Sklamaní
Recenze hotelu Hotel Špindlerova Bouda *** (Česko - Královéhradecký kraj - Špindlerův Mlýn)
Hodnocení: |
průměrně:
3,7/5
|
Autor: |
Milan |
Vloženo: |
23. 5. 2017 |
Pobyt: |
květen 2017 |
Přečteno: |
256x |
Recenze se líbila: |
409
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Na úvod reknu pozitíva hotelu: umistneni, recepcni. Tak toho pozitivniho asi moc nebylo. Ted negativa: zacnem personalem-cisnici ochota príšerná, Když neco zákazník chce tak sa tvárí jak by ich chtel nekdo tyrat. Cisnicka príšerná jako kdyz ju to nebaví tak ať to nedela.
Ďalší sklamaní: bazén s virivkou, voda v bazéne 28 stupňu coz si myslím že na hotelový bazén málo jeste kdyz máte se sebou dite. Vírivka podlé mne by mela byt od toho aby si tam človek odpocinul v teple vode a ne vymrzl.
Ubytování
průměrně
(3,6/5)
Ubytovani schopní.
Strava a stravování
průměrně
(3,9/5)
Strava slušná.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,5/5)
Obnoviť invetar by nebylo od veci.
Celkový dojem
průměrně
(3,7/5)
Dojem, škoda že tak v krásnom prostredí je takýto hotel s takymi mínusy.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 113 z 174 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Ing. Pavel Krejčíček: Hygienické normy - 23. 5. 2017 20:05
Dobrý den pane Milane, děkujeme za recenzi, mrzí nás, že jste nebyl s pobytem spokojený a poučíme se z toho. Podle hygienických norem nemůže být teplota bazénu vyšší než 28°C. Rozbory vorků vody kontrolních orgánů jsme měli vždy v pořádku, i díky tomu, že udržujeme správnou bazénovou teplotu. Personál v restauraci v tuto chvíli usilovně hledáme. Děkujeme za pochvalu personálu recepce, vážíme si každé pochvaly. Ing. Pavel Krejčíček, recepční. reagovat