Napsat recenzi

Azul Beach Resort Montenegro Karisma - už bych ho nevybrala

Recenze hotelu Azul Beach Resort Montenegro Karisma **** (Černá Hora - Ulcinj - Ulcinj)

Hodnocení:
průměrně: 3,2/5
Vloženo:
Pobyt: září 2024
Přečteno: 4x
Recenze se líbila: 41 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 0

Moře čisté. Pláž prostorná s dostatkem lehátek. Kuchyň a nabídka nápojů - vynikající. Ubytování - pokoje už něco pamatují. Dostatek udržované zeleně. Bazény - loupe se nátěrová barva, mřížky na odtokových kanálcích zašlé a špinavé. Plážové a bazénové bary ulepené, podlaha čistá :-D Personál - neochotný až arogantní, což umocnilo celkovou nespokojenost.

Delegát Standa - komunikativní, pohodový i pohotový.

Let z Ostravy trvá cca 1,5 hodiny. Noční cesta z letiště v Podgorici do hotelu trvala necelé 2 hodiny.

Letiště je malé, jedna hala pro přílety i odlety. Dobré na orientaci, horší při čekání na check in– moc lidí na tak malý prostor s omezeným počtem sedaček a nedostatečným odvětráváním. Po odbavení se docela dlouho čeká na pasovou kontrolu, pak opět téměř nevětraná hala a málo sedaček.

Ubytování  průměrně (3,1/5)

Pobyt přelom srpna a září. Uhrazeno ubytování v Suite 2 ložnice s výhledem do zahrady. Dostali jsme pokoj v nejodlehlejší části hotelu, daleko od recepce a nejdál od moře, s výhledem na závoru při vjezdu do hotelu a na rušnou hlavní cestu. Pokoj už toho hodně pamatoval. Vybavení strohé a opotřebované, koupelna taktéž. Rozbitá a nefunkční varná konvice. Ubytování jsme zejména z důvodu pokoje směrem k rušné silnici reklamovali a výměna se uskutečnila na druhý den. Komunikace byla sice zdlouhavá, ale díky vstřícnosti recepční k naší spokojenosti.

Úklid za nás dostačující, nepotřebujeme každý den vytřít ani vyměnit povlečení, takže za nás byl v pořádku. Jinak ručníky mění denně.

Úložný prostor dostačující, nedostatek ramínek na oblečení 4 ks, my si vozíme vlastní.

Klimatizace trochu hlučnější, ale fungovala, což je hlavní.

Udržovaná, krásná zeleň.

Bazény – my je nevyužili, jezdíme za mořem, ale pár poznatků. Na první pohled vypadají hezky, při příchodu přímo k nim už to tak dobře nevypadá, loupe se nátěrová barva, mřížky na odtokových kanálcích jsou zašlé a špinavé.

Strava a stravování  průměrně (4,1/5)

Na snídani velký výběr sýrů, salámů, vejce na několik způsobů, ale také vločky, corn flakes, kompotované i sušené ovoce, mandle a opravdu skvělý jogurt tekutější konzistence, který nebyl kyselý a měl smetanovou chuť. Velký výběr pečiva, každé ráno palačinky nebo lívance s nutellou. Obědy a večeře – bohatá nabídka ovoce a zeleniny, včetně té pečené. Velice mile mě překvapila denní nabídka ryb a mořských plodů, od různých druhů ryb, přes slávky, olihně, až po kalamárové kroužky nebo rybí prsty, jeden den byl i chobotnicový salát a celé krevety. V nabídce bylo kuřecí, hovězí, vepřové, telecí i skopové maso. Nechyběly těstoviny, rýže, brambory či hranolky, dresinky. Každý den dva druhy polévek. Bohatá nabídka zákusků. Kuchyň hodnotím jako špičkovou.

Stolování – vše je o lidech. Hlavní restaurace musela vypadat krásně na začátku sezony, teď byly semišové židle a sedačky v krémové a světle šedé barvě upatlané od zákusků a nutely, umaštěné od hranolek, nebo mokré, protože někteří hosté chodili na oběd i večeři přímo z pláže jen v nějakém přehozu a mokrých plavkách, což tedy opravdu nechápu a vůbec se nedivím, že některé hotely vyžadují dress code. Poslední dva dny pobytu obsluha nestačila uklízet stoly po jídle a prostřít nové, což způsobovalo chaos.

V celém hotelu jsem nenašla jedinou kávovou lžičku. Na zamíchání kávy nebo čaje pouze plastová míchátka ve formě širší špejle.

NÁPOJE - 5 z 5

Plážové a bazénové bary – začnu tou lepší stránkou, nabídka nealkoholických i alkoholických nápojů byla dobrá, neperlivá voda, nealko z postmixu, tři druhy piva, alkoholu známých mezinárodních značek dostatek. Čistota – oou, dbali zejména na čistou podlahu, kterou tam pomocné síly stále vytíraly, bar ale slitý, ulepený, zdi za barem špinavé, uff.

Hlavní restaurace – pivo, víno, nealko z plastových lahví i z postmixu, káva a čaj z postmixu, nealko voda ve velkých plastových lahvích.

Voda je jen neperlivá.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (2,9/5)

Tohle je kapitola sama pro sebe. Ano jela jsem na Balkán s tím, že lidé budou odlišné nátury a počítala jsem s ní zejména mimo resort, v hotelu jsem čekala standartní přístup k hostům, jako v jiných zahraničních destinacích, ovšem tohle mě posadilo na zadek. Nepřístupnost, neochota, hrdost až arogantnost.

Recepce – kromě mateřského jazyku se zde domluvíte jen anglicky (pomůže překladač v mobilu). Recepční nejsou moc ochotni řešit jakékoliv problémy. Pokud se ale nenecháte odradit, tak slušným a asertivním chováním se s nimi dá domluvit.

Lobby bar u recepce – má příjemné a vkusné venkovní posezení. Ovšem obsluha – hrůza. Pokud nejste místní nebo klient jedné ze sousedních zemí, nečekejte obsloužení u stolu. Při čekání na objednání u baru několikrát přednostně obsloužili muže a neverbálně dali najevo, že tak je to v pořádku.

Nevadí mi zajít si k baru pro kávu a pití a odnést si to ke stolu, předpokládám ale, že to tak chtějí po všech. Jsem přece hotelový klient a sedím v části přístupné pro všechny bez rozdílu toho, zda jsem místní či ze sousední země, zda jsem host z části „premium“ (připlatili si za nadstandartní služby, které ale platí jen v jejich části, kde ostatní hosté nemají přístup, což respektuji) nebo jím nejsem.

Vrchol všeho byl, když jsem nechtěla led do pití, který nabírají do sklenek automaticky, tak takovou průpovídku včetně té nejznámější a né zrovna nejslušnější, kterou znají snad všichni, mi přišla přespříliš, k muži by si takové chování nedovolili. Nejsem žádná feministka, ufňukaná princezna ani zhýčkaná panička, ale mám základy slušného chování a chovám se k lidem tak, jak chci, aby se oni chovali ke mně. Tohle chování ale opravdu neakceptuji a nemám pro něj pochopení. Vlastně to tak umocnilo mou celkovou nespokojenost s tímto hotelem, že ho hodnotím negativně, snad jen krom kuchyně, která byla za mě vynikající.

Bary na pláži a u bazénů – číšníci se nažili být příjemní, ale byli unavení a otrávení. Podobně působili číšníci v hlavní restauraci, ale aspoň měli snahu.

Pokojské nejsou zvyklé komunikovat, raději dělají že vás nevidí a téměř neodpoví na pozdrav. My měli štěstí na jednu příjemnou.

Pláž a moře  průměrně (4,2/5)

Pláž je dostatečně široká a dlouhá. Lehátka a slunečníky jsou v dostatečném odstupu a je jich opravdu dostatek v kteroukoliv hodinu. Písek je tmavší barvy, což výrazně ovlivňuje barvu moře, které je temnější než byste od Jadranu čekali. Vstup do moře je pozvolný, u bójek vám bude voda maximálně po ramena, dopoledne před přílivem maximálně po pas. Na plavání to není, ale na plácání se a pohupování v mírných vlnách to stačí. Moře i pláž jsou čisté. Odpoledne začíná foukat silnější vítr.

Okolí hotelu  průměrně (4,2/5)

V resortu moc hezká a udržovaná zeleň, krásné oleandry a štětkovce, spousta olivovníků. Mimo resort - doprava šílená, troubení, předjíždění, stání v kruháči... při procházce mimo resort, jen místními uličkami, šla jsem sama, jsem se se bála asi jen toho, že mě srazí nějaké auto :-D Jinak trochu nepořádek, odhozené plasty, plechovky, kterých je i plná veřejná pláž po obou stranách té hotelové.

Celkový dojem  průměrně (3,2/5)

Zklamání. Přístup personálu je opravdu strašný, což v konečném důsledku umocnilo mou celkovou nespokojenost s tímto hotelem. Když je vstřícný personál, host toho hodně promine, v opačném případě je to přesně naopak. Přívětivý přístup a úsměvy nečekejte.

Já tento hotel nedoporučuji.

Věřím, že v jiných resortech Černé Hory je situace odlišná, což mi při rozhovoru na letišti potvrdili spolucestující, kteří byli ubytováni v jiných resortech.

Snad budeme mít příště větší štěstí.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 6
z 9 recenzentů

Hotel je vhodný pro:

  • Pro rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Ulcinj - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání