Napsat recenzi

katastrofa nikdy vice

Recenze hotelu Hotel Špindlerova Bouda *** (Česko - Královéhradecký kraj - Špindlerův Mlýn)

Hodnocení:
průměrně: 3,7/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2017
Přečteno: 243x
Recenze se líbila: 393 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 4

Okradli me na konecnem ucte o 600 Kc, jidlo hnus, pivo hnus,

Ubytování  průměrně (3,6/5)

Beru priplatek za apartman, ale vzhledem k tomu, ze v garni casti apartmany nemaji, nechapu priplatek za pokoj v hlavni budove???

Strava a stravování  průměrně (3,9/5)

viz moje recenze na hlavni strance. Pro shrnuti. Jidlo hnus nedochucene a hlavne pri all inkl pobytu nebylo od po chvilce z ceho vybirat. Prijeli jsme v patek a v 7.15 nebylo na bufetu zhola nic, po nasich opakovanych urgencich prinesli po hodine nepozivatelne nedopecene kureci spizy. Alkohol se nedal konzumovat, byl te nejhorsi kvality ala likerka Drak, pivo Budvar 10 odporne..coz nechapu, nekolik mensich pivovaru v Krkonosich vari skvele pivo....??

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

Pan recepcni byl arogantni a agresivni pri jakekoliv zmince nespokojenosti hosta

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (3,6/5)

nemohu hodnotit

Okolí hotelu  průměrně (4,5/5)

Pri nasi navsteve sedivo mlha ale to se muze v rijnu stat, okoli hotelu neudrzovane

Celkový dojem  průměrně (3,7/5)

Katastrofa, bylo nas 5 dospelych a dve deti, nikomu se tu nelibilo

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 113
z 174 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro mládež

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Špindlerova bouda: .. - 24. 8. 2017 12:18

Dobrý den, mrzí nás, že jste nebyli spokojení a poučíme se z toho. Kontaktujte nás prosím za účelem vrácení 600 Kč, neradi bychom abyste platili cokoli navíc. Děkujeme, recepce, hotel Špindlerova bouda. reagovat

Hotel Špindlerova bouda: .. - 24. 8. 2017 12:29

V případě, že s příplatky nesouhlasíte, nechápeme proč jste je odsouhlasil a požádal o rezervaci. Máme stovky zájemců, kteří jsou ochotní si za rodinný pokoj i za hlavní budovu připlatit. Myslíme si, že jsme chybu neudělali a že Vás nikdo neokradl. Pokud jste tu byl v říjnu, nevíme proč píšete recenzi až v nyní. Přejeme si pouze spokojené hosty. Hotel Špindlerova bouda. reagovat

Špindlerova bouda: .. - 31. 8. 2017 15:59

Stále nás nikdo nekontaktoval ohledně vrácení peněz. Víme, že Vás nikdo neokradl a že si jen vymýšlíte, nemáte ani pravdu v tom, že na depandanci nejsou apartmány. Jsou tam krásné apartmány, ale Vy jste chtěl do hlavní budovy. Škoda, že s námi nekomunikujete a na internetu nás špiníte. Takové jednání odsuzujeme. Hotel Špindlerova bouda. reagovat

Josef Kůs: Re: ..reakce na idiota - 6. 10. 2017 8:14

Byli jsme u vás na hotelu začátkem srpna s manželkou a dvěma vnučkami a naši nadšenou reakci jste si přečetli.Začátkem září jsme byli v Andalusii v supr hotelu a i ten nás tak nenadchnul jako Špindlerovka.Proto kašlete na takový bl...,nás spokojených a horami(našimi) nadšených návštěvníků je rozhodně víc a rádi se budeme vracet.Je bohužel velká chyba,že internet umožňuje otrávit každému kohokoliv a to beztrestně.Osobně jsem rád,že takový bl.... nemám za sousedy.A vás podpořím i tak ,že hned objednám pobyt na příští rok,držím palce a zdravím,Josef Kůs reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Královéhradecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání