Napsat recenzi

Obsluha v restauraci

Recenze hotelu Hotel Špindlerova Bouda *** (Česko - Královéhradecký kraj - Špindlerův Mlýn)

Hodnocení:
průměrně: 3,7/5
Vloženo:
Pobyt: září 2021
Přečteno: 100x
Recenze se líbila: 180 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Na to že je Plzeň za 60 Kč tak se čeká 30 minut a ještě do teplých sklenic když jim nedojdou. Obsluha tvrdí, že nestíhají, ale před zraky všech kouří na terase. Jídelní lístek si zákazníci musí brát sami. Za chvíli si tu bude muset člověk sám i uvařit (smažený sýr za 230 Kč, přesolený). Jo a došlo pečivo, moc nechápu. Nedoporučuji a když už tak jedině s polopenzí, protože tam se člověk obslouží sám. Chybí konkurence.

Ubytování  průměrně (3,6/5)

Pokoj fajn.

Strava a stravování  průměrně (3,9/5)

Snídaně fajn.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

Personál v restauraci velmi špatný.

Okolí hotelu  průměrně (4,5/5)

Celkový dojem  průměrně (3,7/5)

Obsluha velmi špatná. Jídlo na menu drahé a neodpovídající. Na pokoji nejsou zásuvky.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 113
z 174 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Královéhradecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání