Nedoporučuji
Recenze hotelu Hotel Esprit *** (Česko - Královéhradecký kraj - Špindlerův Mlýn)
Hodnocení: |
průměrně:
2,3/5
|
Autor: |
Johny |
Vloženo: |
9. 11. 2022 |
Pobyt: |
listopad 2022 |
Přečteno: |
48x |
Recenze se líbila: |
130
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Dost hrozný jídlo všude prach bordel odporný zápach neuklizeno strava hrozný personál drzý i uklízečka zprosta drzá
Hrůza
Ubytování
průměrně
(2,1/5)
Hrozný pokoj neuklizeny pod postelí bordel prach na skříni odporný zápach koupelna neuklizena.
Strava a stravování
průměrně
(2,4/5)
Strava hrozne syrové maso skysla omáčka a polévka.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,1/5)
Personál drzý neochotny a uklízečka nedodává mýdlo a toaletní papír
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
průměrně
(1,5/5)
Okolí hotelu
průměrně
(3,4/5)
Celkový dojem
průměrně
(2,3/5)
Nedoporučuji
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 2 z 7 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
- Pro starší a méně pohyblivé osoby
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.