Neochota, chladný přístup bez možnosti domluvy
Recenze hotelu Hotel Filip *** (Česko - Královéhradecký kraj - Jičín)
Hodnocení: |
průměrně:
1,3/5
|
Autor: |
Amelie |
Vloženo: |
30. 6. 2016 |
Pobyt: |
červen 2016 |
Přečteno: |
247x |
Recenze se líbila: |
560
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Dárek v podobě pobytu v tomto hotelu byl obrovský omyl a pokud se vám občas stane, že z různých důvodů nestihnete poukaz uplatnit a jste zvyklý na tradiční vstřícný přístup ohledně náhradního termínu, v tomto případě žádnou domluvu nečekejte. Paní majitelka je člověk bez svědomí a vstřícnosti, takže vám jenom stroze napíše, že máte smůlu. Podmínky byly jasné a i když jasné samozřejmě byly, v dnešní podnikatelské éře se s tímto přístupem může s provozem brzo rozloučit. Rozhodně nedoporučuji!
Ubytování
průměrně
(1,3/5)
katastrofa
Strava a stravování
průměrně
(1/5)
žádné
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(1,3/5)
na nulové úrovni
Okolí hotelu
průměrně
(3,3/5)
nemůžu objektivně hodnotit
Celkový dojem
průměrně
(1,3/5)
v žádném případě nedoporučuji
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 0 z 3 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.