Již nikdy s CK ***
Recenze hotelu Belitsa Hotel *** (Bulharsko - Primorsko - Primorsko)
Hodnocení: |
průměrně:
3,3/5
|
Autor: |
Eva,klient bývalý |
Vloženo: |
1. 10. 2023 |
Pobyt: |
září 2023 |
Přečteno: |
5x |
Recenze se líbila: |
95
čtenářům |
Fotografie: |
0 |
Videa: |
0 |
Komentáře: |
2 |
Nejhorší dovolené s touhle CK.Dekegat Emil, děs.Pokud nastane problém,nespoléhejte ani na tel čísla CK ***,...nedočkáte se pomocí.
Ubytování
průměrně
(3,5/5)
Starsi
Strava a stravování
průměrně
(2,6/5)
Stejné
Vybavení, služby a personál hotelu
průměrně
(3,3/5)
Pár výjimek co komunikují
Pláž a moře
průměrně
(4/5)
Okolí hotelu
průměrně
(3,5/5)
Nic moc
Celkový dojem
průměrně
(3,3/5)
Již nikdy
Tento hotel nedoporučuji |
doporučuje 45 z 77 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu
další recenze hotelu »
Komentáře
Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu
Obchodní podmínky
Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel),
si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým
mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky,
u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR,
poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru,
dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace.
Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří
a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.
Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má
práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas
Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.
Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení
a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek
https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/),
pakliže ještě není jeho zákazníkem.
Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a
zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.
Zájezdy.cz, a.s.
Ivan K., Chrudim: Zoufalá úroveň delegátských služeb je standardem. - 1. 10. 2023 17:45
Nemohou bohužel objektivně reagovat na konkrétní lokalitu, ale musím potvrdit, že úroveň delegátských služeb té skupiny s německým názvem (ať již je to koupeno u ***, ***a pod.) se neustále snižuje, pokud je ještě vůbec poskytována ! Právě jsem se vrátil z pobytu v Č.Hoře, na letišti jsme sice byli přivítáni osobou v důchodovém věku, jež se prohlásila delegátkou pro ČÁST (z celkem 14) účastníků, ale vystoupila hned s prvou skupinkou a nám ostatním stačila jen vysvětlit, jak se dostaneme do hotelů, z míst, kde nás transfer vyloží... Na hotelu měl sice být nejméně první 3 dny přítomen delegát jiný (dokonce opakovaně potvrzeno jak prodejcem zájezdu, tak následnou E korespondencí s centrálou CK), výsledek ovšem žádný - pouze zopakováno MÍSTNÍ telefonní číslo (a připomenutí, že pokud něco potřebuji, musím uskutečnit ten kontakt že své iniciativy.... ani zmínka o tom, že v popisu jsou uvedeny služby delegáta). Ještě, že v této lokalitě se dá domluvit i bez AJ a že je hotel plný Poláků, jejichž CK jsou patrně na tristní úroveň kolegů pro české CK zvyklí a dost ochotně Čechům pomohou. Ano, je to i o konkrétních lidech, za těch 17 let jsem zažil oba případy - ale zatímco dřív činil poměr těch slabších tak 10 %, nyní je skoro zázrak, že alespoň každý desátý je průměrný ! reagovat