Děkujeme všem nespokojeným !!!
Recenze hotelu Hotel Bílý Hořec *** (Česko - Liberecký kraj - Harrachov)
Hodnocení: |
průměrně:
3,1/5
|
Autor: |
Karel |
Vloženo: |
19. 1. 2014 |
Pobyt: |
listopad 2013 |
Přečteno: |
523x |
Recenze se líbila: |
528
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
2 |
Děkujeme všem nespokojencům , jelikož jezdíme zásadně tam , kde jsou negativní reference. Jen málo kdy to s negativní recenzí vychází. Náš národ je zvyklý mít za málo peněz hodně muziky a to asi nejde / však jsme známí ve světe " sadarmo , sadarmo /. Je mi těžko , když čtu reference o jídle a většina kritiků jí doma z hrnce a kdo ví, jestli .A pak kolik toho nedojezeného jídla vracejí.Všem těmto lidem vzkazuji , nekupujte si tyto levné pobyty , pokud si myslíte, že to neodpovídá ceně. jezděte raději do těch dražších a za plné ceny !!!
Ubytování
průměrně
(2,9/5)
Dobré ,starší, odpovídající stáří hotelu
Strava a stravování
průměrně
(3,3/5)
OK
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,9/5)
OK
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
průměrně
(4/5)
OK
Okolí hotelu
průměrně
(4,1/5)
OK
Celkový dojem
průměrně
(3,1/5)
OK
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 180 z 338 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Vladimír: Že by OK ? - 12. 2. 2014 15:15
Jen drobný detail. Hotely s tímto označením vypadají dost často trochu jinak. Pokud považujete jako OK, to že většinou buď konzumujete to co zbyde nebo několikrát prosíte o doplnění, pokud je OK to že nedostanete to co je uvedeno v nabídce na voucheru a hotel veřejně přiznává, že nabízí to co nemůže splnit, ono je tocelkem logické, do wellnes chodí návštěvnící 3 hotelů noční privátní welnes nabízí denně 3 termíny 22.00, 23.00 a 24.00 tak nevím jak za týden chtějí uspokojit třeba 100 lidí ??? a to je střízlivý odhad. Pokud je OK že v den odjezdu by bylo nejlepší kdyby jste vypadli už v 8.00, protože toho mají hodně, pokud je OK a absolutně nehygiena ve wellnes ? Pro mně to OK není, jezdím a cestuji hodně, nejsem snob z luxusních hotelů, ale abych musel o vše "bojovat" a dožadovat se a prosit ? Apeluji na všechny , chtějte za svoje peníze aspoň to co je uvedeno v nabídce... nemůže to fungovat tak, protože je to ze slevomatu tak lze provést z klientem skoro cokoliv. reagovat