Naprosté zklamání
Recenze hotelu Hotel Studánka **** (Česko - Královéhradecký kraj - Rychnov nad Kněžnou)
Hodnocení: |
průměrně:
3,4/5
|
Autor: |
Miloslava Procházková |
Vloženo: |
13. 11. 2022 |
Pobyt: |
listopad 2022 |
Přečteno: |
114x |
Recenze se líbila: |
155
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
2 |
Z pobytu, naštěstí jedna noc jsem velmi zklamaná, nepohodlné postele, jídlo nechutné, obsluha v restauraci nepříjemná a jídlo katastrofa, porce husa za téměř 500 Kč, maso staré, asi zmrazené, vubec nešlo od kosti, od objednání na stůl uběhly 2 hodiny, snídaně hodně slabý průměr, jedině byla dobrá káva a točená Plzeň, tento hotel již nikdy, korunu všemu nasadila obsluha u oběda formou rautu, paní u pultu pokaslavala, bez roušky a když jí připadalo, že už asi nikdo nebude nic chtít, tak začala obcházet stoly a ptát se, jestli ještě něco chceme, že by to zabalila, u našeho stolu si přímo nad mých talířem tak odchrchlala, že jsem oběd ihned ukončila a vzdálila se od stolu, omluvila se, že je astmaticka a kouří, co k tomu dodat....
Ubytování
průměrně
(4,1/5)
Špatné postele
Strava a stravování
průměrně
(3,3/5)
Katastrofa
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,7/5)
Špatná, pozitivum je, že je všude velmi čisto, pokoje,wc atd
Sjezdovky, lyžařské tratě a vleky
průměrně
(2,3/5)
Okolí hotelu
průměrně
(4,7/5)
Super
Celkový dojem
průměrně
(3,4/5)
Nic moc
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 17 z 27 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Ing. Petr Pičman - ředitel hotelu: Reakce hotelu Studánka na Vaší recenzi - 16. 12. 2022 18:41
Dobrý den, paní Procházková, velmi mě mrzí Vaše negativní zpětná vazba. Věřte, na renomé hotelu a úrovni poskytovaných služeb si maximálně zakládáme. (já osobně). Mrzí mě Váš názor na matrace. Náš personál je tu však přítomen a od toho, aby pokud vznesete požadavek Vám maximálně vyhověl. Naše recepce je Vám k dispozici 24/7 a žádnou zpětnou vazbu jsme neobdrželi. Nedokážeme nyní tak reagovat. Bohužel, mě mrzí to, co píšete. Osobně jsem daný víkend byl přítomen na hotelu. To co kritizujete bylo svatomartinské menu, na které jsme měli úžasnou zpětnou vazbu. Osobně jsem se ptal hostů, dokonce měl možnosti i ochutnat a opravdu bylo výborné, jinak by si ho hosté nechválili ani bychom si ho Vám nedovolili servírovat, pokud by byl pokrm takový, jaký píšete. Vaše skupina byla početnější a dle organizátorů se čekalo na všechny Vaše účastníky, aby MENU (dle žádosti organizátorů), bylo servírovaná najednou. Bohužel, jsme toto neovlivnili a čekalo až se sejdou všichni hosté. Taktéž jsem byl přítomen rautovému obědu, kde spatřujete neprofesionální přístup personálu. Personál roušky opravdu nenosí, osobně jsem rád, že snad tato doba již pominula. Pokud personál, kolegyně si odkašlala nevím, pokud ano, určitě je to chybou, že k tomu nemělo dojít před hostem, ale jsou situace, které se někdy nedají ovlivnit. Velmi mě mrzí, že spatřujete vše za špatné, budu doufat, že se budeme moci někdy napravit renomé, popř. vše řešit na místě k Vaší maximální spokojenosti. V Pokud nám ještě dáte šanci, vyhledejte mě prosím až budete u nás na hotelu, nebo mě kontaktujte na e-mailové adrese. Moc Vám děkuji s doufám, že svůj názor příště změníte a s pozdravem Ing. Petr Pičman,ředitel hotelu. reagovat