Horor
Recenze hotelu Hotel Petr Bezruč ** (Česko - Moravskoslezský kraj - Frýdlant nad Ostravicí)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Renata |
Vloženo: | 15. 2. 2016 |
Pobyt: | únor 2016 |
Přečteno: | 477x |
Recenze se líbila: | 456 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 1 |
Očekávaly jsme staré vybavení hotelu, ale ne takový ,,ochotný" personál a ,,výborné" wellness a jídlo, jak ze školní jídelny před 20 lety. Hned na recepci při přihlášení nastaly problémy, protože jsme neměly připravený pokoj a navíc se jim ztratil klíč, recepční na nás štěkla: ,,Co jako má dělat !", když jsme tam byly po dvou hodinách znovu, zda se problém vyřešil. Tak, že nám dají náhradní pokoj, kde by nebyl problém, kdyby uvedený pokoj neměl výhled do zdi (tmavá kobka), nakonec nám dali pokoj De lux bez příplatku (luxus sice nečekejte, ale pokoj měl hezký výhled a lepší toalet. papír). Při večeři na otázku co vlastně bude, tak číšník odseknul ,,Něco na smetaně". No byly to rozvařené kolínka, s neidentifikovatelnou omáčkou asi z vegety a neochucenou sekanou - opravdu se to nedalo jíst a podle plných talířů, které odnášela obsluha, to chutnalo opravu jen málokomu. Na druhý den neskutečné chování personálu pokračovalo, a to když madam lázeňská (obsluhovala sauny, bazén i jeskyňku), na otázku, kdy by jsme mohly do vířivky, odštěkla, že nám přece nebude všechno říkat. Podobných situací, kdy se personál choval bez úcty, drze a nepříjemně, nás provázely celý pobyt. Nejpříjemnější byly paní uklízečky. A upřímně, že jim není hanba říkat jejich vybavení wellness - voda v bazénu byla studená a opravdu smrděla, vířivka byla na tom stejně, navíc zde bylo málo vody a fungovaly jen dvě trysky ze čtyř. Nabízené masáže bohužel nebyly a možná pro naše zdraví to bylo lepší. Po zkušenostech, bych tento hotel nedoporučila ani svému nepříteli.
Ubytování
Rozdíl mezi normálním pokojem a pokojem De LUX byl více-vrstvý toaletní papír a trochu novější nábytek. Pokoje byly čisté. Tekla jen hodně vlažná voda - spíše pro otužilce.
Strava a stravování
První večeře se nedala konzumovat, také tak přesolená česneková polévka k druhé večeři , kuřecí řízek s bramborem byl k jídlu. Snídaně byly formou švédských stolů, kdy bylo všeho dostatek i čerstvé pečivo - pro nás příjemné překvapení.
Vybavení, služby a personál hotelu
Nepříjemný, zmatený a drzý personál.
Wellness to opravdu nebyl.
Okolí hotelu
Celkový dojem
Kdyby pobyt nebyl koupen přes slevový portál, nedovedu si představit co by jsme dělaly, kdyby jsme zaplatily plnou cenu a dostaly, takovéto služby, jak si někdo může něco takového v této době dovolit, když by měl spíše návštěvníky lákat a ne odrazovat.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 133 z 271 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »
Jirka Křelina: Reakce na recenzi - 25. 2. 2016 13:33
Dobrý den paní Renato, všiml jsem si vaší recenze, která opravdu spokojená není. Mrzí mě, že jste si pobyt neužili. Byl voucher skutečně zakoupen na slevomat.cz nebo se jednalo o nějaký jiný slevový portál? Předem děkuji za odpověď. Jirka Křelina Velvyslanec zákazníků Slevomat.cz reagovat