Uklid pokoju prumer, servis super
Recenze hotelu Golf Hotel Morris (Česko - Karlovarský kraj - Mariánské Lázně)
Hodnocení: |
průměrně:
3,6/5
|
Autor: |
Marek |
Vloženo: |
20. 2. 2016 |
Pobyt: |
únor 2016 |
Přečteno: |
140x |
Recenze se líbila: |
487
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Na hotelu jsem byl ubytovan uz po 2.a musim rict, ze jsem urovni uklidu pokoju sklaman. Vlasy na loznim pradle, spatne vycisten sprch.kout. Taky pokoj zejmena stropy by se patrilo vymalovat.
Proste ubytovani rozhodne neodpovida 4*. Na druhou stranu spatny dojem z pokoje kompenzovala obsluha hotelu a restaurace.
Jidlo hodnotim jenom prumerně.
Co mne fakt dostalo je poplatek za parkovani. Venkovni parkoviste za hotelem 100kc/den. U 4* hotelu bych parkovaci misto ocekaval zdarma.
Ubytování
průměrně
(3,8/5)
Slabe
Strava a stravování
průměrně
(3,5/5)
.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,8/5)
Super
Lázeňské služby
průměrně
(3,9/5)
.
Okolí hotelu
průměrně
(4,3/5)
.
Celkový dojem
průměrně
(3,6/5)
Prumer, rozhodne ne 4*
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 10 z 18 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.