Hotel bída a personál děs
Recenze hotelu Hotel Špindlerova Bouda *** (Česko - Královéhradecký kraj - Špindlerův Mlýn)
Hodnocení: |
průměrně:
3,7/5
|
Autor: |
Petr |
Vloženo: |
9. 5. 2017 |
Pobyt: |
květen 2017 |
Přečteno: |
212x |
Recenze se líbila: |
394
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Recepční totálně zmatení, provozní taktéž. Nejhorší je ale personál restaurace mladý číšník s brejlema. Pití si člověk raději přinese sám, než čekat, že se u vašeho stolu obsluha objeví.
Pokoje, dětské hřiště, bazén mají to nejlepší za sebou a celý hotel by si zasloužil rekonstrukci.
Tento hotel již funguje převážně pro slevomatí zákazníky, nikdo jiný by sem nejel
Sem už raději nikdy
Ubytování
průměrně
(3,6/5)
Malé pokoje bez úložných prostor
Strava a stravování
průměrně
(3,9/5)
Polévky přesolené a jídlo pro děti taktéž
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,5/5)
Personál strašný, vybavení již má své dny za sebou
Okolí hotelu
průměrně
(4,5/5)
Rozpadající se dětské hřiště, za vedlejší budovou naleznete vyhozené dveře, omítky atd
Celkový dojem
průměrně
(3,7/5)
Rekonstrukce a výměna personálu včetně provozního
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 113 z 174 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.