Napsat recenzi

Hotel & Apartments Hermes Alexandria Club nejhorší dovolená

Recenze hotelu Hermes Club Hotel & Apartments **** (Bulharsko - Carevo - Carevo)

Hodnocení:
průměrně: 3,5/5
Vloženo:
Pobyt: září 2012
Přečteno: 8 726x
Recenze se líbila: 667 čtenářům
Fotografie: 0
Videa: 0
Komentáře: 12

Ve dnech 12.9. - 22.9.2012 jsme se zúčastnili zájezdu do bulharského Careva a k tomuto pobytu mám spoustu výtek. Vzhledem k tomu, že se pohybuji v oblasti cestovního ruchu, ubytování všeho druhu a stravování již více jak 8 let, byla jsem na základě tohoto pobytu skutečně nucena Vám tento e-mail napsat.

Příjezd do hotelu proběhl v pořádku, informace byly podle mě dostatečné.

Druhý den jsme se sešli s delegátkou, která nám dávala informace. První problém nastal ve chvíli, kdy nám oznámila, že se výlet do Istanbulu konat nebude, protože je již mimosezona. První kámen úrazu. Proč mi vůbec zaměstnanci z pobočky Vodičkova a dále z telefonické linky tedy zasílali tuto možnost, když je mimosezona a v té to nepořádáte. Nebo proč to tam není napsáno? Nemyslím si, že září je již nějaká mimosézona a když už, tak nejedu na dovolenou, abych to poslouchala. Za to já neplatila.

Nakonec jsme si vyřvali s ostatními účastníky, aby se výlet konal, nicméně pro nízkou účast se nekonal. Dívala jsem se na všechny Vaše podmínky, ale tuto informaci tam nemáte napsanou. Chtěli jsme jet na jié výlety, ale byl to stejný případ. Nikdy bych nejela do takové díry jako je Carevo, kdybych nevěděla, že je tam možnost výletu. Tyto informace jsem si vyzjišťovala ještě před objednáním a bylo mi řečeno, že se na výlety jezdí i v těchto termínech. Neříkám, že musel jet autobus, stačil by minibus nebo zařídit nějaký vůz tytu VW Transportem nebo jim podobné. V podstatě jsme se díky neschopnosti a především nechuti slečny/paní delegátky, kterou nám všem dávala velmi často najevo, stali vězni místa jménem Carevo. Špatné počasí by nám nevadilo, to nikdo neovlivní, ale trčet tam a nudit se, to Vám skutečně pokazí dovolenou. Kor když neustále posloucháte:"Já za to nemůžu, je mimosezona, sezona končí a podobně."

Ubytování  průměrně (3,9/5)

POKOJE

Co se týče pokojů, byly hezké, při příjezdu i dobře uklizené. Nicméně klimatizace byla velmi hlučná a celkově bylo vše odevšuď slyšet. Mám toho hodně procestováno, ale ve 4* hotelu se mi toto ještě nikdy nestalo.

ÚKLID

Paní uklízečka byla milá a vlídná, ale pár výtek mám. Vytíráme a luxujeme i za dveřmi, i tam je pokoj. A výtah nikdo neumyl pravděpodobně celou sezonu. Toto jsou věci, které se v hotelích tohoto typu dělají denně.

Strava a stravování  průměrně (3,9/5)

RESTAURACE

Prostorná, což je výhoda. Nicméně personál absolutně nestíhal debarasovat. Byla to katastrofa. Člověk večeřel a neměl si ani kam dát další talíře, protože mu nikdo neodnášel ty špinavé. Neměli to rozdělené, takže běhali všichni sem tam a byli zmatení. Navíc uklízeli stylem kopneme něco pod stůl a je uklizeno, takže host tam pak přišel a na zemi byl bordel, že by se jeden styděl. Ubrusy vyměňovali zřídkakdy. Pracovala jsem v hotelech tohoto typu a vím, že dle správných pravidel se ubrusy mají vyměňovat. Nestačili ani doprostírat. Že by to byla také hříčka konce sezony nebo jak si to mám vysvětlovat? Manažer tam byl a nebyl, ale nic nedělal, rozhodně je nijak neorganizoval. Člověk musel každou chvíli čekat na příbory nebo talíře. Toto by se skutečně nemělo stát nikde! Navíc bylo i velmi nešťastné to, že oni to špinavé nádobí neměli vlastně ani kam dávat, ale to není jejich vina. Pak se také velmi často stávalo, že příbor nebyl složen k sobě, člověk si šel pro pití a oni mu i přesto odnesli jídlo. Takovéhle věci jsou pro mě absolutně nevídané, a když jde někdo dělat čišníka, měl by znát alespoň základní pravidla. A především mít kolem sebe schopného manažera, který na to dohlíží. Co se týkalo kapes na příbory, bylo to fajn, ale občas by to chtělo ty naperony, do kterých se to vkládá vyměnit za nové.

S pitím to bylo taktéž vtipné, měla jsem najednou pocit, jako bych se ocitla v nějakém 3* hotelu Garni, kam jezdím za pracovními cestami na jednu noc. Pití z automatů. V hotelech 4* se obvykle na každý stůl nosí konev s kávou a čajem a mléko. Ano, ostatní si lidé někde nalijou. Ale když džusy, tak určitě čerstvé a ne nějaký koncentrát ze sáčku smíchaný s vodou. Tomu se rozhodně neříká džus!

KUCHYŇ

Absolutně neodpovídala 4* hotelu. Jídla byla vesměs stejná a to i chutově a velmi často se opakovala. Asi taky kvůli konci sezony. Mluvila jsem s několika lidmi, jejichž příbuzní byli ve stejném hotelu v průběhu června a července a vše vychválili a jak jedli plody moře a měli výběr z třeba z 5 jídel a my? Kolikrát jsme je ani neměli. Co mě zarazilo bylo i to, že ne každý měl stejné jídlo. Museli jsme chodit na jídlo v určitém bloku, ale pak jsme kolikrát už ani neměli co jíst, protože kuchaři prostě nedoplňovali. Kolikrát se mi stalo, že jsem přišla a 2 gastro nádoby byly i 10 minut prázdné? To jsem nezažila. Výdejní vany si mají, a všude jinde to tak funguje, hlídat kuchaři, ale ne že to začnou řešit, až když lidé nemají co jíst. Jedni naši spolucestovatelé díky tomu neměli 3 dny maso. Když to oznámili delegátce, která nám na začátku pobytu řekla, že je neustále a kvůli všemu k dispozici a ráda to vyřeší, tak jim pouze sdělila, ať chodí na jídlo dřív. Jo, super, ale to není řešení. Co kdyby to udělalo takhle třeba 150 lidí? Kam by si sedli? Není to moc logické, ale je konec sezony, no ne? :-)

Zaráželo mě, že někdo mohl mít kuřecí steaky, ale potom zbyla jen mousaka a rýže a brambory. Takhle to přeci v hotelech tohoto typu nechodí proboha. A co mi nejvíc vadilo bylo to, že i když byly gastro nádoby pokládány do vyhřívacích van, ve kterých byla dokonce i voda, tak zkrátka jídla nebyla teplá. Jestli jim zařízení nefungovalo nebo ho neuměli zapnout mě nemusí zajímat, jídlo má mít určitou teplotu i při výdeji a jsou na to přísná pravidla. Kdyby jim tam přišla kontrola, tak jim napaří pokutu ihned.

Jediný, kdo si hlídal doplňování průběžně byla cukrářka. Pastry byla dobrá, ale taktéž velmi jednotvárná. Neustále jen dortíky a pokaždé s jinou polevou, ale opakující se vlastně po celou dobu a chuťově stejné.

Vybavení, služby a personál hotelu  průměrně (3,8/5)

RECEPCE

Slečny byly milé, recepce byla uklizená a chod probíhal v pořádku. Co mě ale skutečně vyrazilo dech, když jsem šla platit kartou biliard a slečna recepční si po správném provedení platby přes systém začala opisovat číslo mé platební karty na nějaký papírek. Jak si tohle vůbec někdo může dovolit? Je to nezákonné a podléhá to zákonu o ochraně dat a osobních údajů. Poté jsem si šla stěžovat druhé recepční a upozornila ji na tuto praktiku a ona mi na to řekla, že to ví a že už na to byla upozorněna. Jak můžete takového člověka vůbec zaměstnávat, když to nebylo poprvé? Stačí si opsat všechna čísla z karty a může vesele nakupovat na internetu. Lidé, kteří těchto služeb nevyužívají o tom ani nebudou vědět a klidně jí to dovolí. Mně bylo řečeno, že se to má zapisovat do systému, ale proč po platbě kartou přes terminál? Toto je naprosto vyloučené! Kartu může recepční požadovat po zákazníkovi při check-inu, ale pouze v případě, že služby nebyly uhrazeny nebo v případě, že se nejedná o hromadný zájezd. Jinak na to nárok nemají. Tato praktika se mi vůbec nelíbí a myslím si, že byste si měli lépe proškolovat personál!

Pláž a moře  průměrně (2,8/5)

Pláž byla pěkná a celkem i udržová, ale platit v 21. století za lehátka je akorát český přežitek a trošku to o něčem vypovídá. Když budou vlny, nebudete se moct koupat, ale stačí jít za hranici pláže a tam na Vás nebude ani neustále pískat plavčík.

Okolí hotelu  průměrně (3,1/5)

Rozhodně by na něm měli ještě zapracovat. Na 4* hotel tam byl celkem nepořádek a rozhodně to nebyla dobrá vizitka.

Celkový dojem  průměrně (3,5/5)

Z celé té dovolené jsou bohužel nabyla pocit, že je to hotel pro Čechy, kteří necestují a spokojí se s málem. My, co cestujeme často a na vlastní pěst do ciziny se zahraničními turisti jsme asi příliš nároční zákazníci na zájezd s českou CK do českého hotelu postaveném v zahraničí. Zaměstnanci byli upozorňováni na chyby i jinými účastníky, ale náprava nebyla sjednána v podstatě nikdy a to je na tom to nejsmutnější.

Byla to zatím má skutečně nejhorší dovolená.

Poslouchat celou dovolenou, že je konec sezony, je skutečně únavné a velmi neprofesionální. Kvůli tomuhle lidi na dovolenou nejezdí. A pokud je to takový problém, možná by bylo dobré se zamyslet nad tím tyto termíny vůbec neprodávat. Ušetřil by se tím čas a nervy a to pro všechny strany.

Tento hotel nedoporučuji doporučuje 73
z 127 recenzentů

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.

« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »

Komentáře

Eliška Holečková: vše je lež - 13. 6. 2013 21:20

já s rodinou jsme tam byli ve stejném termínu jako vy a byli jsme velmi spokojeení, špína tam neni a jídlo bylo též dobré příští neděli tam jedem znova. 100% doporučuji reagovat

Jaroslav Kubánek: Re: vše je lež - 16. 6. 2015 14:35

...dobrý den, vy spokojená, paní krajně nespokojená, také jsme si chtěli zopakovat Bulharsko...p přečtení její recenze bohu žel...byly odstrašující... ...KAK TEĎ OPRAVDU NEVÍM, KOMU A ČEMU MÁM VĚČIT... reagovat

Novák: Hermes - 15. 7. 2013 11:22

Naše recenze je celkem k tomu, že máme s čím porovnávat záporná. Naposledy jsem byl v BG před 21 lety a to co je tady teď mě dost vyděsilo. Moře pamatuji čisté průzračné a bez řas, kterých je tu po bouřce mraky a pěkně zapáchají, navíc moře vyplavuje vše co plave pet flašky, igelity, větve, add. Většina lidí dělá přesně to co se jim řekne a chodí tam kam jim řeknou. No ale zkusil jsem jít na jiná místa k moři a to je mazec ten bordel. Nehledě k tomu, že nás začali naprosto neodbytně v moři (na neoficiální pláži bez plavčíků) otravovat dva bulhaři ve věku cca 5 let házeli na nás písek a křičeli s..... . Mentalita asi jako naši nepřispůsobiví spoluobčané. Jídlo a hotel v poho personál hotelu taky v poho jen to moře je katastrofa. Pokud můžete jeď te k jinému moři ne černému. Např Egypt vychází levněji. S pozdravem Novák reagovat

Nováček: Hermes - 18. 8. 2014 10:03

Dovolená v tomto hotelu je opravdu skvělá jen pro lidi, kteří nikdy nebyli nikde jinde a jsou u vytržení z toho, že dostanou zdarma napít a najíst, ale pro lidi, kteří mají něco zcestovaného, tak rozhodně NE!!! Pláž totální katastrofa, zátoka, minimum místa, neuklizená, lehátka za poplatek, nejsou tam záchody jen jedna toi toika, za tohle platit, hrůza, moře špinavé celý týden, řasy, nepořádek, asi metr od mola je vyústění kanalizace z hotelu přímo do moře, smrad a bordel a v tomto se koupat!!!! Jídlo sice není špatné, ale přes den téměř žádné ovoce, na baru na pláži jen jeden druh pizzy a na pool baru většinou jen zbytky od oběda, takže 4* absolutně nevyhovující. Lidé strašně chválí animační program, taktéž úsměvné, kdo zažil animace v Turecku, Egyptě, apod. musí se tomuto smát, celý týden trapné plavání s nafukovací kosatkou, kdy byl tím pádem hodinu nepřístupný bazén, protože byla jen jedna, takže vždy jen pro dvojice, zdlouhavé, nezaživné, o ničem, stejně jako nekkordinovanost celého týmu při cvičení typu aqua aerobik apod. Zkrátka pokud chcete krásné moře,pestrou stravu, ovoce, atd., rozhodně ne sem, pokud se spokojíte s kusem žvance a pítím co hrdlo ráčí, pak to pro vás bude super dovolená. reagovat

věrka hlávková: Re: Hermes - 22. 8. 2014 9:36

pláž opravdu HNUSNÁ smrad, odpady od ostátních hotelů rádoby zamaskované se pouštějí do moře. Na hotelu průjmová infekce - náš pobyt byl v červenci.Jídlo, pestrá nabídka, ale často nedovařené maso. Delegátka nemá čas řešit problémy.Už tam nikdy nepojedeme.Tento hotel nám úplně zhnusil Bulharsko a to jsme tam jezdili rádi.Hotel provozuje přímo ck ********** je to její velká ostuda.Zajímalo by mě, jak se tam líbí Leoši Marešovi a Alici Bendové - herečce. Cestovka se chlubí v katalogu již několik let, že si tam tyto celebrity koupily apartmán. Tak to tedy pěkně šláply tyto cé le bri ty do hov..... reagovat

Jaroslav Kubánek: Re: Re: Hermes - 9. 3. 2015 17:32

...no a to mi byl hotel v cestovce popsán jako skvělý, oblíbený, s velmi dobrým UAI...jak si tak čtu, zřejmě to nebude až tak moc pravdivá informace...díky za informace recenzistů... reagovat

pepík: vtipné... - 16. 6. 2015 9:57

Při čtení recenze jsem se fakt pobavil. Autorka pravděpodobně kdysi myla nádobí nebo roznášela jídlo v nějakém hotelu a teď se prezentuje jako odbornice na vše. Recenze je snůška nesmyslů a zveličování banalit, ale především demonstrace obří hlouposti a zapšklosti autorky. reagovat

R. Rum: Re: vtipné... - 26. 1. 2016 20:26

No nevím, dle terminologie, kterou používá, asi nádobí nemyla a pracovala minimálně o dva levely výš. Evidentně ví o gastronomii a legislativě s ní spojené docela dost (např. HACCP). reagovat

Dana Ž.: Carevo již nikdy více - 25. 6. 2015 16:45

Termín 3.-13.6.2015 Než jsem zájezd objednávala recenze jsem četla, ale říkala jsem si, že to nemůže být pravda, ale měla jsem špatným recenzím věřit. K moři jezdím kvůli moři, ne k bazénu, to můžu být v čechách, nebo doma na zahradě. Pláž - velký problém - navežený písek, smrdutý řasy, z nich mušky. Ve vodě kameny, šutry a skály, rozhodně ne pro děti a důchodce. CK by měla určitě o nepřístupu do vody informovat. Dále v moři plavaly a štípaly takové ploštice - prý mořské blechy. Navíc přišly vlny a celou pláž smetly do vody a ta byla 3 dny nepřístupná, než navezli nový písek, a vyměnili vlajku. Pozitivum to ale mělo, protože spláchlý písek zčásti přikryl šutry ve vodě. Autobus na jiné pláže nejezdil, poněvadž nebyla sezóna. Zaplatili jsme si taxi za 60 leva a jeli do Primorska na nákupy a pak ještě výlet autobusem na celý den taktéž do Primorska za 10 leva na osobu na krásné pláže - tam jsme byli předloni v hotelu Žeravi a doporučuji. Takže pro ty, co jedou k moři kvůli moři - tak do Careva určitě nejezděte, pro ty co se jedou bavit, k bazénovému baru, tak se jim tam určitě bude líbit. Jinak jídlo i pokoje super, okolí nic moc, stánky teprve začínaly, takže na nákupy opět Primorsko. Proto příště se vrátím určitě do Primorska do hotelu Žeravi a ušetřím tak za taxi a autobus. reagovat

Vojtíšek Vladimír: Re: Carevo již nikdy více - 30. 7. 2015 8:04

Byl jsem v Hermesu 14 dní od 25.6.2015, neprodleně po Vás. Píšete samé nesmysly, pláž čistá, moře čisté bez řas. Kdyby jste nebyla líná a šla jste o 50 metrů dál po pláži tak je bez kamenů jenom písek. Jestli jedete do BG na nákupy tak nejste normální. Carevo je příjemné malé městečko a již se těším na konec srpna kdy zase do Careva vyrazím. reagovat

R. Rum: recenze - 26. 1. 2016 20:30

No, mám z toho tak trochu pocit, že pokud pracuji v gastronomii a hotelnictví, tak bych se měl hotelům obloukem vyhýbat - jinak budu nutně srovnávat se standardy, na které jsem běžně zvyklý a díky tomu půjde celá dovolená do kopru. Nebo se od toho oprostím a dovolenou si prostě užiju. Osobně z toho mám trochu obavy, protože v hotelu pracuji v managerské poziici a na dovolenou jsem jel vždycky někam pod stan do skal, kde jsem se týden a půl popelil :) No uvidíme v červnu, kdy tam letím s celou rodinou, která byla již loni a pobyt si užila. reagovat

Miroslav Černý: Carevo srpen 2016 - 2. 10. 2016 16:29

Super dovolená s rodinou(2+2),vše super,moře,počasí,jídlo,animační programy,hotel.Vřele všem doporučuji na klidnou dovolenou s dětmi..... reagovat
Přidat komentář

Napište vlastní recenzi do tohoto hotelu

Umístění hotelu

Carevo - nejlepší hotely

Top nabídky dovolené

Obchodní podmínky

Provozovatel serveru www.recenze.cz, Zájezdy.cz, a.s. (dále jen Provozovatel), si vyhrazuje právo odstranit fotografie, obrázky, výrazy, slova či příspěvky, které odporují dobrým mravům (např. obsahují vulgární výrazy, nadávky, rasistické, xenofobní či šovinistické narážky, u fotografií či obrázků pak takové, které jakkoli souvisejí s pornografií), porušují platné zákony ČR, poškozují dobré jméno Provozovatele, jeho obchodních partnerů nebo některého z uživatelů tohoto serveru, dále textové i obrazové příspěvky obsahující nabídky komerčního charakteru či jinak zneužívající možnosti propagace. Provozovatel si dále vyhrazuje právo nezobrazovat jména a příjmení uváděných osob, názvy cestovních kanceláří a cestovních agentur. Děkujeme za pochopení.

Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za obsah či pravdivost recenzí. Autor recenze garantuje Provozovateli, že má práva ke zveřejnění jakýchkoliv obrázků či fotografií, které k recenzi přidal a zároveň tímto uděluje souhlas Provozovateli k jejich zveřejnění na internetu a využití v reklamních a propagačních materiálech.

Souhlasem s "Podmínkami vložení recenze hotelu" dává autor recenze rovněž souhlas se zařazením svého jména, příjmení a e-mailové adresy do zákaznického systému Provozovatele (čl. X Obchodních podmínek https://www.zajezdy.cz/informace/obchodni-podminky/), pakliže ještě není jeho zákazníkem.

Provozovatel prohlašuje, že chrání osobní údaje svých zákazníků, které v souvislosti se svou činností získá, a zaručuje jejich plnou ochranu v rámci těchto podmínek a platných právních předpisů.

Zájezdy.cz, a.s.

Podrobné hledání