem byla právě se sladkou šlehačkou ze spreje, jsme měli s přítelem žaludeční potíže. Polévka byla zkažená.

Ubytování  průměrně (2,6/5)

staré vybavení a špína

Strava a stravování  průměrně (3/5)

šetří na hostech, a podávají zkažené jídlo

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,7/5)

Nedá se ani hodnotit

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (3,2/5)

Celkemdobrý

Okolí hotelu  průměrně (3,9/5)

Krásné prostředí

Celkový dojem  průměrně (2,8/5)

Nikdy více, a hlavně NEDOPORUČUJI!!!!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 133
z 271 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Moravskoslezský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání