Napsat recenzi

Hotel Petr Bezruč

Recenze hotelu Hotel Petr Bezruč ** (Česko - Moravskoslezský kraj - Frýdlant nad Ostravicí)

Hodnocení:
průměrně: 2,8/5
Vloženo:
Pobyt: listopad 2014
Přečteno: 724x
Recenze se líbila: 457 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Tato recenze je pravděpodobně ovlivněna vztahem jejího autora k provozovateli hotelu.

V hotelu jsem byl několikrát ubytovaný, ne jako zákazník, ale služebně a pracovně jako masér. Přečetl jsem si hodně recenzí a vím, že spousta z nich i těch kritických je pravdivých. Dokonce se dostal hotel kvůli negativnímu hodnocení (štěnice ) i do televize. I když jsem tam nic takového nezažil ani osobně od zákazníků neslyšel, neříkám, že to není pravda. Nevím zda se někdo přitom zamyslel, že je tam mohli zákazníci taky přinést na sobě aniž by o tom věděli. Viděl jsem opakovaně po dobu téměř půl roku, že pokojské mají s tak velkým hotelem dost práce a pradleny taky. Chodil jsem do prádelny pro veškeré prádlo, jak do pokoje tak do masérny.

Důležitý význam pro vedení hotelu měla a má kritika v daném případě, že ví co dál vylepšit a zkvalitnit služby a pohodlí zákazníků. Každý z nás potřebuje občas změnit prostředí a vidět kus opravdu pěkné přírody v Beskydech.

Doporučuji všem zákazníkům řešit třeba případné nedostatky namístě nejen s recepční, která mimochodem o některých věcech ani nemůže rozhodnout ale taky s vedením hotelu ( pan ředitel, paní provozní, údržba - topení,ohřev vody...údržbář je přítomen 24 hodin.

Celkem můžu pochválit kulturní program ve večerních hodinách i pro mladé, různé diskotéky třeba naboso. Trochu by to chtělo vylepšit s živou hudbou. Je to všechno taky otázka zájmu od zákazníků a otázka investic. Ty jsou i do provozu hotelu nemalé.

Taky jsem tam chodil na jídlo přímo do prostor kuchyně kde má personál jídelnu. Musím říct kriticky, že je v ni zima, ale jídlo se vaří každý den čerstvé, viděl jsem to i s kolegyněmi na vlastní oči. Pokud najde někdo nedostatky v tom směru, nejjednodušší je jednat s vrchním číšníkem, obvykle je přítomen u obsluhy starší pan s kravatou nebo mladší vyšší číšník. Určitě se najde rychlé řešení.

Ředitelem hotelu je mladý pán, který má zájem aby hotel fungoval jak má. I negativní reklama je reklama, ale určitě nesmí být často.

Jsem rád, že zákazníci psali otevřeně a věřím, že tomu bude i příště.

Momentálně pracuji ve čtyřhvězdičkovém hotelu v Alpách za Innsbruckem brigádně jako masér. Tady se taky najdou nedostatky. Řeší to celkem rychle, nějak podobně jak jsem již psal.

Po skončení pracovní cesty v Rakousku se rád do Hotelu Petr Bezruč vrátím, jak jsem byl o to již požádán. Těším se na zákazníky, věřím, že byli přístupem a službama většiny masérů spokojeni.

Přeji všem hodně zdraví a štěstí vNOvém Roce.

Ubytování  průměrně (2,6/5)

Ubytování je pěkné, postupně by bylo dobré některé pokoje zrekonstruovat a skvalitnit vybavení.K tomu je taky samozřejmě nutná důslednější kontrola ve všech směrech ze strany vedení hotelu.

Strava a stravování  průměrně (3/5)

jako personál jsme neměli na výběr z více jídel, To co nám poskytovali bylo kvalitní, kolikrát jsme v prostoru u okýnka kuchyně čekali na dokončení jídla.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,7/5)

Vybavení je v některých směrech dobré a v některých směrech určitě chce obměnit. Jak třeba někdo psal,ře ručníky nebo osušky jsou téměř průsvitné opakovaním praním. To je pravda, na některém prádle je ještě staré logo.

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (3,2/5)

V době kdy jsem tam byl se připravovaly, jednou napadnul sníh asi 10 cm na Lysé, překvapilo to návštěvníky. Řekli mi, že v zimě přiedou a těší se na lyžování.

Okolí hotelu  průměrně (3,9/5)

Super krásná příroda. podívejte se někdy jak přijíždíte na osvětlenou Lysou pokud není mlha, nebo mračna.

Celkový dojem  průměrně (2,8/5)

I vzhledem k nedostatkům a to, že je to hotel převzatý z "totality" vedení a personál se snaží řešit problémy. Je pravdou, že někdy rychleji a někdy pomaleji. To je určitě nutno zkvalitnit. Nejen úsměv recepční dělá image hotelu. dělá ho celá práce personálu. Taky jako masér nemůžu chodit špinavý s neostřihanými nehty, neupravený.od oleje,parafinu, naštvaný a pod.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 133
z 271 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro obchodníky
  • Pro zamilované a manželské páry
  • Pro starší a méně pohyblivé osoby
  • Pro mládež
  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Moravskoslezský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání