Pozor na Akvilu
Recenze hotelu Amfibia Beach Hotel Complex *** (Bulharsko - Slunečné pobřeží - Slunečné pobřeží)
Hodnocení: |
průměrně:
1,3/5
|
Autor: |
Miloslav |
Vloženo: |
9. 7. 2012 |
Pobyt: |
červenec 2012 |
Přečteno: |
310x |
Recenze se líbila: |
676
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
1 |
Cestovní kancelář nabízí zájezd, ve kterém snad žádný údaj v katalogu neodpovídá pravdě.
Ubytování
průměrně
(1,7/5)
Mizerný úklid, za celý pobyt nám nevyměnili ani jednou povlečení a ručníky. Věčně nefungovaly výtahy. Hlučná ruská mládež, která slavila až do ranních hodin.
Strava a stravování
průměrně
(1/5)
Strava jak na ruském pionýrském táboře za Uralem.Každý den mleté maso, rozvařená rýže a bramborová kaše z prášku. To, že máme zaplacenou All inclusiv, nikoho vůbec nezajímalo, včetně naší delegátky Denise Danevové.
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(1,4/5)
Jeden špinavý kuchař, 4 pomocníci na úklid a doplnování jídla, 5 manažerů.
Pláž a moře
průměrně
(3/5)
Asi 500 metrů, zelené chaluhy, lehátko 8 leva, slunečník 8 leva
Okolí hotelu
průměrně
(2,7/5)
Pěkný bazen, ale spousta ruské hlučné mládeže, hotel začíná chátrat.
Celkový dojem
průměrně
(1,3/5)
Podvod cestovní kanceláře Akvila. A vyhozených 30.000,-Kč z okna za 2 osoby.
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 0 z 7 recenzentů |
Hotel je vhodný pro:
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Miloslav Ondrouch: Odpověd cestovní kanceláře Akvila na reklamaci záj - 16. 8. 2012 21:26
Veškeré naše námitky byly zamítnuté jako neoprávněné, když chceme můžeme se soudit, vše bylo rozpoutáno jedním nezodpovědným klentem, který strhl lavinu stížností a podepisování nesmyslných pomluv na adresu cestovní kanceláře. reagovat