Rádoby hotel
Recenze hotelu Hotel Waldheim *** (Česko - Liberecký kraj - Harrachov)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Filip |
Vloženo: | 13. 9. 2014 |
Pobyt: | září 2014 |
Přečteno: | 361x |
Recenze se líbila: | 528 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 7 |
Měly jsme zakoupený pobyt s polopenzí a all-inclusive drinky. Snídaně byly slabší, ale dalo se to nějak přežít, ovšem večeře byly specialita. První večer byly šunkofleky, jak ze školní jídelny a druhý večer játra, ještě horší než ze školní jídelny. Není žádné jiné jídlo na výběr. A to si na cedulích u vchodu můžete přečíst asi deset specialit, které nepřetržitě vaří. Přesto že jsme měli předplaceno all-inclusive drinky jsem se moc nenapil, v celé jídelně nebyl ani jeden nápojový lístek. Nicméně po požádání Vám majitel donesl pití rozlévané z dvoulitrové láhve - teplé a vyvětralé. V neuvěřitelně malé jídelně jsou na celý hotel jen tři stoly, takže nemáte nárok, že se třeba napijete se svou partnerkou nebo si pokecáte u večeře, protože se na Vás u stolu budou lepit další 4 lidi. V jídelně končíte prakticky potom co dojíte jídlo, aby se otočil celý hotel, takže předplacené drinky jsou jen zlodějina a to nemluvím o tom, že nám je majitel chtěl naúčtovat ještě při odjezdu. Teplá voda po ránu neteče.
Ubytování
pokoje celkem OK, ale nic extra...
Strava a stravování
Vybavení, služby a personál hotelu
vybavení žádné, služby žádné, personál hrozný!
Okolí hotelu
Celkový dojem
Nikdy víc, Vřele nedoporučuji!
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 11 z 16 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »
Provozovatel: Provozovatel - 4. 11. 2014 18:10
Dobrý den, ano u nás podáváme nealko rozlívané pokud si vyžádáte tak s ledem a vždy čerstvé. Pokud tedy máte problém s tím, že sedíte u stolu s jinými lidmi není problém si vyžádat stůl soukromí, jen stačí otevřít pusu a promluvit s číšníkem.Teplá voda se logicky ve starší budově musí po ránu nechat ´´odtéct´´ Pokud jste all-inclusive program nevyužil naplno pak je to pouze Váš osobní problém. reagovatFilip: Re: Provozovatel - 20. 3. 2015 19:30
Já pouze předpokládám, že, když jedu jako čtyřčlenná skupina do hotelu, tak se nebudu muset doprošovat pana majitele, zda bych mohl u večeře sedět společně s kamarády. Nicméně hosty, kteří si čtou tuto recenzi jistě potěší, že máte nějakou utajovanou jídelnu, do které je po požádání pustíte. Jen škoda, že jste nás na tuto jídelnu neupozornil dříve. Co se týče jak Vy říkáte mého osobního problému, že jsem dostatečně nepil, tak bych Vás jenom upozornil, že jsem bohužel na číšníka nenarazil, a že ve většině hotelů a restaurací funguje spíše opačný systém, kdy se číšník ptá, zda host něco nepotřebuje...Jsem holt spořivý a nechtěl jsem Vám kvůli čištění zubů odpustit cisternu vody, ale rád jsem se poučil, že ve starých domech vedou rozvody dál než v domech nových. reagovatFilip: Re: Re: Provozovatel - 23. 3. 2015 16:36
Pan Filip je známí hotelový kritik, který v Čechách ohodnotil kladně pouze priváty poblíž Rozvadova reagovat