Katastrofa
Recenze hotelu Clarion Hotel **** (Česko - Královéhradecký kraj - Špindlerův Mlýn)
Hodnocení: |
průměrně:
3,1/5
|
Autor: |
Tereza a Roman |
Vloženo: |
6. 12. 2017 |
Pobyt: |
září 2017 |
Přečteno: |
246x |
Recenze se líbila: |
389
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Doporučuji pro nevídící a neslyšící...
Ubytování
průměrně
(3/5)
Ubytovani neodpovida 4 hvezdickam. Vyrvane zaclony a odpadajici omitka se skvrnami odpovida za vse. Nevymetene pavučiny a neuklizeny pokoj. Hruza.
Strava a stravování
průměrně
(3,7/5)
Jidla nejsou dostatecne dobra na 4 hvezdu. Styl bufetu je sice bohaty ale kvalita jidel je otřesná.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,1/5)
Personál je katastrofa. Obsluha byla opilá a velmi nepříjemná.
Okolí hotelu
průměrně
(4,2/5)
Skvělá příroda
Celkový dojem
průměrně
(3,1/5)
Po druhe bychom sem už nejeli.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 5 z 10 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.