Hotel & Apartments Hermes Alexandria Club nejhorší dovolená
Recenze hotelu Hermes Club Hotel & Apartments **** (Bulharsko - Carevo - Carevo)
Hodnocení: | |
---|---|
Autor: | Martina |
Vloženo: | 14. 11. 2012 |
Pobyt: | září 2012 |
Přečteno: | 8 726x |
Recenze se líbila: | 675 čtenářům |
Fotografie: | 0 |
Videa: | 0 |
Komentáře: | 12 |
Ve dnech 12.9. - 22.9.2012 jsme se zúčastnili zájezdu do bulharského Careva a k tomuto pobytu mám spoustu výtek. Vzhledem k tomu, že se pohybuji v oblasti cestovního ruchu, ubytování všeho druhu a stravování již více jak 8 let, byla jsem na základě tohoto pobytu skutečně nucena Vám tento e-mail napsat.
Příjezd do hotelu proběhl v pořádku, informace byly podle mě dostatečné.
Druhý den jsme se sešli s delegátkou, která nám dávala informace. První problém nastal ve chvíli, kdy nám oznámila, že se výlet do Istanbulu konat nebude, protože je již mimosezona. První kámen úrazu. Proč mi vůbec zaměstnanci z pobočky Vodičkova a dále z telefonické linky tedy zasílali tuto možnost, když je mimosezona a v té to nepořádáte. Nebo proč to tam není napsáno? Nemyslím si, že září je již nějaká mimosézona a když už, tak nejedu na dovolenou, abych to poslouchala. Za to já neplatila.
Nakonec jsme si vyřvali s ostatními účastníky, aby se výlet konal, nicméně pro nízkou účast se nekonal. Dívala jsem se na všechny Vaše podmínky, ale tuto informaci tam nemáte napsanou. Chtěli jsme jet na jié výlety, ale byl to stejný případ. Nikdy bych nejela do takové díry jako je Carevo, kdybych nevěděla, že je tam možnost výletu. Tyto informace jsem si vyzjišťovala ještě před objednáním a bylo mi řečeno, že se na výlety jezdí i v těchto termínech. Neříkám, že musel jet autobus, stačil by minibus nebo zařídit nějaký vůz tytu VW Transportem nebo jim podobné. V podstatě jsme se díky neschopnosti a především nechuti slečny/paní delegátky, kterou nám všem dávala velmi často najevo, stali vězni místa jménem Carevo. Špatné počasí by nám nevadilo, to nikdo neovlivní, ale trčet tam a nudit se, to Vám skutečně pokazí dovolenou. Kor když neustále posloucháte:"Já za to nemůžu, je mimosezona, sezona končí a podobně."
Ubytování
POKOJE
Co se týče pokojů, byly hezké, při příjezdu i dobře uklizené. Nicméně klimatizace byla velmi hlučná a celkově bylo vše odevšuď slyšet. Mám toho hodně procestováno, ale ve 4* hotelu se mi toto ještě nikdy nestalo.
ÚKLID
Paní uklízečka byla milá a vlídná, ale pár výtek mám. Vytíráme a luxujeme i za dveřmi, i tam je pokoj. A výtah nikdo neumyl pravděpodobně celou sezonu. Toto jsou věci, které se v hotelích tohoto typu dělají denně.
Strava a stravování
RESTAURACE
Prostorná, což je výhoda. Nicméně personál absolutně nestíhal debarasovat. Byla to katastrofa. Člověk večeřel a neměl si ani kam dát další talíře, protože mu nikdo neodnášel ty špinavé. Neměli to rozdělené, takže běhali všichni sem tam a byli zmatení. Navíc uklízeli stylem kopneme něco pod stůl a je uklizeno, takže host tam pak přišel a na zemi byl bordel, že by se jeden styděl. Ubrusy vyměňovali zřídkakdy. Pracovala jsem v hotelech tohoto typu a vím, že dle správných pravidel se ubrusy mají vyměňovat. Nestačili ani doprostírat. Že by to byla také hříčka konce sezony nebo jak si to mám vysvětlovat? Manažer tam byl a nebyl, ale nic nedělal, rozhodně je nijak neorganizoval. Člověk musel každou chvíli čekat na příbory nebo talíře. Toto by se skutečně nemělo stát nikde! Navíc bylo i velmi nešťastné to, že oni to špinavé nádobí neměli vlastně ani kam dávat, ale to není jejich vina. Pak se také velmi často stávalo, že příbor nebyl složen k sobě, člověk si šel pro pití a oni mu i přesto odnesli jídlo. Takovéhle věci jsou pro mě absolutně nevídané, a když jde někdo dělat čišníka, měl by znát alespoň základní pravidla. A především mít kolem sebe schopného manažera, který na to dohlíží. Co se týkalo kapes na příbory, bylo to fajn, ale občas by to chtělo ty naperony, do kterých se to vkládá vyměnit za nové.
S pitím to bylo taktéž vtipné, měla jsem najednou pocit, jako bych se ocitla v nějakém 3* hotelu Garni, kam jezdím za pracovními cestami na jednu noc. Pití z automatů. V hotelech 4* se obvykle na každý stůl nosí konev s kávou a čajem a mléko. Ano, ostatní si lidé někde nalijou. Ale když džusy, tak určitě čerstvé a ne nějaký koncentrát ze sáčku smíchaný s vodou. Tomu se rozhodně neříká džus!
KUCHYŇ
Absolutně neodpovídala 4* hotelu. Jídla byla vesměs stejná a to i chutově a velmi často se opakovala. Asi taky kvůli konci sezony. Mluvila jsem s několika lidmi, jejichž příbuzní byli ve stejném hotelu v průběhu června a července a vše vychválili a jak jedli plody moře a měli výběr z třeba z 5 jídel a my? Kolikrát jsme je ani neměli. Co mě zarazilo bylo i to, že ne každý měl stejné jídlo. Museli jsme chodit na jídlo v určitém bloku, ale pak jsme kolikrát už ani neměli co jíst, protože kuchaři prostě nedoplňovali. Kolikrát se mi stalo, že jsem přišla a 2 gastro nádoby byly i 10 minut prázdné? To jsem nezažila. Výdejní vany si mají, a všude jinde to tak funguje, hlídat kuchaři, ale ne že to začnou řešit, až když lidé nemají co jíst. Jedni naši spolucestovatelé díky tomu neměli 3 dny maso. Když to oznámili delegátce, která nám na začátku pobytu řekla, že je neustále a kvůli všemu k dispozici a ráda to vyřeší, tak jim pouze sdělila, ať chodí na jídlo dřív. Jo, super, ale to není řešení. Co kdyby to udělalo takhle třeba 150 lidí? Kam by si sedli? Není to moc logické, ale je konec sezony, no ne? :-)
Zaráželo mě, že někdo mohl mít kuřecí steaky, ale potom zbyla jen mousaka a rýže a brambory. Takhle to přeci v hotelech tohoto typu nechodí proboha. A co mi nejvíc vadilo bylo to, že i když byly gastro nádoby pokládány do vyhřívacích van, ve kterých byla dokonce i voda, tak zkrátka jídla nebyla teplá. Jestli jim zařízení nefungovalo nebo ho neuměli zapnout mě nemusí zajímat, jídlo má mít určitou teplotu i při výdeji a jsou na to přísná pravidla. Kdyby jim tam přišla kontrola, tak jim napaří pokutu ihned.
Jediný, kdo si hlídal doplňování průběžně byla cukrářka. Pastry byla dobrá, ale taktéž velmi jednotvárná. Neustále jen dortíky a pokaždé s jinou polevou, ale opakující se vlastně po celou dobu a chuťově stejné.
Vybavení, služby a personál hotelu
RECEPCE
Slečny byly milé, recepce byla uklizená a chod probíhal v pořádku. Co mě ale skutečně vyrazilo dech, když jsem šla platit kartou biliard a slečna recepční si po správném provedení platby přes systém začala opisovat číslo mé platební karty na nějaký papírek. Jak si tohle vůbec někdo může dovolit? Je to nezákonné a podléhá to zákonu o ochraně dat a osobních údajů. Poté jsem si šla stěžovat druhé recepční a upozornila ji na tuto praktiku a ona mi na to řekla, že to ví a že už na to byla upozorněna. Jak můžete takového člověka vůbec zaměstnávat, když to nebylo poprvé? Stačí si opsat všechna čísla z karty a může vesele nakupovat na internetu. Lidé, kteří těchto služeb nevyužívají o tom ani nebudou vědět a klidně jí to dovolí. Mně bylo řečeno, že se to má zapisovat do systému, ale proč po platbě kartou přes terminál? Toto je naprosto vyloučené! Kartu může recepční požadovat po zákazníkovi při check-inu, ale pouze v případě, že služby nebyly uhrazeny nebo v případě, že se nejedná o hromadný zájezd. Jinak na to nárok nemají. Tato praktika se mi vůbec nelíbí a myslím si, že byste si měli lépe proškolovat personál!
Pláž a moře
Pláž byla pěkná a celkem i udržová, ale platit v 21. století za lehátka je akorát český přežitek a trošku to o něčem vypovídá. Když budou vlny, nebudete se moct koupat, ale stačí jít za hranici pláže a tam na Vás nebude ani neustále pískat plavčík.
Okolí hotelu
Rozhodně by na něm měli ještě zapracovat. Na 4* hotel tam byl celkem nepořádek a rozhodně to nebyla dobrá vizitka.
Celkový dojem
Z celé té dovolené jsou bohužel nabyla pocit, že je to hotel pro Čechy, kteří necestují a spokojí se s málem. My, co cestujeme často a na vlastní pěst do ciziny se zahraničními turisti jsme asi příliš nároční zákazníci na zájezd s českou CK do českého hotelu postaveném v zahraničí. Zaměstnanci byli upozorňováni na chyby i jinými účastníky, ale náprava nebyla sjednána v podstatě nikdy a to je na tom to nejsmutnější.
Byla to zatím má skutečně nejhorší dovolená.
Poslouchat celou dovolenou, že je konec sezony, je skutečně únavné a velmi neprofesionální. Kvůli tomuhle lidi na dovolenou nejezdí. A pokud je to takový problém, možná by bylo dobré se zamyslet nad tím tyto termíny vůbec neprodávat. Ušetřil by se tím čas a nervy a to pro všechny strany.
Tento hotel nedoporučuji | doporučuje 73 z 127 recenzentů |
Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.
« předchozí recenze hotelu další recenze hotelu »
Eliška Holečková: vše je lež - 13. 6. 2013 21:20
já s rodinou jsme tam byli ve stejném termínu jako vy a byli jsme velmi spokojeení, špína tam neni a jídlo bylo též dobré příští neděli tam jedem znova. 100% doporučuji reagovatJaroslav Kubánek: Re: vše je lež - 16. 6. 2015 14:35
...dobrý den, vy spokojená, paní krajně nespokojená, také jsme si chtěli zopakovat Bulharsko...p přečtení její recenze bohu žel...byly odstrašující... ...KAK TEĎ OPRAVDU NEVÍM, KOMU A ČEMU MÁM VĚČIT... reagovat