Hotel Morris ML
Recenze hotelu Golf Hotel Morris (Česko - Karlovarský kraj - Mariánské Lázně)
Hodnocení: |
průměrně:
3,6/5
|
Autor: |
Luboš |
Vloženo: |
13. 7. 2024 |
Pobyt: |
červenec 2024 |
Přečteno: |
3x |
Recenze se líbila: |
44
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
Velmi špatný dojem, velmi neochotný personál.
Ubytování
průměrně
(3,8/5)
Nemohli jsme se dostat na pokoj, na recepci nám bylo sděleno, že se jedná o problém se zvedlým kobercem, což evidentně nebyl ten problém. Balkon min dvacroky nezažil úklid.
Strava a stravování
průměrně
(3,5/5)
Strava není špatná, ale bohužel mi obsluha odmítla ráno uvařit espresso, i když měli puštěný kávovar, místo toho šla kouřit.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,8/5)
Nula hvězd. Před dvěma roky byl zde úplně jiný personál, nyní jim na kvalitě služeb vůbec nezáleží. Hotel silně nedoporučuji.
Lázeňské služby
průměrně
(3,9/5)
Okolí hotelu
průměrně
(4,3/5)
Celkový dojem
průměrně
(3,6/5)
Katastrofa
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 10 z 18 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.