Napsat recenzi

Pobyt

Recenze hotelu Clarion Hotel **** (Česko - Královéhradecký kraj - Špindlerův Mlýn)

Hodnocení:
průměrně: 3,1/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2022
Přečteno: 50x
Recenze se líbila: 132 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

V tomto hotelu jsem s přítelkyní prožila týdenní dovolenou v říjnu r.2021. V červenci 22 jsme zde trávili dovolenou s rodinou i vnoučaty.

Ubytování  průměrně (3/5)

Měli jsme objednané dva pokoje, standard a superior, jehož cena je vyšší. Překvapilo mne, že jde o naprosto totožné pokoje, pouze v superioru je rozložená přistýlka.

Strava a stravování  průměrně (3,7/5)

I přes ekonomickou situaci ve společnosti nabídka stravy je nadále široká, pestrá, včetně ovoce, zeleniny. Hotel rozšířil počet automatů na kávu, automaty na džusy. V restauraci přibyla plotna, kde Vám na požádání personál připraví lívance, volská oka, hemenex.

Při velkém počtu přítomných hostů však restaurace nezvládá. V exponovaných časech mezi 7.30 -8, nestíhá personál uklízet a prostírat stoly. Stoly jsou blízko u sebe a hosté i personál se proplétají mezi nimi.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,1/5)

Velkým problémem je nefunkční vířivka. Neomezené využití vířivky, bazénu i sauny je součástí většiny pobytových poukazů tzn.,že tuto službu zákazník zaplatil. Při doplatku pobytu na recepci se p. recepční o tomto problému nezmínil. Na můj konkrétní dotaz poruchu připustil. Překvapilo mne, že hotel nevrací hostům adekvátní částku za nevyužité služby. Osobně jsem si sjednala kompenzaci ve formě vířivých van.

Díky velkému počtu hostů, zejména v úterý 19.7. nebylo možné využívat bazén ani saunu, byť jsme měli rezervaci na určitý čas.

V bazénu obsadily lavičky zahraniční klientky, které zde seděly v civilním oblečení a založily si dámský diskuzní kruh. Plavci si neměli kde odložit věci. Bazén je sledován kamerovým systémem, přesto nikdo z wellness recepce nesjednal nápravu.

Problémem nadále zůstává obtížný přístup do hotelu a hotelové restaurace. Senioři s holemi a matky s kočárky zde překonávají příkré schodiště. Schodiště je dost široké, jistě lze opatřit travelátorem.

Znovu jsem obdržela roztrhanou osušku a prostěradlo. Jak řekla p.pokojská, "to by se stát nemělo".

Okolí hotelu  průměrně (4,2/5)

Pěkný travnatý areál. V době veder, zde však chybí zastínění např. nad dětským koutkem, lavičkami apod. Chybí prostor pro sporty.

Celkový dojem  průměrně (3,1/5)

Hotel se snaží zkvalitňovat své služby. Personál je vstřícný. Managment by se měl zamyslet nad nekalými praktikami - vybírat peníze za neposkytnuté služby. Při počtu 360 hostů už jde o slušný zisk.

Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům doporučuje 5
z 10 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Královéhradecký kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání