Wellness pres Slevomat
Recenze hotelu Hotel Besední dům (Česko - Jihomoravský kraj - Valtice)
Hodnocení: |
průměrně:
4,1/5
|
Autor: |
Jan Malkus |
Vloženo: |
2. 3. 2015 |
Pobyt: |
březen 2015 |
Přečteno: |
622x |
Recenze se líbila: |
512
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Rozporuplné. Pokud bych byl cykloturista, určitě bych se cítil po spaní pod širakem či v sokolovně, ze je toto ubytováni luxus! Ale jako vychazkar, zvykly na urcity komfort uz tak spokojeny nejsem.
Ubytování
průměrně
(4,8/5)
Hotel krásný, čistý a moderne vybaveny. Skvela maserka a dukladne profesionalni masaze!!
Strava a stravování
průměrně
(4,1/5)
Dobra, maly vyber kuchyne. Snidane dostatecne.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(4/5)
Vybaveni dost slabé na trihvezdickovy hotel. V pokoji pro dvě osoby celkem 4 raminka! V koupelně si své hygienické prostředky musíte dat na zem, neexistuje policka stolek. Víno na při vítanou v pokoji nelze ničím otevřít a po vyžádání vyvrtky na baru, můžete pít z reklamních sklenic na bonaquau. Nepřítomnost lednice. Neexistence šuplíku na prádlo. Vše musí zůstat v kufru. Při dotazu obsluhujícího personálu,ten jen Krči rameny.
Okolí hotelu
průměrně
(4,1/5)
Dost frekventovaná silnice přímo pod okny
Celkový dojem
průměrně
(4,1/5)
Vzhledem ke znalosti Ubytováni ve Valticích i jinde, jsme zklamaní. Ze by v tom hrál roli Slevomat?
Tento hotel bych doporučil(a) svým nejlepším kamarádům |
doporučuje 6 z 8 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Petr Bořuta, Slevomat.cz: Mrzí nás, že jste nebyl spokojen - 3. 3. 2015 19:45
Dobrý den, pane Malkusi, mrzí mě, že jste s některými aspekty ve vybavení hotelu nebyl spokojen, to více, že hotel má velmi dobré celkové hodnocení: https://www.slevomat.cz/podnik/87389-hotel-besedni-dum. Určitě budeme rádi, pokud budete hodnotit i u nás - recenzi pak uvidí i přímo hotel a může tak na tomto zapracovat. Recenze budeme nadále bedlivě sledovat a vyhodnocovat pro budoucí spolupráci Pošlete mi prosím na e-mail petr.boruta@slevomat.cz kód vašeho voucheru? Rádi bychom vám to kompenzovali v rámci naší garance spokojenosti. Petr Bořuta, velvyslanec zákazníků Slevomat.cz reagovat