Napsat recenzi

Nádhera

Recenze hotelu Hotel Adam ***** (Česko - Královéhradecký kraj - Špindlerův Mlýn)

Hodnocení:
průměrně: 3,8/5
Vloženo:
Pobyt: srpen 2015
Přečteno: 176x
Recenze se líbila: 465 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Maximální spokojenost, počáteční obava z polopenze se nepotvrdila. Cítila jsem se s přítelem jako skutečný host, což vždy není v podobných hotelech samozřejmost.

Ubytování  průměrně (3,8/5)

Ubytování ke stavu hotelu přijatelné.

Strava a stravování  průměrně (3,8/5)

Polopenze mile překvapila, jídlo chutné.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,7/5)

Neskutečný bazén, který je v ceně. Jinde se běžně platí. Personál byl vždy slušný a v pohodě.

Okolí hotelu  průměrně (4,8/5)

Posezení na terase se musí zažít a vidět.

Celkový dojem  průměrně (3,8/5)

Na zimu se těšíme a určitě přijedeme.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 22
z 33 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro obchodníky
  • Pro všechny věkové kategorie
  • Pro mládež
  • Pro rodiny s dětmi
  • Pro osoby toužící po klidu a odpočinku
  • Pro zamilované a manželské páry

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Královéhradecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání