Napsat recenzi

Restaurace

Recenze hotelu Hotel Špindlerova Bouda *** (Česko - Královéhradecký kraj - Špindlerův Mlýn)

Hodnocení:
průměrně: 3,7/5
Vloženo:
Pobyt: říjen 2023
Přečteno: 10x
Recenze se líbila: 102 čtenářům
Fotografie: 2
Videa: 0
Komentáře: 6

Hodnotíme pouze restauraci, zastavili jsme se cestou na tůru. Bohužel rozhodně nedoporučujeme.Hovězí žebro na troud spálené, kuřecí křídla byla bohužel cítit. Recenzí píši po delší době v návaznosti na aroganci majitele, který žádnou negativní recenzi nenechá bez povšimnutí, zato ani v jedné odpovědi ani slovo omluvy. Žebra na medu budou tmavě, to ví asi každý. Bohužel je rozdíl mezi tmavými a na úhel spálenými. U křídel rozhodně nezůstalo jedno rozkousané, jak se nám pan majitel snaží v jiné recenzi vnutit (google recenze), ale 3 celé a dvě rozjezené, které jsme ochutnali. Dovolila jsem si za tu cenu jídla sníst aspoň salát a chléb. Pokud pan majitel tvrdí, že prodávají tohle měsíčně na tuny, tak si bohužel asi naší stížnost spletl s nějakou další stížnostií, kde zůstalo pouze jedno nedojezené křídlo.

Ubytování  průměrně (3,6/5)

Ubytování nehodnotím, byly jsme tady jen v restauraci. Jednu hvězdičku dávám proto, že jinak se hodnocení nezveřejní

Strava a stravování  průměrně (3,9/5)

Bohužel určitě restauraci nedoporučujeme, přesto, že okolí a výhledy jsou tady nádherné.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

Personál průměrný, arogance majitele v ostatních negativních recenzích jen vypovídá o tom, že přesto, že jich není málo, ani jednou nebyl schopný chybu přiznat nebo se nedej bože omluvit

Okolí hotelu  průměrně (4,5/5)

Celkový dojem  průměrně (3,7/5)

Okolí hotelu je nádherné, tůry v okolí taky.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 113
z 174 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu

Komentáře

Tom: Velice úsměvné - 9. 4. 2024 14:23

Je zarážející, jakou si tato pisatelka dá práce aby pomlouvala tento podnik. Já viděl fotky na google a paní měla prázdný talíř, také jsem na této boudě byl a žebra jsem měl a byla výborná! Obdivuji majitele i personál, že mají na takové hosty jako je tato paní žaludek a že jí nezažalují, dle mě je vážně nemocná !!!! reagovat

Martina: pro Toma - 9. 4. 2024 18:28

Nemocný je spíš někdo, kdo napíše, že za negativní hodnocení by někoho měl někdo žalovat :-D. Navíc pokud si přečtete recenzi pořádně celou, nepomlouvám tento podnik jako celek, ale pouze uvádím moji zkušenoost s restaurací. Víteod čeho jsou recenze?? Myslím, že kdo si přečte tu spoustu negativních hodnocení na tuhle restauraci nejen na Googlu a odpovědi pana majitele, udělá si obrázek sám. Od toho totiž hodnocení jsou. Mimochodem ještě nikdy jsme nemusela nikde takovéhle hodnocení psát a určitě mě to radost nedělalo.A tocela ráda bych viděla fotku na googlu s prázdným talířem :-D :-D. To jako, že tam pan majitel vyfotí prázdný talíř a napsal, že jsme to snědly?? Takže, kdyby jsme vyfotila prázdný talíř a řekla, že takhle jsem ho dostala, tak to bude věrohodná recenze??To vážně zdravý člověk nemůže snad ani napsat. reagovat

Tom: Pro Martinu - 10. 4. 2024 15:32

Četl jsem na googlu jejich odpověď a viděl Vaše fotky a Váš prázdný talíř. Recenze jsem četl jen z důvodu, že jsem na této boudě zrovna seděl a u jídla si recenze pročítal, to bylo asi v polovině února. Restaurace byla přeplněna k prasknutí a těch žeber jsem kolem sebe viděl tak dalších cca 15 a všichni si je pochvalovali, na našem stole jsme je měli 3 a za ty peníze dostat cca 0,5kg masa je na tuto lokalitu opravdu pecka, jinde dostanu tak půlku a cena 3x vyšší. Ale to je jedno, jen jsem včera něco hledal, protože plánuji pro naši partu další výlet se zastávkou na této boudě a zarazilo mě, kolik práce si někdo někdo dá s tím, aby někoho pomlouval, já recenze sám nepíšu, když je problém, řeším na místě a to samé i pokud jsem spokojen ale nad Vámi opravdu zůstává rozum stát... Spíše jsem si říkal co je to za lidi, jestli třeba nejste tak trochu zapšklá....? reagovat

Martina: Re: Pro Martinu - 10. 4. 2024 17:27

Zapšklá tedy určitě nejsem. Jestli takový problém nemáte spíš vy. Já bych si asii nikdy nedovolila hodnotit někoho, koho jsem v životě neviděla, jen proto, že si dovolil mít vlastní názor. A nad tím, že někdo napíše recenzi Vám nemusí zůstávat stát rozum, to je v dnešní době naprosto běžné. Spíš se jen líp dívejte, na jaké recenze koukáte. Já mám u mojí recenze pouze DVĚ fotky - na první jsou kuřecí křídla a v pozadí ony zmiňované žebra a na druhé pouze žebra spálená na uhel. Focené v okamžiku, kdy nám jídlo přinesli. Žádnou jinou fotku tam nemám. Takže pokud jste viděl prázdný talíř, tak asi u jiné recenze. A vidíte, rozhodně mě nad tím nezůstane stát rozum, ani Vás nenazvu zapšklým jen proto, že si dáte dohromady zřejmě víc recenzí. A ano, viděla jsem na recenzích na googlu dvě další fotky žeber z této restaurace. Ale i člověk s výraznější vadou zraku by na první pohled poznal, že zatímco u dou jiných fotek vypadjaí žebra vcelku k světu (a klidně mohly být dobré), tenhle náš na uhel spálený výtvor se kuchaři prostě vůbec nepovedl. A to je prostě fakt. Nevím, co bych na tom měla chválit. Taky nepíšu moc recenzí a zatím všechny, které jsem kdy napsala byly opravdu pouze pozitivní. Na jídle na Špindlerově boudě, které jsme dostaly nebylo pozitivního nic, nebyl tedy naprosto žádný důvod chválit. Rozhodně bych si nedala tolik práce s tím, pomlouvat někoho, kdo mě dobře uvaří, jak vy píšete. A pokud Vám chutnalo o třičtvrtě roku pozdjěi než nám nechutnalo, je to třeba známka toho, že se tam teď vaří lépe. Doufejme. Je to snad dobré znamení pro budoucí hosty restaurace. My se také opakovaně chystáme do Špindlu, tuhle restauraci už ale prostě nenavštívíme.Doufám, že nám tu troufalost nebude mít nikdo za zlé. Vybereme si prostě jen z jakékooliv jiné, kde jsme už měli možnost jíst a kde nám vždy chutnalo. A že jich tam je - většina. Tímto bych asi tuhle velekauzu jedněch špatných žeber ukončila. reagovat

Tom: Re: Re: Pro Martinu - 11. 4. 2024 14:50

Asi jsme se špatně pochopili, mě je jedno co o kom kde píšete, jen mě zajímá, co třeba Vás vede k tomu dát si tolik práce a zahltit tolik serverů, mě osobně to přijde opravdu divné, možná kdyby Vás ty recenze nějak živily. Já na recenze nedávám, ve Špindlu jsem docela často a na tuto boudu zavítám občas, zatím tedy pokaždé když jsem byl já, tak praskala hospoda ve švech. Opravdu jen obdivuji Vaše úsilí někoho a ok nebudu psát pomluvit ale nepíšu hodnotit :-D Také diskuzi končím a přeji v těch jiných podnicích dobré chutnání :-D reagovat

Martina: Re: Re: Re: Pro Martinu - 12. 4. 2024 11:31

Opravdu mě recenze neživí :-D. Mě zase přijde divné, proč někdo, kdo nedává na recenze, je vůbec čte a má potřebu ještě nějaké konverzace. Taky jsem ve Špindlu poměrně často a opravdu mě v jiných podnicích vždy chutnalo, proto se tam ráda vrátím (a ráda dám i pěkné hodnocení). Tady mě nechutnalo, proto tam už prostě nepůjdu. A to není rozhodně pomluva, to je hodnocení. I Vám přeji dobrou chutˇ, klidně i na Špindlerově boudě. Pokud jste tam spokojený, není důvod, aby jste tam nešel. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Královéhradecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání