Napsat recenzi

Hotel bída a personál děs

Recenze hotelu Hotel Špindlerova Bouda *** (Česko - Královéhradecký kraj - Špindlerův Mlýn)

Hodnocení:
průměrně: 3,7/5
Vloženo:
Pobyt: květen 2017
Přečteno: 209x
Recenze se líbila: 383 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Recepční totálně zmatení, provozní taktéž. Nejhorší je ale personál restaurace mladý číšník s brejlema. Pití si člověk raději přinese sám, než čekat, že se u vašeho stolu obsluha objeví.

Pokoje, dětské hřiště, bazén mají to nejlepší za sebou a celý hotel by si zasloužil rekonstrukci.

Tento hotel již funguje převážně pro slevomatí zákazníky, nikdo jiný by sem nejel

Sem už raději nikdy

Ubytování  průměrně (3,6/5)

Malé pokoje bez úložných prostor

Strava a stravování  průměrně (3,9/5)

Polévky přesolené a jídlo pro děti taktéž

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,5/5)

Personál strašný, vybavení již má své dny za sebou

Okolí hotelu  průměrně (4,5/5)

Rozpadající se dětské hřiště, za vedlejší budovou naleznete vyhozené dveře, omítky atd

Celkový dojem  průměrně (3,7/5)

Rekonstrukce a výměna personálu včetně provozního

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 113
z 174 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Královéhradecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání