Napsat recenzi

Špindlerovka

Recenze hotelu Hotel Špindlerova Bouda *** (Česko - Královéhradecký kraj - Špindlerův Mlýn)

Hodnocení:
průměrně: 3,7/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2018
Přečteno: 414x
Recenze se líbila: 330 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 2

Na Špindlerově boudě jsme byli letos v červnu už asi po páté. Bohužel musím říct, že kvalita ve srovnání s předchozími pobyty dost klesla. Nevím, jestli je to tím, že letos v květnu(prý) změnila majitele, ale opravdu mě dost mrzí, jak se spousta věcí změnila, a bohužel k horšímu. Špindlerovka byla má srdcová záležitost, kterou jsem doporučovala každému. Dnes už si sama nejsem jistá, jestli tady pojedu. Zařízení začíná chátrat, včetně vířivky a sprch v bazénu, které téměř nefungují. Personál se sice snaží, ale nějak zvlášť si hostů neváží. All inclusiv pobyt není asi z nápojů místní výroby (jak v zahraničí nabízejí některé hotely), ale z výroby asi všem neznámé... Musím opravdu říct, že pro mě osobně to bylo velké zklamání, ale ráda bych věřila tomu, že nastane ještě obrat. Poloha hotelu by si to určitě zasloužila.

Ubytování  průměrně (3,6/5)

Začíná chátrat.

Strava a stravování  průměrně (3,9/5)

V minulosti bývaly večeře tématické. Kuchař při večeři přímo připravoval jedno čerstvé jídlo. Dnes už večeře "standardní" a kuchaře jsme neviděli . Ale chuťově dobré.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

Potřebovalo by obměnit.

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (3,6/5)

Nemůžu posoudit, byli jsme v létě.

Okolí hotelu  průměrně (4,5/5)

Výborné místo pro výstup na Sněžku.

Celkový dojem  průměrně (3,7/5)

Zklamání ve srovnání s předchozími roky.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 113
z 174 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro všechny věkové kategorie

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Mirek: Máte pravdu - 1. 7. 2018 10:35

Dobrý den, Souhlasím s Vámi, navštěvuji hotel 10.let a to 4 krát v roce, naposled v červnu 15.-17. 2018 a to byla katastrofa jak se to změnilo, při změně nového majitele. Taky doufám že nastane obrat k lepšímu. Zrušily jsme pobyt na Špindlerovce v srpnu a jedeme na pobyt do Hotelu Palace Club centra Špindlu, kde je celý personál a služby jako na Špindlerovce . Mějte se pěkně , snad se dočkáme že budeme moc jezdit na pobyt na Špindlerovku.Pěkný den přeji. reagovat

Milena: špindlerova bouda - 6. 7. 2018 9:37

Musím se přidat k ostatním klientům a také napsat že na Špindlerovku již nikdy. Prudké zhoršení ve všem. Na oběd za Ķč jsme čekali 50 minut. Pobyt al inclusive neodpovídá ceně. Podřadné nápoje, které vám nechtějí ani nalít. Personál se sprostě mezi sebou hádal s tím že kuchař má bordel v kuchyni apod. (Což je otázkou kontrola hygienika) o stravě se ani nechci vyjadřovat = hrůza , jsem z oboru stravování. reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Královéhradecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání