Napsat recenzi

Nedoporučuji

Recenze hotelu Hotel Esprit *** (Česko - Královéhradecký kraj - Špindlerův Mlýn)

Hodnocení:
průměrně: 2,3/5
Vloženo:
Pobyt: listopad 2022
Přečteno: 48x
Recenze se líbila: 130 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Dost hrozný jídlo všude prach bordel odporný zápach neuklizeno strava hrozný personál drzý i uklízečka zprosta drzá

Hrůza

Ubytování  průměrně (2,1/5)

Hrozný pokoj neuklizeny pod postelí bordel prach na skříni odporný zápach koupelna neuklizena.

Strava a stravování  průměrně (2,4/5)

Strava hrozne syrové maso skysla omáčka a polévka.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,1/5)

Personál drzý neochotny a uklízečka nedodává mýdlo a toaletní papír

Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky  průměrně (1,5/5)

Okolí hotelu  průměrně (3,4/5)

Celkový dojem  průměrně (2,3/5)

Nedoporučuji

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 2
z 7 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro starší a méně pohyblivé osoby

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Královéhradecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání