Napsat recenzi

Rodinný typ hotelu se skvělou kuchyní

Recenze hotelu Hotel Waldheim *** (Česko - Liberecký kraj - Harrachov)

Hodnocení:
průměrně: 3,9/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2014
Přečteno: 300x
Recenze se líbila: 443 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 10

Malý hotel se nachází v klidné části Harrachova, a přitom nedaleko centra. Každý zdejší návštěvník má možnost relaxovat, ale také strávit aktivní dovolenou plnou turistiky a poznání krásných míst Krkonoš.

Ubytování  průměrně (3,9/5)

Pokoje jsou čisté, vybavení je dostačující pro toho, kdo nechce dovolenou trávit pouze na pokoji. Každý pokoj má vlastní sociální zařízení a je vybaven televizorem.

Strava a stravování  průměrně (3,9/5)

Snídaně probíhala formou švédského stolu, k dispozici byl dostatek rozmanité zeleniny, uzenin, sýrů, vajíček, pečiva i nápojů. Pro milovníky sladké snídaně byla připravena marmeláda, med a nugát, zdravou stravu zajišťovaly cereálie s mlékem a jogurt. Večeře byly dvouchodové (polévka, hlavní jídlo) a opravdu vynikající.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,6/5)

Služby a personál hotelu byly téměř nadstandardní. Vybavení bylo dostačující, k úplné spokojenosti mi chyběl pouze hotelový bazén, ale vzhledem k velikosti hotelu se tato skutečnost dá pochopit :-) Navíc má člověk možnost využít nabídku hotelu a objednat si pronájem bazénu ve sportovním centru vzdáleném asi 20 minut od hotelu.

Okolí hotelu  průměrně (4,2/5)

Hotel je od centra vzdálen asi 5 minut. V blzkém okolí jsou dva markety s prodejem potravin a základního drogistického zboží.

Celkový dojem  průměrně (3,9/5)

Naprosté nadšení a spokojenost!!!

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 11
z 16 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro všechny věkové kategorie
  • Pro zamilované a manželské páry

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

další recenze hotelu »

Komentáře

Filip: Tuto recenzi psal majitel - 13. 9. 2014 16:04

Tuto recenzi psal na 100% majitel. Byl bych tedy rád, kdyby hosté zažívaly v jeho hotelu to co píše. Já mám zkušenost jinou! Značně. " k dispozici byl dostatek rozmanité zeleniny, uzenin, sýrů, vajíček, pečiva i nápojů."...to je jako fór? rozmanitá zelenina byl jen okurek, vajíčka nebyla, sýr jeden druh med a nugát jsem taky neviděl!!! Vynikájící věčeře? Zlatí školní jídelna. Jeden den rozvařené šunkofleky a druhý den tvrdá játra! Služby a personál hotelu - nadstandartní - To jako berete za nadstandartní, že pozdravíte, ale ani se nezeptáte jestli si dá host k jídlu i pití? Jediné co je pravda, že do těch pěti minut je market-naštestí jinak bych u Vás pošel hlady a žízní! reagovat

Petra: Re: Tuto recenzi psal majitel - 14. 9. 2014 19:58

Je mi líto, že jste neměl obdobnou zkušenost s pobytem v hotelu jako já, ale majitelkou určitě nejsem. Moje zkušenost s tímto hotelem byla opravdu nadstandardní. Byli jsme skupina 9 lidí a všichni jsme si pobyt užili přesně podle mé recencze. A věřte, že mám s čím srovnávat... Nevím, co se přihodilo, že Váš pobyt neproběhl dle Vašich představ, ale já si stojím za svým! reagovat

Provozovatel: Re: Tuto recenzi psal majitel??? - 4. 11. 2014 18:36

Pane Filipe přeji Vám v životě hodně štěstí a zároveň Vám paní Petro děkuji za objektivní a nezaujatý názor. reagovat

Filip: Re: Re: Tuto recenzi psal majitel??? - 7. 11. 2014 17:51

Děkuji i já Vám přeji hodně štěstí, osobně proti Vám nic nemám, jen jsem vyjádřil svoji nespokojenost, respektive nespokojenost naší skupiny. reagovat

pokoj 13: Re: Re: Re: Tuto recenzi psal majitel??? - 19. 3. 2015 14:12

Vaší skupiny - party která měla vše zadarmo a jenom si na vše stěžovala. Vás si moc dobře pamatuji ještě psát recenzi takového kalibru je pro Vás veliká ostuda. reagovat

Filip: Re: Re: Re: Re: Tuto recenzi psal majitel??? - 20. 3. 2015 19:11

Už jsem se bál, že jsem byl jediný nespokojený :o)) Naše skupina v hotelu zadarmo nebyla, takže si nás asi pletete s někým dalším, kdo byl také nespokojený. (Jen tak mimochodem by mě zajímalo jak se nějaké skupiny mohou dostat do hotelu zadarmo - to by asi nebyl nejlepší ppodnikatelský záměr). Kdybych byl v hotelu zadarmo, tak bych napsal určitě kladnou recenzi, protože na Armádu spásy by služby byly nadstandardní, bohužel se jedná o hotel/penzion a v tomto případě už mám poněkud jiná kritéria. Rád bych upozornil, že na mém pobytu jak vy říkáte "zadarmo" jsem měl předplacenou službu all inclusive drinks a byl jsem opravdu nemile překvapen, když se mi syn pana majitele snažil vypité nápoje při odjezdu zaúčtovat. Abych předešel dalším dohadům, tak upozorňuji, že jsem si každý večer dal pouze dvě piva! Takže rozhodně nemám pocit, že bych byl nějaká vyžírka. reagovat

Tereza : Re: Re: Re: Re: Tuto recenzi psal majitel??? - - 1. 4. 2015 11:14

Pane Filipe souhlasím s Vámi!!!! já jsem v penzionu zakoupila pobyt jak dárek, a mrzelo mě že když se obdarovaný vrátili z pobytu nadšení vůbec nebyli:-( ubytování prý na první pohled čisté ale vybavení bylo zastaralé, na matracích se nedalo spát. a přístup pana majitele mi byl popsán jako chování pražského burana!!!!!!! reagovat

Martina: Re: Re: Re: Re: Re: Tuto recenzi psal majitel??? - - 14. 7. 2015 11:16

Terezo, je mi na zvracení toho co zde od Vás čtu, nájemci hotelu dávají do provozu hotelu celý svůj život to že jsou matrace staré a proleželé není jejich chyba, věřte mi že si nemůžou dovolit kupovat každou sezónu nové. Peníze za které pobyty prodávají jsou snad natolik směšné, že psát negativní recenze, může pouze nesoudný člověk, který zřejmě nemá o tomto podnikání žádné zmínky. Za toho pražského burana musím napsat že lepší buran než pisatel recenzí na internet. reagovat

Tereza: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tuto recenzi psal majitel??? - - 14. 7. 2015 11:28

Paní Martino, jen jsem vyjádřila svůj názor. nejsem žádná nafintěná panička co potřebuje minimálně 5 *. ale když se mi něco nelíbí tak to dám najevo.pokud jste byla spokojená tak napište kladnou recenzi a respektujte názor ostatních. Hezký den reagovat

I.Noire@seznam.cz: Neprofesionalita provozovatele - 16. 8. 2015 15:51

Asi až teď chápu, že tyto stránky slouží jen pro kladné recenze (psané převážně majiteli a jejich známými), běda,dovolí-li se kdokoli z hostů cokoli kritizovat,jediná sebemenší negativní připomínka, ač slušně napsaná, nebyla zatím ani v jednom případě dosud přijata, z čehož je evidentní, že pan provozovatel (p.Michal?)je opravdu velký neprofesionál a laik, člověk na úrovni by si připomínky hostů vzal velice rád k srdci, ale tohle opravdu nemá cenu dle komentovat. V každém hotelu, penzionu, kempu i v té nejprostší ubytovně je zvykem, slušností a samozřejmostí představit se při příjezdu hostům, stejně tak, jako se představují při příjezdu svým jménem sami hosté, vysvětlit a seznámit hosty s chodem a organizací penzionu. Co se týče "soukromé jídelny", také se nám o ní nikdo předem nezmínil a hlavně - i ta byla pořád obsazená, na snídani jsme chodili natřikrát, než jsme chytli místo, stačilo např. jen domluvit se a zorganizovat hosty, kdo a v kolik hodin bude na snídani (večeři) chodit-jak prosté! Při příjezdu na "hotel" jsme museli několikrát zvonit, bouchat na dveře a až po velmi dlouhé době nám otevřel jakýsi mladík, který se nám nepředstavil, jen nám dal klíče od pokoje a zmizel, pak už se tam objevoval jen jakýsi p. Michal, který roznášel jídlo a nějaká paní, asi jeho manželka.Také nezapomenu na údajný květákový nákyp podaný k večeři v podobě rozvařené květákové kaše, nejedli to ani dospělí,natož děti,ale to by bylo to nejmenší, zrovna tak jsme neměli žádný problém s čistotou a vybavení pokoje - vizitkou celého hotelu je hlavně pan provozovatel. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Liberecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání