Napsat recenzi

Katastrofální jídlo

Recenze hotelu Belitsa Hotel *** (Bulharsko - Primorsko - Primorsko)

Hodnocení:
průměrně: 3,3/5
Vloženo:
Pobyt: červenec 2018
Přečteno: 384x
Recenze se líbila: 268 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 2

Jediná dobrá věc na hotelu je bazén, jinak čtěte dál ....

Ubytování  průměrně (3,5/5)

Hotel

-smrad z odpadu

-koupelna bez ohrazeného sprch.koutu,po osprchování plná koupelna vody, která, už měla být dávno v odpadu, ale při kanálku bez spádu to jaksi nejde, takže vám nezbývá než ji tam

jakkoliv nahrnout

-flekaté staré matrace

-povlečení NEVYMĚNĚNÉ ANI JEDNOU ZA CELÝ POBYT!

-místo prázdné skříně, skříň plná starých vlhkých zatuchlých pokrývek, od nichž smrděla celá skříň, takže dát si do ní oblečení opravdu nešlo

Strava a stravování  průměrně (2,6/5)

Nejhorší jídlo jaké jsem kdy v životě jedla, nejedla, viděla a cítila.

All inclusive??? :-D :-D :-D :-D :-D :-D ...možná pro čuníky

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,3/5)

Slečny v "All inclusive" baru se tvářily, jako by vám pití nalévaly ze svého zadarmo a podle toho vypadaly i "příděly" výše zmíněného.

Bazén - SUPER.

Pláž a moře  průměrně (4/5)

Super

Okolí hotelu  průměrně (3,5/5)

Cesta k pláži - zarostlé chodníky, rozbitá štěrková cesta. plná děr.....

Celkový dojem  průměrně (3,3/5)

Jediná dobrá věc na hotelu -bazén, ale bohužel ani ten by nás už nepřinutil znovu navštívit a zaplatit nemalé peníze za tento hotel bídy...

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 45
z 77 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Helena Krausová: Bulharsko -hotel Mura - 26. 7. 2018 21:12

tento hotel bych vážně nikomu nedoporučovala. Ochota personálu 0, neumíš německy, anglicky- jsi odepsaný, žádný pokus o komunikaci. Pokoj přímo nad kuchyní, výhled na plechovou střechu, každodenní budíček v pět hodin ráno při závozu kuchyně. Neměli jsme připlaceno za pokoj- budiž. Jídlo se nedalo pozřít, za 7 dní jsem se jediný den nenajedla s chutí. Čtvrtý den pobytu došel džus ,už se prostě nedoplnil, na co taky když už byl zaplacen,nač tu klientelu rozmazlovat. Když přišla bouřka venkovní jídelna plavala, všude bylo po kotníky vody , neodtékaly kanály. Ve vnitřní to nebylo o nic lepší tam teklo ze stropu a polstrované židle byly mokré -super. V hotelu ze sedmého patra tekla voda po schodech a nikdo to neřešil. Ještě tři dny po dešti teklo z horního balkónu na ten náš, takže se tam nedalo sedět ani nic usušit.Voda v koupelně se nedala seřídit a tekla buď horká nebo studená , nebo tak málo že se ani nesmylo mýdlo. Úklid pokoje také nebyl každodenní samozřejmostí ,o toaletní papír jsem musela požádat. V tomto hotelu je většinou ruská a místní klientela a té to asi stačí.Na konec pobytu jsem dostala průjem ,asi z toho "skvělého jídla" Nikomu bych tento zážitek nedoporučovala. Hrůza...... reagovat

libor: 7pater????? - 4. 9. 2018 16:25

jak mohla téci voda ze 7 patra když hotel je jen 5patrový a úklid tedy aspoň na našem patře(pokoj 206) každý den a nabídka dvou rolí toal.papíru + výměna ručníku a lux také v provozu + výměna sáčku na odpad reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Primorsko - nejlepší hotely

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání