Zklamaní
Recenze hotelu Hotel Špindlerova Bouda *** (Česko - Královéhradecký kraj - Špindlerův Mlýn)
Hodnocení: |
průměrně:
3,7/5
|
Autor: |
DEJV IT |
Vloženo: |
29. 7. 2018 |
Pobyt: |
červenec 2018 |
Přečteno: |
161x |
Recenze se líbila: |
299
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Po příchodu do restaurace si nás číšník ani nevšiml, až po 10 minutách nám přinesl jídelní lístek, byli jsme u velkého stolu, a tak se ani číšník neobtěžoval a jídelák na mně hodil jako kus hadru. Ani nepozdravil. Abych to shrnul, pokud nevypadáte jako bohatý Němec či Polák tak v restauraci nedostanete pohoštění. Když jsem viděl jejich ochotu k nám rodilým Čechům tak jsme jejich restauraci neprodleně opustili. NEDOPORUČUJI!
Ubytování
průměrně
(3,6/5)
Nevím
Strava a stravování
průměrně
(3,9/5)
Nevím, na to nedošlo
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,5/5)
Tragédie
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
průměrně
(3,6/5)
Nevím
Okolí hotelu
průměrně
(4,5/5)
Nádhera
Celkový dojem
průměrně
(3,7/5)
Z hotelu mám příšerný pocit
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 113 z 174 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.