pochvala
Recenze hotelu Hotel Špindlerova Bouda *** (Česko - Královéhradecký kraj - Špindlerův Mlýn)
Hodnocení: |
průměrně:
3,7/5
|
Autor: |
dáša a jirka |
Vloženo: |
8. 12. 2014 |
Pobyt: |
prosinec 2014 |
Přečteno: |
212x |
Recenze se líbila: |
529
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Maximální spokojenost s ubytováním, jídlem i chováním personálu. Kdo píše jinak, poškozuje jméno boudy nebo je nespokojen ve vlastním životě, a tím vidí vše černě. V.
Ubytování
průměrně
(3,6/5)
čisté, dobře vytopené pokoje, WI-FI
Strava a stravování
průměrně
(3,9/5)
výborná
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,5/5)
ochota a vstřícnost
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
průměrně
(3,6/5)
nevyužity
Okolí hotelu
průměrně
(4,5/5)
krásná příroda
Celkový dojem
průměrně
(3,7/5)
super
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 113 z 174 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro všechny věkové kategorie
- Pro zamilované a manželské páry
- Pro rodiny s dětmi
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Jiří Joza: reakce - 10. 12. 2014 14:20
Nezlobte se ale musím reagovat a nejsem nespokojen ve svém životě, měli jsem dva pokoje a v obou byl problém z topením který nebyli schopni vyřešit v jednom pokoji nešlo nastavit topení a bylo tam 27 stupnů v tom se nedá moc spát paní recepční nás odbyla že jsme první kdo si stěžuje na telotu na pokoji a ve druhém pokoji přestalo topení topit kolem půlnoci máme dvouletého chlapečka a spal ve 14 stupních v noci se mi nepodařilo v hotelu nikoho sehnat tak spal pod dvěmi peřinami a já jsem nespal vůbec a ráno byla zase paní nepříjemná tak jestli Vám přijde tohle normálni tak nevím reagovat