Napsat recenzi

Už nikdy více!

Recenze hotelu Hotel Špindlerova Bouda *** (Česko - Královéhradecký kraj - Špindlerův Mlýn)

Hodnocení:
průměrně: 3,7/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2019
Přečteno: 214x
Recenze se líbila: 266 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Pobyt jsme si s manželem kupovali s tím, že si pojedeme před příchodem miminka užít ještě ve dvou a necháme se hýčkat a užijeme si krásný ALL INCLUSIVE program... To, že utečeme o den dříve a hladový nás opravdu ani nenapadlo...Někteří lidé by opravdu do podnikání vůbec chodit neměli...Kvalita personálu odpovídala zřejmě výši ohodnocení, které za svojí práci mají, pan majitel, který už od prvního pohledu působil jako suverén, kterého nic nerozhází a když za ním člověk přijde s nějakým problémem, tak si myslí cosi o pr....li. Je to opravdu smutné....Myslet si, že to celé zachráním levným šumivým vínem, které jsme dostali jako kompenzaci za to, že jedeme domů o den dříve, znechucení místními poměry je směšné....A poznámka pana majitele, že až přijedeme ve třech, tak to bude mnohem lepší nás opravdu pobavila... Už nikdy více!!!!

Ubytování  průměrně (3,6/5)

Pokoje jsou sice menší, ale vzhledem k tomu, že jsem tam jeli s tím, že budeme stejně spíše jezdit po výletech a chodit po horách, tak by nám pokoj stačil. Ovšem tekoucí voda ze záchodu nám pobyt poněkud znepříjemnila. Když šel manžel na recepci s tím, že máme takovýto problém, tak mu recepční jen oznámil, že nám tam pošle údržbáře. Po příchodu pán zjistil, že na to nemá nářadí a znovu odešel...Když se vrátil s již potřebným nářadí, tak se dal do opravy. Slova co u opravy padala tu ani uvádět nebudu, myslím si, že by to nebylo úplně vhodné, ale za rámeček by si je nikdo nedal...Po chvíli kdy už to vypadalo, že je vše v pořádku a pán vypadal, že bude odcházet, se manžel zeptal, jestli nám to tam někdo vytře, tak mu bylo odpovězeno, že to pán udělá sám. Jak řekl, tak udělal, za chvíli přinesl jakési prostěradlo, které hodil v koupelně na zem a bylo vytřeno. Následně jsme odešli na večeři....

Strava a stravování  průměrně (3,9/5)

Vzhledem k tomu, že jsme měli za sebou poměrně dlouhou cestu a nic jiného kromě párku v rohlíku na benzínce jsme nic nejedli, tak jsme se těšili na náš ALL INCLUSIVE program, který na nás měl čekat. Ovšem po příchodu do restaurace nás čekalo spíše zklamání. První číšník, kterého se manžel opatrně zeptal, jestli by nám mohl říci, jak to tam vůbec funguje a jak probíhá ten ALL INCLUSIVE program, nám jen odpověděl, že vůbec netuší, že je tam první den a první hodinu. Zkusili jsme tedy dalšího v pořadí, ten nám ve stručnosti popsal, jak to bude probíhat a už mohlo následovat to slavné hodování. Postupně jsme začali procházet mísy, aby jsme věděli z čeho je možné vybírat. Mísa řízků, které se koupali ve vrstvě oleje, dále omáčka u které bylo naštěstí napsáno svíčková, jinak by člověk asi marně pátral, jaká to vlastně je, malá mísa s kousíčky masa, spečené kuřecí paličky, které vypadaly, že už tam nějakou tu hodinku leží a předtím nějakou tu hodinku, dvě, tři, čtyři leželi v troubě, hranolky, které vypadaly všelijak, jen ne čerstvě usmažené a za zády čtyři mísy se zeleninou, papriky, rajčata, okurkový salát v jogurtu, či zakysané smetaně. A jako vrchol toho všeho bylo rizoto, které by s klidem dalo do kapsy rizoto ze školní jídelny, které pamatuji. Po dlouhém zvažování co si dát jsem se rozhodla pro řízek, když jsem došla zpátky k míse kde řízky byly, tak mě čekalo zklamání, mísa byla prázdná. Večeře začínaly v 18:00 a v 18:05 prázdno...Došla jsem tedy na bar, kde stála slečna s pohledem, který mi jasně říkal, že jestli budu chtít něco navíc, tak jednu dostanu...Ale odhodlala jsem se zeptala jsem se, jak funguje bufet, jestli se doplňuje, odpověď byla jasná a stručná - ANO! Následovalo ticho a pak se zeptala, jestli už něco došlo, tak jsem opatrně odpověděla, že řízky...Došla tedy do kuchyně kam křikla, že potřebuje řízky...Zajásala jsem, že mě čekají čerstvě nasmažené řízky, bohužel to co přinesli bylo dost děsivé...Mísa plná řízků, které se koupaly ve větší vrstvě oleje než ty předtím, manžel se odvážil, já raději ne. Nakonec jsem si nandala hrst hranolek, papriku, rajčata a okurkový salát... Už po příchodu ke stolu nám z toho s manželem bylo smutno...On si dal fazolovou polévku, kterou má opravdu rád...Zklamání se dostavilo už po pár lžících...S pepřem opravdu někdo nešetřil...Stejně tak to bylo i v případě okurkového salátu, tam pro změnu bylo tolik česneku, že by to odradilo celou upíří rodinu... Když jsme to sdělili panu číšníkovi, tak nám odpověděl, že je česnek zdravý a po tom co se ho manžel zeptal, jestli mu přijde ten úplně syrový řízek dodělaný, tak se tak podíval a jen odvětil, že neví, ale že to můžou poslat na reklamaci a za tři měsíce se uvidí....!!! A když procházel okolo nás za chvíli, tak vzkázal, že z kuchyně vzkazují, že to bylo schválně???? Jako vážně?

Chuť jsme si jeli spravit do Špindlerova Mlýna do restaurace Locale Friuli !!! A to opravdu stálo za to...

Co se týče snídaní, tak to bylo něco podobného, na kvalitě jídla je zjevně vidět, že pan majitel nepustí ani korunu navíc a dává do svého podnikání naprosté minimum...

Levný šunkový salám, vysočina, která vypadala, že už má něco za sebou a pozůstatky sýru... Moc rádi si k snídali dáme párky, když manžel otevřel mísu ve které párky byli jsme zůstali jen stát a koukat na sebe. Do jednoho byly všechny rozpraskané a barva, kterou měly byla opravdu nevábná...Když vzal manžel do ruky hořčici s vidinou, že si ji dáme, tak zjistil, že je prázdná a po jiné ani památky, smůla, přišli jsme pozdě. Snídaně od 7:30 a my tam byli po deváté hodině... Košíčky s pečivem zely prázdnotou, číšník zjistil v kuchyni, že už ŽÁDNÉ pečivo není, ale že můžou manželovi rozpéct bagetu, což raději odmítl. Nakonec to vyhrál plátek toustového chleba se zabaleným maslíčkem a marmeládou... V tu chvíli nám došlo, že nás tam nic lepšího nečeká a byli jsme rozhodnuti, že odjíždíme o den dřív....ŠKODA

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

Nejlepší co by pro hotel mohl pan majitel udělat by bylo to, že by ho předal někomu kdo se tomu bude chtít opravdu věnovat a dá do toho kus sebe a bude to na tom vidět. Tady je evidentní, že se jenom bere a dává se hodně málo!!!! Vidina velkých peněz a rychlého výdělku je silná....

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (3,6/5)

Okolí hotelu  průměrně (4,5/5)

Celkový dojem  průměrně (3,7/5)

Celkový dojem je hodně špatný, za to co jsme za pobyt zaplatili jsme mohli mít krásnou dovolenou a bohužel nám minimálně půlka propadla....

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 113
z 174 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Královéhradecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání