Napsat recenzi

Předražené, naprostí amatéři!

Recenze hotelu City Hotel *** (Česko - Jihočeský kraj - Písek)

Hodnocení:
průměrně: 3,3/5
Vloženo:
Pobyt: červen 2017
Přečteno: 187x
Recenze se líbila: 346 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

V City Hotelu jsem se ubytovala se skupinou 15 lidí, se kterými jsem přijela pracovně. Personál jsem informovala o tom, že časy příjezdu budou různé v rozmezí dvou hodin a že snídani potřebujeme mít opravdu připravenou ve smluvený čas. Po příjezdu do hotelu jsme zjistili, že vchod je odemčený, na recepci nikdo nebyl, pouze vzkaz, že personál je v restauraci, tam ovšem také nikdo nebyl. Volala jsem tedy na uvedené číslo, kde mi paní majitelka onzámila, že jsme přijeli moc brzo a že musíme počkat. Šli jsme tedy do nedaleké hospody na jídlo. Když jsem dostala jídlo na stůl, paní z recepce mi volala naštvaná, kde jsme, že už na nás čeká a ani jí nezajímalo, že jsem uprostřed večeře. Po příchodu jsem zjistila, že objednávka je chybná (přestože jsem si jí s personálem před příjezdem kontrolovala) a chyběly mi dvě postele. Paní tedy neochotně prodala další pokoj. Snídaně byla slíbená na 7:15. Bohužel ráno přišlo rozhořčení, když už bylo 7:35, restaurace byla zavřená a ani snídaně nebyla připravená. Po dalším rozhovoru s paní majitelkou, která ani neměla tu slušnost se omluvit, že snídaně ani po 25 minutách není připravená mi řekla, že kuchařka se po cestě do práce vybourala a leží v nemocici a že do hotelu někdo do minuty dorazí. Upozornila jsem ji, že za 5 minut se zvedám a jdu snídat někam jinam. Skupinu jsem tedy opravdu poslala na snídani do kavárny a čekala jsem na terase, až dorazí personál. V 7:50 kolem mě do hotelu prošla slečna bez pozdravu a zamířila do restaurace, kde začala vytahovat snídani, jakoby se nechumelilo. Za ní přispěchala její kolegyně, která mi taktéž tvrdila, že paní kuchařka je v nemocnici a zároveň jí za rohem nadávala, že musí chodit už na půl 7 a ne na 8. Hotel mě tímto přístupem dostal do pracovních probému, čímž se nevzrušovali ani po naštvaném telefonátu a následném osobním setkání. Paní majitelka mi sice vrátila peníze za snídaně, ale její přístup k celé věci byl naprosto neprofesionální - "Vzala jsem si první den volna za rok....Říkala jsem jim, ať si to připraví den předem....Byla jsem mimo Písek, bla bla bla". Takže tento hotel opravdu ne, nezaslouží si vaše peníze!

Ubytování  průměrně (3,3/5)

Hotel je sice na skvělém místě, ale pokoje jsou v příšerném stavu. Oloupané tapety, rozbité dveře, v koupelně na zemi pěnová podložka, ze které se vám udělá špatně už při pohledu na ni, natož když na ní stoupnete.

Strava a stravování  průměrně (3,4/5)

Ke snídani jsme se nakonec nedostali - díky Bohu. Už od pohledu okoralé salámy a sýry a....a to je vlastně všechno, skoro nic jiného na výběr nebylo. Ještě se mi paní majitelka přiznala, že se snídaně dělají již předchozí večer.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,3/5)

Personál naprosto příšerný, pravá ruka neví, co dělá levá, každý shazuji vinu na druhého a nepřichází řešení. Zaměstatnci jsou možná milý, ale naprosto mimo. Paní majitelka naprosto arogantní. Další nevýhodou je, že hotel nemá vyhrazená žádná parkovací místa. Na internetu je inzerování "Wifi v každém pokoji", ovšem heslo nebylo k nalezení a recepce? Neblázněte, ta funguje je hodinu denně, v noci se přece spí!

Okolí hotelu  průměrně (4,5/5)

Písek je krásné město, takže okoli se nedá nic vytknout. Nicméně bohužel to nemá s kvalitou hotelu co dělat.

Celkový dojem  průměrně (3,3/5)

Hotel naprosto nedoporučuji, s tímto přístupem snad přístě radši rozbiju stan na náměstí, než dát peníze těmto lidem!

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 41
z 76 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Jihočeský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání