Předražené, naprostí amatéři!
Recenze hotelu City Hotel *** (Česko - Jihočeský kraj - Písek)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Markéta Vrabcová |
Vloženo: | 21. 6. 2017 |
Pobyt: | červen 2017 |
Přečteno: | 187x |
Recenze se líbila: | 338 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 0 |
V City Hotelu jsem se ubytovala se skupinou 15 lidí, se kterými jsem přijela pracovně. Personál jsem informovala o tom, že časy příjezdu budou různé v rozmezí dvou hodin a že snídani potřebujeme mít opravdu připravenou ve smluvený čas. Po příjezdu do hotelu jsme zjistili, že vchod je odemčený, na recepci nikdo nebyl, pouze vzkaz, že personál je v restauraci, tam ovšem také nikdo nebyl. Volala jsem tedy na uvedené číslo, kde mi paní majitelka onzámila, že jsme přijeli moc brzo a že musíme počkat. Šli jsme tedy do nedaleké hospody na jídlo. Když jsem dostala jídlo na stůl, paní z recepce mi volala naštvaná, kde jsme, že už na nás čeká a ani jí nezajímalo, že jsem uprostřed večeře. Po příchodu jsem zjistila, že objednávka je chybná (přestože jsem si jí s personálem před příjezdem kontrolovala) a chyběly mi dvě postele. Paní tedy neochotně prodala další pokoj. Snídaně byla slíbená na 7:15. Bohužel ráno přišlo rozhořčení, když už bylo 7:35, restaurace byla zavřená a ani snídaně nebyla připravená. Po dalším rozhovoru s paní majitelkou, která ani neměla tu slušnost se omluvit, že snídaně ani po 25 minutách není připravená mi řekla, že kuchařka se po cestě do práce vybourala a leží v nemocici a že do hotelu někdo do minuty dorazí. Upozornila jsem ji, že za 5 minut se zvedám a jdu snídat někam jinam. Skupinu jsem tedy opravdu poslala na snídani do kavárny a čekala jsem na terase, až dorazí personál. V 7:50 kolem mě do hotelu prošla slečna bez pozdravu a zamířila do restaurace, kde začala vytahovat snídani, jakoby se nechumelilo. Za ní přispěchala její kolegyně, která mi taktéž tvrdila, že paní kuchařka je v nemocnici a zároveň jí za rohem nadávala, že musí chodit už na půl 7 a ne na 8. Hotel mě tímto přístupem dostal do pracovních probému, čímž se nevzrušovali ani po naštvaném telefonátu a následném osobním setkání. Paní majitelka mi sice vrátila peníze za snídaně, ale její přístup k celé věci byl naprosto neprofesionální - "Vzala jsem si první den volna za rok....Říkala jsem jim, ať si to připraví den předem....Byla jsem mimo Písek, bla bla bla". Takže tento hotel opravdu ne, nezaslouží si vaše peníze!
Ubytování
Hotel je sice na skvělém místě, ale pokoje jsou v příšerném stavu. Oloupané tapety, rozbité dveře, v koupelně na zemi pěnová podložka, ze které se vám udělá špatně už při pohledu na ni, natož když na ní stoupnete.
Strava a stravování
Ke snídani jsme se nakonec nedostali - díky Bohu. Už od pohledu okoralé salámy a sýry a....a to je vlastně všechno, skoro nic jiného na výběr nebylo. Ještě se mi paní majitelka přiznala, že se snídaně dělají již předchozí večer.
Vybavení, služby a personál hotelu
Personál naprosto příšerný, pravá ruka neví, co dělá levá, každý shazuji vinu na druhého a nepřichází řešení. Zaměstatnci jsou možná milý, ale naprosto mimo. Paní majitelka naprosto arogantní. Další nevýhodou je, že hotel nemá vyhrazená žádná parkovací místa. Na internetu je inzerování "Wifi v každém pokoji", ovšem heslo nebylo k nalezení a recepce? Neblázněte, ta funguje je hodinu denně, v noci se přece spí!
Okolí hotelu
Písek je krásné město, takže okoli se nedá nic vytknout. Nicméně bohužel to nemá s kvalitou hotelu co dělat.
Celkový dojem
Hotel naprosto nedoporučuji, s tímto přístupem snad přístě radši rozbiju stan na náměstí, než dát peníze těmto lidem!
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 41 z 76 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »