Napsat recenzi

zklamání z pobytu

Recenze hotelu Hotel Gabriela (Česko - Liberecký kraj - Vítkovice)

Hodnocení:
průměrně: 3,4/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2012
Přečteno: 374x
Recenze se líbila: 824 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 4

Hotel nabízí něco, co tomu vůbec neodpovídá. Romantický pobyt s večeřemi při svíčkách a bohatými snídaněmi a romantické vyzdobení pokoje. Jediná romantika byla krajina kolem. Víc nic.

Ubytování  průměrně (3,7/5)

Ubytování vcelku pěkné. Pokojíčky útulné, až na rozbitý nábytek, vrzající postele a chybějící špunt ve vaně.

Strava a stravování  průměrně (3,3/5)

Měli jsme objednaný romantický pobyt s večeřemi při svíčkách. Ovšem realita byla jiná. K večeři jsme dostali klasickou závodku jako všichni ostatní a o svíčkách jsem si mohla nechat zdát. Malé porce a o láhev vína, kterou jsme měli k té večeři zaplacenou jsem si musela říct. Možná bych ji ani nedostala.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,6/5)

na to, že píšou útulný rodinný hotel, tak má dost nedostatků. Hernička pro děti je na špatném místě a absolutně nevybavená. Chybí mikrovlnka pro ohřátí vody nebo příkrmů pro děti. Venku pár houpaček,ale nebezpečné jezírko, které není nijak ohraničené, aby tam dítko nespadlo.

Okolí hotelu  průměrně (4,4/5)

okolí bylo to nejkrásnější. Dá se jet na spousty míst. A jste celý den na vzduchu.

Celkový dojem  průměrně (3,4/5)

Celkově jsem ale zklamaná. Objednala jsem něco, co tomu vůbec neodpovídalo. Nabídka je sice široká, ale realita odlišná. Už při objednávání byl problém a vím že sem už nikdy nepojedu.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 5
z 8 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Renata: velice drzý personál - 10. 9. 2012 11:46

Pobyt jsme koupili pro rodiče. Když se vrátili a začali vypravovat, nemohla jsem tomu uvěřit. Člověk čeká nějakou úroveň a personál, který Vám poslouží. Bohužel, tady se člověk nedočkal ničeho, vlastně ano,když vedoucí poslal mého otce do prd..e. Krom snídaní a večeří byla restaurace zavřená a s prosbou o kávu, nikdo nereagoval. Ještě spustili, že je zavřeno. No pardon, takto si opravdu rodinný hotel nepředstavuji. V Žádném případě Vám tento hotel nedoporučuji. Nikdy více. reagovat

kateřina riedlová: Re: velice drzý personál - 8. 11. 2012 17:15

Předem se moc omlouvám za bývalého nájemce!!!Dobrý den, chci jen napsat, že Hotel Gabriela od 1.10.2012 změnil nájemce. Jsme si vědomi, špatných zkušeností lidí a proto teď můžu sama za sebe říct, že je vše úplně jiné. Snažíme se vařit domácí kuchyni z kvalitních domácích surovin. Ve všem se snažíme vyhovět našim hostům. Vše děláme tak jak by jsme byli rádi aby se snažily i ostatní, když někam přijedeme my. Určitě se přijeďte přesvědčit a můžu vám slíbit, že budete příjemně překvapeni!!!S pozdravem Katka a David Riedlovi Hotel Gabriela reagovat

Kateřina Riedlová: Nový nájemce - 8. 11. 2012 17:39

Dobrý den, chci jen napsat, že Hotel Gabriela od 1.10.2012 změnil nájemce. Jsme si vědomi, špatných zkušeností lidí a proto teď můžu sama za sebe říct, že je vše úplně jiné. Snažíme se vařit domácí kuchyni z kvalitních domácích surovin.Restaurace je otevřena celý den. Ve všem se snažíme vyhovět našim hostům. Vše děláme tak jak by jsme byli rádi aby se snažily i ostatní, když někam přijedeme my. Určitě se přijeďte přesvědčit a můžu vám slíbit, že budete příjemně překvapeni!!!S pozdravem Katka a David Riedlovi Hotel Gabriela reagovat

kopretina: Nový nájemce - 8. 11. 2012 18:26

Dobrý večer, gratuluji k novému nájemci, protože tamti byli opravdu tragédie. Kdybychom věděli, že hledáte nové, určitě bychom se ozvali, protože Váš hotel je jinak krásný. Sami máme z tohoto zkušenosti a proto jsem musela reagovat v recenzi. Jelikož bývalí nájemci naprosto Vašemu hotelu zkazili jméno. Takže opět získat klienty nebude nic snadného. Držim palce a přeji hodně úspěchů. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Liberecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání