Napsat recenzi

Manager jedna AROGANCE

Recenze hotelu Resident Harrachov **** (Česko - Liberecký kraj - Harrachov)

Hodnocení:
průměrně: 3,9/5
Vloženo:
Pobyt: únor 2016
Přečteno: 318x
Recenze se líbila: 490 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 6

Zakoupili jsme přes slevový portál pobyt pro 2+1 na prodloužený víkend. Personál docela příjemný až na recepční a následné chování managera. Jeli jsme s nadšením na wellness, který nefungoval. V místnosti bazénku cca 5x5 m chodili dělníci se sádrokartonem, všude byla zima. Masáže bohužel nefungovali, protože nebyl přítomný masér. K večeři nabídli pouze pizzu. Po zkušenostech a výměně několika emailů s panem managerem bych tento " hotel" již nikdy nenavštívil.

Ubytování  průměrně (4,2/5)

slušné

Strava a stravování  průměrně (3,4/5)

katastrofa

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,7/5)

žádná sláva

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (4,6/5)

Okolí hotelu  průměrně (4,5/5)

Celkový dojem  průměrně (3,9/5)

žádná sláva

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 17
z 27 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Svoboda: Pobyt p.Pták - 17. 2. 2016 10:08

Vážený p.Pták, děkujeme za Váš příspěvek a velmi se omlouváme za celý hotel. Je nám líto,že bazén měl jen 28 C a že jste si nevybral z jídelního lístku,pizza menu a denní nabídky,tedy cca 50 položek. Máme zde masérku,která měla hosty objednané před Vámi a proto jste si mohl vybrat jiný termín... Ještě jednou se tedy omlouváme Resident Harrachov reagovat

Miloslav Pták: Re: Pobyt p.Pták - 17. 2. 2016 10:48

Nezkreslujte informace pane Svobodo. Na masáže jsme se objednávali den předem a pokud nám bylo řečeno, že to nejde a jste na pobyt na dvě noci, tak si vyberte. A jestli měl bazen 28 stC, to jste si asi spletl. A navíc sauna k dyspozici, do které se musíte také objednat a potom není zaplá a na vše máte necelou hodinu denně....... Nechme to být reagovat

Pavel: Pro Svobodu - 17. 2. 2016 10:51

Nepřísluší mi hodnotit jestli je chyba opravdu na straně hotelu jak tvrdí pan Pták, anebo jestli se jedná o notorického stěžovatele a problémistu jak naznačujete Vy pane Svobodo. Pouze musím konstatovat, že Vaším příspěvkem dáváme za pravdu jemu v tom, že jste arogantní. Ten "zesměšňující" podtext Vaší reakce nebyl vůbec potřeba - stačilo konstatovat fakta (že voda měla 28 C a že v nabídce jídel bylo 50 položek atd.). U člověka ve Vašem postavení to není na místě a je to neprofesionální. Už jen kvůli tomu ubytování v tomto hotelu zavrhuji. Od hotelu očekávám profesionální chování i k nespokojeným klientům což u Vás zjevně nefunguje. A je to škoda - ty problémy které p. Pták píše považuji jinak spíše za drobnosti a od pobytu by mne neodradili. reagovat

miloslav ptak: Re: Pro Svobodu - 17. 2. 2016 11:06

Dekuji za příspěvek, o tom jsem již s panem Svobodou dikutoval. Shrnuji jednou větou náš klient náš pán. Ale to zřejmě p. Svoboda nechápe. Již nikdy Residend. reagovat

Svoboda: od p.Svobody - 17. 2. 2016 11:07

Dobrý den všem, není zde v této diskuzi účelem psát "zesměšńující"podtexty a ani tak nikdo z naší strany zde nečiní. Pouze to bylo takto z Vaší strany pochopeno. Děkujeme všem zúčastněným a přejeme krásný zbytek dne reagovat

Martin Svoboda: Vážení - 9. 5. 2019 21:39

Bohužel dnešní doba nahrává klientům Vašeho typu. Příště radši seďte doma na zadku,abyste nekazil ostatním spokojeným hostům dovolenou reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Liberecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání