Obsluha v restauraci
Recenze hotelu Hotel Špindlerova Bouda *** (Česko - Královéhradecký kraj - Špindlerův Mlýn)
Hodnocení: |
průměrně:
3,7/5
|
Autor: |
Stůl číslo 4 |
Vloženo: |
11. 9. 2021 |
Pobyt: |
září 2021 |
Přečteno: |
98x |
Recenze se líbila: |
168
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Na to že je Plzeň za 60 Kč tak se čeká 30 minut a ještě do teplých sklenic když jim nedojdou. Obsluha tvrdí, že nestíhají, ale před zraky všech kouří na terase. Jídelní lístek si zákazníci musí brát sami. Za chvíli si tu bude muset člověk sám i uvařit (smažený sýr za 230 Kč, přesolený). Jo a došlo pečivo, moc nechápu. Nedoporučuji a když už tak jedině s polopenzí, protože tam se člověk obslouží sám. Chybí konkurence.
Ubytování
průměrně
(3,6/5)
Pokoj fajn.
Strava a stravování
průměrně
(3,9/5)
Snídaně fajn.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,5/5)
Personál v restauraci velmi špatný.
Okolí hotelu
průměrně
(4,5/5)
Celkový dojem
průměrně
(3,7/5)
Obsluha velmi špatná. Jídlo na menu drahé a neodpovídající. Na pokoji nejsou zásuvky.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 113 z 174 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.