Rodinný typ hotelu se skvělou kuchyní
Recenze hotelu Hotel Waldheim *** (Česko - Liberecký kraj - Harrachov)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Petra |
Vloženo: | 1. 8. 2014 |
Pobyt: | červenec 2014 |
Přečteno: | 300x |
Recenze se líbila: | 452 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 10 |
Malý hotel se nachází v klidné části Harrachova, a přitom nedaleko centra. Každý zdejší návštěvník má možnost relaxovat, ale také strávit aktivní dovolenou plnou turistiky a poznání krásných míst Krkonoš.
Ubytování
Pokoje jsou čisté, vybavení je dostačující pro toho, kdo nechce dovolenou trávit pouze na pokoji. Každý pokoj má vlastní sociální zařízení a je vybaven televizorem.
Strava a stravování
Snídaně probíhala formou švédského stolu, k dispozici byl dostatek rozmanité zeleniny, uzenin, sýrů, vajíček, pečiva i nápojů. Pro milovníky sladké snídaně byla připravena marmeláda, med a nugát, zdravou stravu zajišťovaly cereálie s mlékem a jogurt. Večeře byly dvouchodové (polévka, hlavní jídlo) a opravdu vynikající.
Vybavení, služby a personál hotelu
Služby a personál hotelu byly téměř nadstandardní. Vybavení bylo dostačující, k úplné spokojenosti mi chyběl pouze hotelový bazén, ale vzhledem k velikosti hotelu se tato skutečnost dá pochopit :-) Navíc má člověk možnost využít nabídku hotelu a objednat si pronájem bazénu ve sportovním centru vzdáleném asi 20 minut od hotelu.
Okolí hotelu
Hotel je od centra vzdálen asi 5 minut. V blzkém okolí jsou dva markety s prodejem potravin a základního drogistického zboží.
Celkový dojem
Naprosté nadšení a spokojenost!!!
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům | doporučuje 11 z 16 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
- Pro rodiny s dětmi
- Pro zamilované a manželské páry
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
Filip: Tuto recenzi psal majitel - 13. 9. 2014 16:04
Tuto recenzi psal na 100% majitel. Byl bych tedy rád, kdyby hosté zažívaly v jeho hotelu to co píše. Já mám zkušenost jinou! Značně. " k dispozici byl dostatek rozmanité zeleniny, uzenin, sýrů, vajíček, pečiva i nápojů."...to je jako fór? rozmanitá zelenina byl jen okurek, vajíčka nebyla, sýr jeden druh med a nugát jsem taky neviděl!!! Vynikájící věčeře? Zlatí školní jídelna. Jeden den rozvařené šunkofleky a druhý den tvrdá játra! Služby a personál hotelu - nadstandartní - To jako berete za nadstandartní, že pozdravíte, ale ani se nezeptáte jestli si dá host k jídlu i pití? Jediné co je pravda, že do těch pěti minut je market-naštestí jinak bych u Vás pošel hlady a žízní! reagovatPetra: Re: Tuto recenzi psal majitel - 14. 9. 2014 19:58
Je mi líto, že jste neměl obdobnou zkušenost s pobytem v hotelu jako já, ale majitelkou určitě nejsem. Moje zkušenost s tímto hotelem byla opravdu nadstandardní. Byli jsme skupina 9 lidí a všichni jsme si pobyt užili přesně podle mé recencze. A věřte, že mám s čím srovnávat... Nevím, co se přihodilo, že Váš pobyt neproběhl dle Vašich představ, ale já si stojím za svým! reagovatProvozovatel: Re: Tuto recenzi psal majitel??? - 4. 11. 2014 18:36
Pane Filipe přeji Vám v životě hodně štěstí a zároveň Vám paní Petro děkuji za objektivní a nezaujatý názor. reagovatFilip: Re: Re: Tuto recenzi psal majitel??? - 7. 11. 2014 17:51
Děkuji i já Vám přeji hodně štěstí, osobně proti Vám nic nemám, jen jsem vyjádřil svoji nespokojenost, respektive nespokojenost naší skupiny. reagovatpokoj 13: Re: Re: Re: Tuto recenzi psal majitel??? - 19. 3. 2015 14:12
Vaší skupiny - party která měla vše zadarmo a jenom si na vše stěžovala. Vás si moc dobře pamatuji ještě psát recenzi takového kalibru je pro Vás veliká ostuda. reagovatFilip: Re: Re: Re: Re: Tuto recenzi psal majitel??? - 20. 3. 2015 19:11
Už jsem se bál, že jsem byl jediný nespokojený :o)) Naše skupina v hotelu zadarmo nebyla, takže si nás asi pletete s někým dalším, kdo byl také nespokojený. (Jen tak mimochodem by mě zajímalo jak se nějaké skupiny mohou dostat do hotelu zadarmo - to by asi nebyl nejlepší ppodnikatelský záměr). Kdybych byl v hotelu zadarmo, tak bych napsal určitě kladnou recenzi, protože na Armádu spásy by služby byly nadstandardní, bohužel se jedná o hotel/penzion a v tomto případě už mám poněkud jiná kritéria. Rád bych upozornil, že na mém pobytu jak vy říkáte "zadarmo" jsem měl předplacenou službu all inclusive drinks a byl jsem opravdu nemile překvapen, když se mi syn pana majitele snažil vypité nápoje při odjezdu zaúčtovat. Abych předešel dalším dohadům, tak upozorňuji, že jsem si každý večer dal pouze dvě piva! Takže rozhodně nemám pocit, že bych byl nějaká vyžírka. reagovat