Zklamání
Recenze hotelu Hotel Besední dům (Česko - Jihomoravský kraj - Valtice)
Hodnocení: |
průměrně:
4,1/5
|
Autor: |
Mozaika |
Vloženo: |
5. 7. 2016 |
Pobyt: |
červen 2016 |
Přečteno: |
156x |
Recenze se líbila: |
425
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
0 |
V hotelu jsme byli počátkem června, ale byli jsme zklamaní. Vybrali jsme si romantický pobyt, jehož součástí byla i snídaně do postele a večeře při svíčkách. Na svíčky zapomněli a ještě bylo polosyrové - krvavé maso v hamburgeru (nemělo být).Snídani nám zapomněli přinést úplně.Když jsme se nedočkali, šli jsme si na snídani do restaurace. Oznámili jsme to číšníkovi a ten jen krčel rameny a řekl, že na to zapomněli. Když jsme napsali na vedení, nikdo nám neodpověděl ani se neomluvil. Recenzi nezveřejnili a z facebooku ji smazali. Není to správné podnikání. Již vícekrát sem nepojedeme.
Ubytování
průměrně
(4,8/5)
Ubytování bylo pěkné, čisté.
Strava a stravování
průměrně
(4,1/5)
Nedodělané maso a žádný zázrak.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4/5)
Whirpool skvělý, stejně i paní masérka.
Okolí hotelu
průměrně
(4,1/5)
Rušná silnice pod okny.
Celkový dojem
průměrně
(4,1/5)
Slabší
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 6 z 8 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.