Velké očekávání, otřesná zkušenost
Recenze hotelu Hotel Gabriela (Česko - Liberecký kraj - Vítkovice)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Roman |
Vloženo: | 6. 3. 2018 |
Pobyt: | březen 2018 |
Přečteno: | 177x |
Recenze se líbila: | 513 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
Svým posledním pobytem v "hotelu" Gabriela se cítím podveden. Dle dostupných hodnocení mělo být skvělé ubytování a výborné jídlo. Realita byla však opačná - ubytování bylo naprosto neadekvátní - tvrdé postele, rozpadající nábytek, žádný úklid v průběhu pobytu. Jídlo - v pátek připálené řízky, otočené připálenou stranou dolů, navíc z nekvalitního masa se spoustou vazivových a tučných částí. V sobotu přesolená zelenina ze zmraženého polotovaru. Přesolenost byla omlouvána panem "kuchařem" slovy "vždyť ona ta vegeta dodá jídlu ten pravý šmak!". Po reklamaci dodána zelenina naprosto neochucená. V jídelním lístku pouze smažená česká klasika (prsa s broskví a eidamem s hranolky, smažák atd.), jako polopenze nabídnut v pátek řízek, v sobotu guláš, který jsme odmítli (dobře jsme udělali, paní u vedlejšího stolu nechala veškeré "maso" na talíři).
Ovšem ta pravá "zábava" nás čekala při check outu, kdy nám byla naúčtována cena o cca 150,- Kč vyšší, než byla uvedena v rezervaci. Pán si vytiskl rezervaci v eurech a znásobil si tuto cenu svým kurzem 26,- Kč/Eur. Při námitce mi bylo sděleno, že přece musím počítat s prodejní cenou valuty, která se může lišit od kurzu na booking.com a že cena uvedená v rezervaci je pouze informativní. Nenaplňuje již toto známku podvodu? Samozřejmě jsem se nedal a zaplatil cenu uvedenou v rezervaci, této zkušenosti vzhledem k zaplaceným penězům však hořce lituji.
Jelikož nám bylo divné, proč má hotel tak dobré recenze, zjistili jsme, že aktuální provozovatel působí na "hotelu" teprve od minulých velikonoc, pozitivní hodnocení jsou v převážné většině starší. Aktuální provozovatel parazituje na předchozích dobrých zkušenostech hostů, sám však rozhodně nedělá nic ani pro udržení dříve nastavené kvality.
Na dveřích "hotelu" vylepena samolepka se známkou vyšší než 9 bodů z booking.com, dále 2 samolepky Grand restaurant. Každému po zkušenosti ale musí být jasné, že tyto samolepky již dávno nejsou aktuální.
Ubytování
staré, poškozené, tvrdé a malé postele
Strava a stravování
Snídaně OK, večeře ale naprostá katastrofa.
Vybavení, služby a personál hotelu
Neuklízí se v průběhu ubytování
Okolí hotelu
Není co vytknout
Celkový dojem
Již nikdy více, lituji svých peněz.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 5 z 8 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »