Varování před chováním majitelů, konkrétně pan Petr Chudoba.
Recenze hotelu Hotel Bílý Hořec *** (Česko - Liberecký kraj - Harrachov)
Hodnocení: |
průměrně:
3,1/5
|
Autor: |
Petr Novák |
Vloženo: |
24. 1. 2014 |
Pobyt: |
listopad 2013 |
Přečteno: |
1 786x |
Recenze se líbila: |
575
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
3 |
Už 3 měsíce se snažíme dostat zpět peníze za nevyužitý pobyt. Po příjezdu jsme měli být ubytování v pokoji který byl neobyvatelný. Špinavý, poškozené zdi, nábytek, špinavé matrace ze kterých lezly pružiny. Okamžitě jsme na místě reklamovali a chtěli zpět peníze. Provozní pan Petr Chudoba (mimochodem pravděpodobně syn majitelky společnosti) absolutně nekomunikuje, stejně tak na emailu který mají k řešení reklamací určen nikdo nereaguje. Situaci budeme muset řešit přes policii. Varuji před nákupem pobytu v tomto hotelu.
Ubytování
průměrně
(2,9/5)
Špinavý, poškozené zdi, nábytek, špinavé matrace ze kterých lezly pružiny. Spíše je to ubytovna.
Strava a stravování
průměrně
(3,3/5)
K tomu jsme se ani nedostali, tak nemohu hodnotit.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,9/5)
Neochotný personál, provozní nekomunikuje a nechává se zapírat.
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
průměrně
(4/5)
Vyjma tohoto hotelu je Harrachov hezké místo.
Okolí hotelu
průměrně
(4,1/5)
Vyjma tohoto hotelu je Harrachov hezké místo.
Celkový dojem
průměrně
(3,1/5)
Jak jsem psal ve shrnutí - budeme řešit přes policii.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 180 z 338 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Vladimíra Komárková: hrozné jednání - 15. 8. 2014 13:56
Pěkný den, pane Novák ráda bych se vás zeptala jak jste s reklamací pochodili?Zaplatila jsem rodičům pobyt v tomto hotelu a omylem jsem zadala částku 2x.Kontaktovala jsem banku a bohužel platba již byla provedena.Od té doby již 3 měsíce žádám o vrácení peněz ,které jim nepatří.Pořád bezvýsledně .Zpočátku jsem byla chlácholena zaneprázdněností nyní již nekomunikují.Velmi mě to mrzí ,vsázím na lidskou slušnost ,ale zde se zřejmě nenachází.Děkuji za odpověď. reagovatPetr Novák: Re: hrozné jednání - 18. 8. 2014 20:17
Dobrý den paní Komárková, Peníze z reklamace jsme nakonec dostali zpět až za pomoci intervence slevového portálu (nepomohlo nám dokonce ani oznámení na ČOI). Ve vašem případě se ale jedná o malinko jinou situaci. Můžete zkusit pomoc přes slevový portál (portál jako takový vám sám peníze nevrátí, ale z pozice síly může pana Chudobu "vystrašit"). Nebo postupovat dle zákonů - takže napsat žádost o vrácení platby s konkrétním datem (běžně to je 14 dnů od doručení žádosti) a zaslat ji s dodejkou, nebo přes datovou schránku hotelu. Pokud na to nezareagují, potom můžete využít soudní cestu a to na základě § 2991 nového občanského zákoníku - takzvané "bezdůvodné obohacení" (je to celkem jednoznačná situace, tak se nebojte žádného složitého soudního procesu, právník vám to k soudu sepíše tak kolem 2tis, které samozřejmě následně budete nárokovat po hotelu). Přeji úspěch při vyřízení, PN reagovatPetr Novák: Re: hrozné jednání - 18. 8. 2014 20:30
Dobrý den paní Komárková, Peníze z reklamace jsme nakonec dostali zpět až za pomoci intervence slevového portálu (nepomohlo nám dokonce ani oznámení na ČOI). Ve vašem případě se ale jedná o malinko jinou situaci. Můžete zkusit pomoc přes slevový portál (portál jako takový vám sám peníze nevrátí, ale z pozice síly může pana Chudobu "vystrašit"). Nebo postupovat dle zákonů - takže napsat žádost o vrácení platby s konkrétním datem (běžně to je 14 dnů od doručení žádosti) a zaslat ji s dodejkou, nebo přes datovou schránku hotelu. Pokud na to nezareagují, potom můžete využít soudní cestu a to na základě § 2991 nového občanského zákoníku - takzvané "bezdůvodné obohacení" (je to celkem jednoznačná situace, tak se nebojte žádného složitého soudního procesu, právník vám to k soudu sepíše tak kolem 2tis, které samozřejmě následně budete nárokovat po hotelu). Přeji úspěch při vyřízení, PN reagovat