Nechoďte sem pokud nechcete zůstat bez ubytování
Recenze hotelu Hotel Esprit *** (Česko - Královéhradecký kraj - Špindlerův Mlýn)
Hodnocení: |
průměrně:
2,3/5
|
Autor: |
Tomáš |
Vloženo: |
19. 2. 2024 |
Pobyt: |
únor 2024 |
Přečteno: |
3x |
Recenze se líbila: |
67
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Ubytování rozhodně nedoporučuji, 10 dnů před odjezdem mně napsali, že moje domluvená cena, kterou jsem si domluvil půl roku dopředu je již neplatná a chtějí doplatit cca 14 tisíc za ubytování. To rozhodně neakceptuji, takže jsem bez ubytování. V práci mám hlášenou dovolenou a zakoupené skipasy. Všechny levnější hotely již mají v termínu plno. Takže sem opravdu nejezděte, pokud nechcete zůstat bez ubytování. Nalákají na sobotu cenu a pak chtějí za pobyt o 14 tisíc více!!!
Ubytování
průměrně
(2,1/5)
Viz komentář výše
Strava a stravování
průměrně
(2,4/5)
Viz komentář výše
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(2,1/5)
Viz komentář výše
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
průměrně
(1,5/5)
Viz komentář výše
Okolí hotelu
průměrně
(3,4/5)
Viz komentář výše
Celkový dojem
průměrně
(2,3/5)
Strašný, hrozný přístup majitelů.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 2 z 7 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Miroslav: Odpověď - 21. 2. 2024 10:19
Vážená paní,pane dovolím si pouze reagovat na vaši recenzi. Jelikož hotel prošel poměrně velkou rekonstrukcí a má nového nájemce, tak by mne zajímalo kdy vám předešlý nájemce který vám potvrdil rezervaci dal vědět o těchto skutečnostech? Nikde jsem nenašel ani zmínku o těchto skutečnostech, což je vzhledem k novému nájemci celkem důležitý fakt. Nový nájemce totiž co vím přebírá pouze recepční knihu, která se týká krespondence mezi CK a klienty. Stejně tak mi přijde zvláštní částka o kterou by se dle vás měla navíšit vaše cena za pobyt. Tudíž si nyní říkám co je na tom pravdy? Bývalý nájemce vás totiž měl obeznámit se změnami které se týkají vašeho pobytu popřípadě o změnách pronajímatele, protože by se klidně mohlo stát, že nový nájemce neakceptuje např: domácí mazlíčky, krátkodobé pobyty, popřípadě nějaké formy úhrady jako je fond FKSP, a portály TRAVELKING,EUROREST, a nebo nemá smlouvy s nějakými CK, což se také může stát a v dnešní době je to celkem běžný jev a proto vznikají různé nepříjemnosti v případě uhrazených záloh. Z toho mi vychází jediné. Než začnu psát nějakou recenzi z místa, které jsem ani nenavštívil a nebudu znát veškeré vyjádření, tak se raději podobných komentářů zdržím. S pozdravem a přáním krásného dne M.Bareš reagovat