Napsat recenzi

Horor

Recenze hotelu Hotel Petr Bezruč ** (Česko - Moravskoslezský kraj - Frýdlant nad Ostravicí)

Hodnocení:
průměrně: 2,8/5
Vloženo:
Pobyt: únor 2016
Přečteno: 477x
Recenze se líbila: 456 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 1

Očekávaly jsme staré vybavení hotelu, ale ne takový ,,ochotný" personál a ,,výborné" wellness a jídlo, jak ze školní jídelny před 20 lety. Hned na recepci při přihlášení nastaly problémy, protože jsme neměly připravený pokoj a navíc se jim ztratil klíč, recepční na nás štěkla: ,,Co jako má dělat !", když jsme tam byly po dvou hodinách znovu, zda se problém vyřešil. Tak, že nám dají náhradní pokoj, kde by nebyl problém, kdyby uvedený pokoj neměl výhled do zdi (tmavá kobka), nakonec nám dali pokoj De lux bez příplatku (luxus sice nečekejte, ale pokoj měl hezký výhled a lepší toalet. papír). Při večeři na otázku co vlastně bude, tak číšník odseknul ,,Něco na smetaně". No byly to rozvařené kolínka, s neidentifikovatelnou omáčkou asi z vegety a neochucenou sekanou - opravdu se to nedalo jíst a podle plných talířů, které odnášela obsluha, to chutnalo opravu jen málokomu. Na druhý den neskutečné chování personálu pokračovalo, a to když madam lázeňská (obsluhovala sauny, bazén i jeskyňku), na otázku, kdy by jsme mohly do vířivky, odštěkla, že nám přece nebude všechno říkat. Podobných situací, kdy se personál choval bez úcty, drze a nepříjemně, nás provázely celý pobyt. Nejpříjemnější byly paní uklízečky. A upřímně, že jim není hanba říkat jejich vybavení wellness - voda v bazénu byla studená a opravdu smrděla, vířivka byla na tom stejně, navíc zde bylo málo vody a fungovaly jen dvě trysky ze čtyř. Nabízené masáže bohužel nebyly a možná pro naše zdraví to bylo lepší. Po zkušenostech, bych tento hotel nedoporučila ani svému nepříteli.

Ubytování  průměrně (2,6/5)

Rozdíl mezi normálním pokojem a pokojem De LUX byl více-vrstvý toaletní papír a trochu novější nábytek. Pokoje byly čisté. Tekla jen hodně vlažná voda - spíše pro otužilce.

Strava a stravování  průměrně (3/5)

První večeře se nedala konzumovat, také tak přesolená česneková polévka k druhé večeři , kuřecí řízek s bramborem byl k jídlu. Snídaně byly formou švédských stolů, kdy bylo všeho dostatek i čerstvé pečivo - pro nás příjemné překvapení.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,7/5)

Nepříjemný, zmatený a drzý personál.

Wellness to opravdu nebyl.

Okolí hotelu  průměrně (3,9/5)

Celkový dojem  průměrně (2,8/5)

Kdyby pobyt nebyl koupen přes slevový portál, nedovedu si představit co by jsme dělaly, kdyby jsme zaplatily plnou cenu a dostaly, takovéto služby, jak si někdo může něco takového v této době dovolit, když by měl spíše návštěvníky lákat a ne odrazovat.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 133
z 271 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Jirka Křelina: Reakce na recenzi - 25. 2. 2016 13:33

Dobrý den paní Renato, všiml jsem si vaší recenze, která opravdu spokojená není. Mrzí mě, že jste si pobyt neužili. Byl voucher skutečně zakoupen na slevomat.cz nebo se jednalo o nějaký jiný slevový portál? Předem děkuji za odpověď. Jirka Křelina Velvyslanec zákazníků Slevomat.cz reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Moravskoslezský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání