Napsat recenzi

Hrůza

Recenze hotelu Hotel Špindlerova Bouda *** (Česko - Královéhradecký kraj - Špindlerův Mlýn)

Hodnocení:
průměrně: 3,7/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2019
Přečteno: 156x
Recenze se líbila: 265 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Hotel Špindlerova Bouda, se „pyšní“ 4 hvězdami, ale fotografie,které uvádí na svých webových stránkách a služby, které spíše nenabízejí než nabízejí absolutně neodpovídají realitě.

Ubytování  průměrně (3,6/5)

Pokoj, který jsou tak malý, že projdete uličkou pouze s rukama nad hlavou, se uklízí pouze tak, že se vymění sáček v koši a mokrý ručník na zemi zůstal stále. Ovladač na TV nebyl pro jistotu vůbec. Páková baterie se nadala pořádně zvednout, jelikož narážela na skleněnou polici nad umyvadlem - to je tak pro pobavení.

Strava a stravování  průměrně (3,9/5)

Co se týká jídla, tak zdaleka výběr neodpovídá fotografiím na jejich webu. Výběr velmi úzký, jako dezert byla podávána od pátku do neděle stále stejná buchta s borůvkami a to jak k večeři tak i k snídani. A zhruba ¾ hodiny před koncem výdeje jídel se již nedoplňovalo. Největší průšvih byl sobotní oběd, kdy místo tříchodového menu, které jsme měli zaplaceno byly chody pouze dva. Personál přiznal, že neví, co je třetí chod a že ho nemají. Hlavní jídlo bylo na výběr ze tří. Kamarádky si daly špagety alio olio, když to pán po 20 min přinesl, byly to špagety omaštěné slunečnicovým olejem a posypané petrželí. Kamarádky jídlo vrátily a objednaly si na svoje náklady dva smažáky (kus za 200,-), po 45 min, přinesl smažák jeden, a když jsme se na něj obořily, že už v půl třetí máme opravdu hlad, tak řekl, že ho zapomněl asi objednat a že je to jen člověk. Po celou tu dobu jim lidé odcházeli ze zahrádky (turisti), jelikož obsluha když už dorazila, tak ani po 20 min se nedočkali objednávky. Všude chaos, neochota a agrese. Jídlo k obědu byla spíše dětská porce, než cokoliv jiného. Číšník nakonec přišel s omluvou, že ví, že ten oběd byl průšvih, ale že mají v kuchyni nový personál a ti zapomněli objednat maso, tak něco uvařili a že se to nepovedlo. Ale že by kamarádkám jako kompenzaci nechali zdarma aspoň ty smažené sýry to ani náhodou.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

Největší odstavec věnuji personálu, který byl tak arogantní a nepříjemný, že jsme si chvílemi mysleli, že je snad obtěžujeme. Obecně jsme vydedukovala, že mají jakýsi odpor k hostům, kteří mají zaplacený all inclusive, neboť nás odmítali obsloužit u stolu. Byli jsme drze odkázání, ať si pro pití dojdeme do VIP salonku, kde však většinu času nikdo neobsluhoval, takže jsme museli zpět na hlavní bar, kde nás číšníci /jakožto neplatící hosty/ ignorovali. Nesměli jsme si vzít láhev ke stolu – víno nám dolévali do dvou decových karaf, takže jsme museli pít pití teplé a pak čekat vždy min. 10 min na další. Od šesti hodin večer nám personál připomínal, že v půl desáté jdou domů, ať s tím počítáme, že už nám nic nedají. Obsluha (když už jsme si ji odchytli) slíbila, že něco donese, ale většinou již nepřišla.

Personál se mezi sebou bavil (spíše pořvával na sebe) tak sprostě, že jsme styděli i za ně. Slečna za barem ve VIP salónku nám neustále vyhrožovala, že jestli ji ještě řekneme nějakou „jobovku“, že se na to s prominutím víte co a půjde víte kam…

Po půl desáté večer, kdy jsme chtěli ještě láhev vína, kterou jsme si zaplatili, nám ji najednou číšník přinesl v chladící nádobě s ledem a ještě nám řekl, že nám přinese ty lepší skleničky. To už jsem se opravdu musela smát. Celé to vyznělo stylem, aha, takže ty už teď platíš, tak budeš mít kvalitnější služby. Myslím si, že 12tis za víkend pro 4 osoby není zas tak málo.

Wellness, opět neodpovídá, žádná prostěradla do sauny se nekonala, na recepci jsme nafasovali ručník modré barvy velikosti 30x50cm, se kterým jsme měli absolvovat vířivku, bazén i saunu. Ručník byl samozřejmě po prvním kole v sauně vhodný leda tak na ždímání. Takže jsme zpět na pokoj musely proběhnout recepcí v mokrých plavkách zpátky na pokoj. Nehledě na nepořádek ve wellness centru, uklízečka opět nikde. Vířivka fungovala jen z půlky, takže dvě jsme se mohli nechat „probublat“ a dvě koukaly a pak výměna Zdi a stropy tam jsou vcelku až nebezpečné, všude jsou vypoukliny, praskliny apod.

Toaleta pro hosty restaurace v katastrofálním stavu, umyvadlo ucpané tak, že přetékalo, papírové utěrky zmuchlané a mokré a mýdlo pro jistotu žádné, ani po několika upozorněních se nic nedělo. Recepční pokrčil rameny a hotovo.

Okolí hotelu  průměrně (4,5/5)

Celkový dojem  průměrně (3,7/5)

Zakončím to tím, že jsme našly majitele a šly mu vše říct, aby naši stížnost nějak vyřešil. Podotýkám, že stížností tam bylo spousta od další hostů hotelu. Bohužel neměl jedinou větu jako odpověď.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 113
z 174 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Královéhradecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání