Stanislav Šlehofer
Recenze hotelu Hotel Filip *** (Česko - Královéhradecký kraj - Jičín)
Hodnocení: |
průměrně:
1,3/5
|
Autor: |
Šlehofer Stanislav |
Vloženo: |
20. 6. 2018 |
Pobyt: |
červen 2018 |
Přečteno: |
137x |
Recenze se líbila: |
387
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Jedno slovo HRŮZA.
Ubytování
průměrně
(1,3/5)
Proč to je hotel***,lepší by byla UBYTOVNA. Na pokoji není mýdlo i když nad umyvadlem a ve sprchovém koutě jsou zásobníky na tekuté mýdlo. Stará televize má 4 programy,není sice důležitá, ale je to hotel tak bych očekával lepší komfort pro případ špatného počasí.
Strava a stravování
průměrně
(1/5)
Co se týče snídaně nemám nic proti,ale to je vše. Večeře je hrůza,nedůstojné podávat hostům.Být zaměstnán v tomto "hotelu", musel bych se stydět podávat takový hnus.Ani nebudu popisovat ten hnus jenom napíšu že odjíždíme dřív než jsme měli v plánu. A pro pivaře nedávejte si pivo,točené je teplé a lahvová PLZEŇ taktéž.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(1,3/5)
Na personál nemám nic špatného protože dělají co jim řekne "majitel"ubytovny.
Okolí hotelu
průměrně
(3,3/5)
Nádhera jenom to chce jiné ubytování.
Celkový dojem
průměrně
(1,3/5)
* za snídani.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 0 z 3 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Hotel FILIP: Odpověď - 29. 6. 2018 16:44
Dobrý den pane Šlehofere, je neuvěřitelné, jak se člověk dokáže rozvášnit u takové recenze, tak jako vy, ale na místě kdy je přítomen a dá se vše řešit s personálem nebo vedením neřekne nic. Za celé tři dny jste si neztěžoval ani na TV, ani na večeře, ani na teplé pivo nebo jiné Vámi popsané "problémy" - je těžké pak něco řešit tady na recenzích, s vámi tu bylo ubytováno dalších 25 lidí a ty byly naprosto spokojení a šťastný se vším co dostali. Oba víme a známe , že se nedá zavděčit všem. Myslím, že když si najdete jiné recenze o nás a nebo další lidé co budou číst recenze, zjistíte, že jsou ve směs kladné (převážně po změně provozovatele od roku 2017) a proto Vám děkujeme i za takto napsanou recenzi, přeji Vám mnoho dalších zdárných výletů a k nim Vámi psané recenze. S pozdravem personál hotelu Filip reagovat