Napsat recenzi

!!! Rozhodně nedoporučujeme !!!

Recenze hotelu City Hotel *** (Česko - Jihočeský kraj - Písek)

Hodnocení:
průměrně: 3,3/5
Vloženo:
Pobyt: květen 2014
Přečteno: 1 104x
Recenze se líbila: 530 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 5

Už nikdy více !!!! Perfektní poloha hotelu je vykoupená neuvěřitelně špatným servisem a snídaní, se kterou se vrátíte o 20 let zpátky a nedostatkem personálu.

Ubytování  průměrně (3,3/5)

Vše začalo příjezdem - zamčená recepce se vzkazem, že je obsluha v restauraci. Restaurace byla zamčená taktéž. Na jediném telefonním čísle se mi ozvala dáma, která řekla, že se máme dostavit až po 15 h. S manželem jsme vrátili v 15:10, dále v 15:30, ale stále nikdo nebyl přítomen. Volala jsem znova a zjistila, že recepční se musí dostavit z hotelu Bílá Růže (ca 500 m). Po dalších 10 min jsme zjistili, že náš pokoj není připraven, neuklizen. Nedalo se platit kartou. A protože nemá hotel smlouvu s městem, za každou započatou hodinu parkování zaplatíte 30 CZK, protože hotel City je depandancí hotelu Bílá Růže (nikde se nedočtete) a nemá své vlastní parkoviště. Pokud budete mít "štěstí" jako my a v Bílé Růži se bude konat nějaký kongres/svatba/meeting, nemáte šanci zaparkovat za hotelem a jejich "zdarma-dostupných" 6ti parkovacích místech.

Strava a stravování  průměrně (3,4/5)

Na různých serverech jsem se dočetla, že snídaně byla strašná. Všichni měli pravdu. V 8 h nebylo k dispozici pečivo, žádné uzeniny a na hniličko upečená volská oka byla pravděpodobně upečena předchozí den a ráno na snídani měla max. 8 stupňů Celsia. Džus nahradila voda se šťávou, presso ze zrnkové kávy si můžete koupit - není součástí snídaně, k snídani budete rádi, pokud na Vás zbyde rozpustná káva barvy slabě vylouhovaného černého čaje. A pozor, v neděli se v hotelu City snídaně nepodávají (nikdo Vás neupozorní) a musíte si přejít ca 500 m do hotelu Bílá Růže (nepříjemné pro seniory a rodiny s dětmi). Snídaně v Bílé Růži další katastrofa - tentokrát byly podávány tři dny staré zbytky z připravených rautových talířů pro kongres lékařů, který během našeho pobytu probíhal. Personál se ani nesnažil a servíroval okoralé salámy, smotané ztvrdlé sýry a okoralé rautové zákusky a chlebíčky... Vajíčka byla předvařená na tvrdo (opět několik dní dopředu, že už se ani nedala sloupnout skořápka) a samozřejmě byla opět z lednice. A zelenina? Ta neexistuje.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,3/5)

Pokoj č. 7 - Koupelna 1 m2 - abyste mohli zavřít dveře toalety/koupelny, musíte se rozkročit nad toaletou, abyste vůbec byli schopni zavřít dveře. Prostor hodně stísněný - nevhodné pro starší osoby

Okolí hotelu  průměrně (4,5/5)

Až na parkování - naprosto perfektní!!!

Celkový dojem  průměrně (3,3/5)

Potkali jsme se zde s několika ostatními hosty a u snídaně jsme se (4 různé skupiny lidí - od mladé rodiny s dětmi, starší manželský pár ze zahraničí až po dva páry, bez dětí) všichni shodli, že do tohoto hotelu už nikdo z nás nezamíří. Všichni měli stejné negativní postřehy.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 41
z 76 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

další recenze hotelu »

Komentáře

saty: ještě horsí - 16. 8. 2015 9:18

je to ještě větší tragedie, než píšete. k snídani zbytky ze soboty, neuklizeno, lidé si mají sami krájet chléb, nefunguje kávovar, není voda na čaj. Prostě neuvěřitelný šlendrián ..... o pokojích, kde chybí mýdlo a další věci ani nemluvě. reagovat

Lucie: Re: ještě horsí - 16. 8. 2015 14:32

Vidím, že trend je spíše klesající... Moji známí tam tento rok - jako by doufali v lepší "zítřky" a ti měli na pokoji i švába, takže tam poslali hygienu... :( reagovat

Turista v domovine: Lepsi uz to nebude - 16. 1. 2016 7:56

Na webovych strankach super nafocene pokoje. Poklona fotografovi. Skutecnost vas uz probere a zfackuje. Na pokoji zadne zaluzie nebo poradne zavesy. Jen par prusvitnych zavoju. Kdyz s nimi hybnete, vite proc tam nic tezsiho viset nemuze...To uz lezi zavoj i s kolejnickou na zemi. Ustlano bylo prvni den hezky. Jen se ale nedivat do povlaku-deky i polstare od podivnych hnedych fleku...Ve sprse pokud mozno na nic nesahat, zustane vam to v ruce a srouby se zakutaleji do sifonu. Nepochopili jsme, ze si za tento "luxus" nekdo nestydi rici 1500 Kc za noc. Navonena bida. Bohuzel v posledni dobe fenomen, ktery se v Cechach siri jako prujem. Byla to smutna dovolena. Nebojte, my uz se znova neubytujeme. reagovat

Pšenková Alena: Hotel City - 22. 9. 2015 22:30

Souhlasím s předešlími komentáři,začala jsem tam pracovat 21.8.2015 jako pokojská,nakonec jsem tam dělala děvečku pro všechno,v kuchyni šváby,snídaně katastrofa,raději budu zametat chodníky,než bych zustala v takevé žumpě. reagovat

Dvořák: nedoporučuji - 21. 5. 2019 7:03

10.5. - pobyt zaplacený od 12/2018 - při příjezdu nikdo na recepci majitelka pouze telefonicky samá výmluva, že nic neví a že hotel je uzavřen. Ve skutečnosti byl hotel obsazen hromadnou akcí. Náhradní ubytování nebylo prý možné. Hotel nedoporučuji - nesolidní jednání majitelka se vyhýbá osobnímu kontaktu - asi ví proč reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Jihočeský kraj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání